Ir al contenido


Foto
- - - - -

Marc Màrquez es un crack


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

Encuesta: Qui creus que guanyarà el mundial de Moto GP? (138 member(s) have cast votes)

Qui creus que guanyarà el mundial de Moto GP?

  1. Valentino Rossi (0 votos [0.00%])

    Porcentaje de voto: 0.00%

  2. Marc Màrquez (7 votos [70.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 70.00%

  3. Jorge Lorenzo (1 votos [10.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 10.00%

  4. Dani Pedrosa (2 votos [20.00%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 20.00%

  5. Dovicioso (0 votos [0.00%])

    Porcentaje de voto: 0.00%

  6. Crutchlow (0 votos [0.00%])

    Porcentaje de voto: 0.00%

Votar Invitados no pueden votar

#1 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 20 mayo 2013 - 12:55

Be, despres de la carrera impresionant que ha fet avui Màrquez, no sol la carrera d'avui sino el brutal inici de temporada a moto gp que esta fen el "novato" a la categoria reina, m'agradaria saber l'opinio de la gent del foro sobre qui te mes opcions a guanyar el Mundial de MotoGP. Jo personalment crec que guanyarà Marquez, es el nou Rossi.

Pero sempre he de dir una cosa: Visca el Lleida :!:

#2 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 mayo 2013 - 12:15

Amb l'avançament al Dovi se'm va posar la pell de gallina. Aquest noi té alguna cosa que no és normal...

#3 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 19 agosto 2013 - 10:51

Crec que no em vaig equivocar, Marc va directe cap al títol Mundial.



#4 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 22 agosto 2013 - 11:10

L'any passat, quan es va acabar el mundial, estàvem un dia fent birres amb uns amics i vam acabar apostant un sopar al Carballeira per qui guanyaria el mundial. Imagino que me'n devia haver pres unes quantes, perquè vaig apostar pel Marquez...

 

Ara el que riu sóc jo! :D   :aplaudiment:



#5 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 noviembre 2013 - 10:56

MARC MÁRQUEZ s'ha convertit com molts creiam ja desde l'inici de la temporada, en el campio Mundial de Moto GP més jove de tota la historia.

 

Em sap greu, pero Pedrosa s'ho ha de fer mirar, 8 temporades a la categoria reina i ni un sol titol. Es pot excusar de un o 2 anys que va tenir mala sort, pero no pots donar la culpa a alguna altra cosa que no sigui ell mateix per la resta de temporades que no ha guanyat. Tindrie que comensar a reconeixer que no es un pilot estrella, es dels bons, pero no es ni un Rossi ni un Marquez ni un Lorenzo. Els numeros parlen per si mateixos. S'ha de dir que Pedrosa no te un físic per a moto GP.

 

Ha arribat un novato, i en el seu primer any ha fundit a tots els circuits. (recordem que ha fet podi a totes les carreres que ha acabat, solament una ha caigut, i l'altra va haver d'abandonar culpa de l'estrategia d'equip cuan anave segon). També he de dir que a la carrera que va caure, va reconeixer desde la primera entrevista que havia set un error seu, que havia frenat masa tard, no com altres pilots que sempre foten la culpa a les gomes, que n'estic fart).

 

Felicitar al Marc, jove, sacrificat, i amb un parell d'ous molt ben posats, degut a la presió que ha creat als seus adversaris sobre la pista, ha fet que els altres anesin al limit per fer millors temps que els seus i caiguesin intentan superar el crono imbatible que ell anava imposan cursa rere cursa, cosa que li va donar ventatja física en les probes posteriors.

 

Crec que es el seu primer mundial a Moto GP de molts que falten per venir.

 

Gràcies per aquesta temporada genial! :aplaudiment:



#6 mr_raulman

mr_raulman

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 198 mensajes
  • 6 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 10 noviembre 2013 - 11:35

El que ha fet és llegendari, corregiu-me si no ho dic bé però ha batut tres rècords, crec...

 

- Més jove en guanyar un mundial de Moto GP

- Més jove en guanyar una carrera

- Més jove en guanyar cinc carreres seguides.

 

Dit això em fa gràcia el fals "Fair Play" de Lorenzo i Pedrosa.

 

Al principi de temporada, Marc és una promesa, vermeos su potencial.

Quasi al final de temporada, rajan cada cop que podien d'ell i inclús arribar a demanar sancions per "fets purament de carrera", que ho faci el Lorenzo que no és del seu equip, però que ho faci el Pedrosa que es dle mateix equip... vaya un LOOSER



#7 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.563 mensajes
  • 102 topics

Escrito 10 noviembre 2013 - 11:55

El que ha fet és llegendari, corregiu-me si no ho dic bé però ha batut tres rècords, crec...

 

- Més jove en guanyar un mundial de Moto GP

- Més jove en guanyar una carrera

- Més jove en guanyar cinc carreres seguides.

 

Dit això em fa gràcia el fals "Fair Play" de Lorenzo i Pedrosa.

 

Al principi de temporada, Marc és una promesa, vermeos su potencial.

Quasi al final de temporada, rajan cada cop que podien d'ell i inclús arribar a demanar sancions per "fets purament de carrera", que ho faci el Lorenzo que no és del seu equip, però que ho faci el Pedrosa que es dle mateix equip... vaya un LOOSER

 

Totalment d'acrod amb tú.

 

Pero et deixes molts més rècords que ha aconseguit Marc aquest any.

 

Llista dels rècords de Marques a Moto GP:

 

http://motor.as.com/...684_837640.html

 

Gran Màrquez.






0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos