Ir al contenido


Foto
- - - - -

Que us acompanya durant els partits?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#21 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2004 - 11:40

home tb tinc 2 + de l'ascens a primera(axo si kes vell)... ke i vols fer n tinc peles x canviar de vestuari cada any (entre tasses, bufandes, pins, clauers, etc. ostia!! tinc invertit una pasta!).
a mes akesta me la varen regalar i no es tan vella! i te lescut del lleida i amb axo ja nia prou!!!!

#22 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2004 - 11:42

res res, és una opinió, sempre m'agraden les samarretes reserva pro akesta no, m'agradava més la tipus milan i la de verd. De kin color es akest any la segona??? i hi ha tercera equipació tb???

#23 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 15 septiembre 2004 - 12:06

a mi la meva samarra de 1a i les ganes de guanyar

#24 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2004 - 09:25

Gràcies Mob! Aviam si puk venir a la propera kedada i us conec a tots que ganes no en falten, que tan de llegir el nicks ja ralla XD

Ostres el bombo ajuda a fer ambient al camp, jo crec que és un gran factor junt amb les bocines o com se digui.

Per mi el que sobra és el tabac (ho sento pels fumadors XD), pq fuma un i fumen tots, i a mi personalment em molesta moltíssim. I també les ganes de xiular d'alguns que només a la tercera jornada de lliga i guanyant ja xiulaven, mare meva!

Haveure si surt a la venta per fi la camiseta d'aquesta temporada, qui se'n enteri que ho faci saber siusplau.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos