Ir al contenido


Foto
- - - - -

Rogu mentider


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 Mariano Azcona

Mariano Azcona

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 05:30

Em sembla molt fort que un individu com Rogu s'atreveixi a dir que les notícies que penja en aquest portal procedents de Lleida.com i Diarisegre.com són seves. Quins collons més grossos!!! Rogu no treballa en cap d'aquests dos mitjans i, per tant, el mínim que podria fer és citar la font d'on treu les notícies que penja. Més que res perque ratlla la irregularitat.
Dic això no per buscar raons ni res per l'estil, sinó per que estic realment emprenyat després de llegir un missatge seu dient que ELL és el redactor d'aquestes notícies...
És igual, no cal perdre més el temps amb la canalla...

Força LLEIDA !!!! Això sí!!!!

#2 Rogu

Rogu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 107 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 05:49

Perdona noi però estàs molt mal informat.

Jo no te tinc de demostrar a tu ni a ningu res si em vols creu b i sinò doncs tambè.
Jo continuarè informant a la gent perque es la meva obligació a ambos llocs.

#3 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 05:51

Mariano azcona una pregunta, com es qe no tel creus?

Desconec si i treballa o no pero si u diu deu ser per algo no? qi ta dit qe no i treballa?

#4 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 06:00

La veritat es que m'es igual si ho és o no, el cas es que no se si te res a veure, pero per ser redactor deu n'hi dó algunes faltes

#5 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 06:12

A veure gent, no us heu de ficar aixi, k si el rogu posa noticies, doncs jo personalment li agraeixo, ja k ho fa pk vol i punt (si son copiades o no, no es el meu problema, el k a mi m'agrada es tenir concentrada tota la informacio k hi hagi del lleida en akest portal)

Ell envia noticies i ja es mes del k fem la majoria pel portal, es ridicul criticar aixo 8O

#6 Mariano Azcona

Mariano Azcona

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 06:24

Molt bona aquesta Mob!!!

Blau, em sembla molt bé que Rogu vulgui penjar notícies del Lleida, però si ell no se les curra que almenys citi d'on les treu, cony!!! Que és molt fàcil fer cortar y pegar!!! La gent que escriu aquestes notícies sua per aconseguir-les i el que més m'emprenya és que ell s'entossudeixi en dir que ell és qui les escriu al portal d'on les treu.

#7 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 06:29

Home, jo com k no el conec a ell, donare el benefici del dubte, pero si no son seves, li recomanaria k les k no hi siguin, fagi una citacio en el mateix text de la font d'on les treu

Tu saps realment k menteix?

#8 Mariano Azcona

Mariano Azcona

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 64 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 06:34

Em sembla bé, Blau, això és el que demano. Jo tampoc el conec a Rogu, però com que treballo als dos mitjans citats, no tinc cap tipus de dubte a no otorgar-li el benefici del dubte. Vaja! Que no hi ha dubtes! Ell no ho escriu i, per tant, demano que citi les fonts. Res més.

Salut! I Força Lleida!!!!

Per cert, enguany acabarem celebrant l'ascens a Primera. Ho noto. Es veu vindre...

#9 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 06:59

home, si es veritat ke fa copy i paste sense citar les fonts.... podria enviar 1000 noticies del lleida extretes de diferents puestos, jo les 3 o 4 noticies ke e fet, e citat la font de la informacio, pero MAI e fet un copy i paste, xq aixo es adjudicarse la feina d algu altre, ke s ho ha currat, encara ke jo, tambe agraeixo al Rogu, ke fasi akest "esforç" i les publiki, aixi no cal rondar internet per llegirles.

Salut i Força Lleida!!!!!

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 14 septiembre 2004 - 07:13

Jo penso que Rogu si treballa amb a la premsa.

Pos eso..

#11 Martinetti

Martinetti

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.074 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 07:42

No té perquè!!!

Jo també sóc col·laborador de notícies des de despres d'obrir la pàgina web, i intento informar a tothom publican notícies, extreient-les de tots els mitjans informatius que puc (televisió, radio, diaris o webs esportives).

Perquè sempre hi ha alguna cosa que no t'has pogut enterar o qualsevol atra cosa i llavors entrant en aquesta pàgina et pots informar de les últimes notícies.

I no treballo en cap mitjà de comunicació!!!!

P.D.: I quan escric els resultats dels partits del Lleida i la descripció del partit la dono, a partir del meu punt crític de lo que he vist al desenvolupament del partit.

#12 Gica

Gica

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 165 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 08:10

Jo nomes dire, i u poc garantizar, k el rogu dspres de cada partit esta a les rodes de premsa, com a col.laborador d'un medi de comunicació.

Encara no e trobat on ell diu k k escriu les noticies, xo si algu mu pot dir u agrairia.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos