Ir al contenido


Foto
- - - - -

El RCDE fitxa a Manolo Lanzarote


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
13 respuestas en este tema

#1 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 05 febrero 2013 - 07:48

Bé, doncs això, tal com resa la notícia de la jornada.cat, signarà per tres anys amb l'Espanyol..


Si no recordo malament, aqui va passar sense pena ni glòria no? xD

#2 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2013 - 07:54

Com molts ex jugadors del Lleida, quan se'n van del Lleida, juguen bé en altres equips. Pero jo no recordo tampoc que jugués malament en el Lleida. Pero no destacava tant com Tevenet per exemple. :wink: Que tingui molta sort en l'Espanyol! Pero oju una cosa. L'Espanyol ara està salvat, pero la lliga és molt llarga i encara poden haver'hi sorpreses. Com canviaría el Deportivo per l'Espanyol jo! Enserio. Que l'Espanyol estiguès en el lloc que està ara actualment el Deportivo o Mallorca o Celta . Se'n va Galán i arriba Lanzarote. :wink:

#3 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 05 febrero 2013 - 08:22

Efectivament...al Lleida va passar sense pena ni glòria.

#4 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 febrero 2013 - 08:49

Jo recordo perfectament, que sempre m'indignava moltisim que ell no jugues mes minuts, recordo que sortía moltisims cops de "revulsiu" a la 2a part i personalment sempre que sortía em donava molta sensació de perill a l'area rival.

Amb Rubio no va tenir minuts, amb Vidal va seguir la linea del rubio i a 2aB amb Miñambres i Vigo doncs tampoc va tenir minuts.

L'he anat seguin i em va agradar al Sant Andreu, m'ha agradat al Sabadell i si té minuts segur que fará un bon paper al Espanyol.

Recordo el 1er día que va pisar el camp d'esports. Va ser en aquell famós "amistos" amb el Barça...(o diria Barça B/C) on vam quedar 3-3. I ja en aquell partit ell venía del Barça B, i va fer un partidás.

http://www.webdelcul...da3-barsa3.html

#5 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.628 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 febrero 2013 - 10:10

Tros de jugador que aquí no vam sapiguer treure-li suc,es mereix poder tenir l'oportunitat de jugar a 1a

#6 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 febrero 2013 - 10:42

Jo recordo perfectament, que sempre m'indignava moltisim que ell no jugues mes minuts, recordo que sortía moltisims cops de "revulsiu" a la 2a part i personalment sempre que sortía em donava molta sensació de perill a l'area rival.

Amb Rubio no va tenir minuts, amb Vidal va seguir la linea del rubio i a 2aB amb Miñambres i Vigo doncs tampoc va tenir minuts.

L'he anat seguin i em va agradar al Sant Andreu, m'ha agradat al Sabadell i si té minuts segur que fará un bon paper al Espanyol.

Recordo el 1er día que va pisar el camp d'esports. Va ser en aquell famós "amistos" amb el Barça...(o diria Barça B/C) on vam quedar 3-3. I ja en aquell partit ell venía del Barça B, i va fer un partidás.

http://www.webdelcul...da3-barsa3.html


El mateix dia que, després del partit, es va tancar el seu fitxatge.

#7 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 06 febrero 2013 - 08:32

Jo recordo perfectament, que sempre m'indignava moltisim que ell no jugues mes minuts, recordo que sortía moltisims cops de "revulsiu" a la 2a part i personalment sempre que sortía em donava molta sensació de perill a l'area rival.

Amb Rubio no va tenir minuts, amb Vidal va seguir la linea del rubio i a 2aB amb Miñambres i Vigo doncs tampoc va tenir minuts.

L'he anat seguin i em va agradar al Sant Andreu, m'ha agradat al Sabadell i si té minuts segur que fará un bon paper al Espanyol.

Recordo el 1er día que va pisar el camp d'esports. Va ser en aquell famós "amistos" amb el Barça...(o diria Barça B/C) on vam quedar 3-3. I ja en aquell partit ell venía del Barça B, i va fer un partidás.

http://www.webdelcul...da3-barsa3.html


El mateix dia que, després del partit, es va tancar el seu fitxatge.


Toma ya...aixo no ho sabia....;)

#8 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 06 febrero 2013 - 09:19

Es veu que ha tingut molts problemes a nivell personal i de disciplina. Tècnicament era un gran jugador, ja quan estava aquí, i jo hi tenia força esperança, però li fallava el cap.

Per desgràcia n'hi ha molts d'aquests... I n'hem tingut molts també!

Vaig llegir fa poc que al Sabadell van saber fer-li centrar el cap. Imagino que anar a segona B, a córrer per camps de patates, li ha anat molt bé.

#9 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 febrero 2013 - 11:15

Al seu moment, recordo paraules del llavors president de l'entitat, Xavier Massana, dient que aquest noi no tenia el cap ben amoblat, que el primer que va fer solament fitxar pel Lleida, va ser comprar-se un Mercedes de la ostia.

#10 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 06 febrero 2013 - 11:50

Al seu moment, recordo paraules del llavors president de l'entitat, Xavier Massana, dient que aquest noi no tenia el cap ben amoblat, que el primer que va fer solament fitxar pel Lleida, va ser comprar-se un Mercedes de la ostia.


...entre d'altres coses.

#11 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 06 febrero 2013 - 12:40

Al seu moment, recordo paraules del llavors president de l'entitat, Xavier Massana, dient que aquest noi no tenia el cap ben amoblat, que el primer que va fer solament fitxar pel Lleida, va ser comprar-se un Mercedes de la ostia.


Em sembla que el MAssana no és la persona més apropiada per parlar de caps ben amoblats. Però ni de bon tros!!!! Quin personatge!!!

P.D. Les últimes informacions que tinc d'ell és que després de voltar per Eivissa, ara ronda terres andaluses.

#12 DTC

DTC

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 febrero 2013 - 01:01

Al seu moment, recordo paraules del llavors president de l'entitat, Xavier Massana, dient que aquest noi no tenia el cap ben amoblat, que el primer que va fer solament fitxar pel Lleida, va ser comprar-se un Mercedes de la ostia.


Em sembla que el MAssana no és la persona més apropiada per parlar de caps ben amoblats. Però ni de bon tros!!!! Quin personatge!!!

P.D. Les últimes informacions que tinc d'ell és que després de voltar per Eivissa, ara ronda terres andaluses.


Jajaja... Talment d'acord. Precisament anava a fer un comentari respecte el cap de castanya d'en Xavier Massana!

També, farà cosa d'un any, van comentar-me que estava fent "negocis" per Andalucía, més concretament per Marbella...

D'altra banda, també considero en Lanza, malgrat ser molt jove en aquells moments, no va disposar dels minuts ni de la confiança que es mereixia.

I per cert, el director esportiu del Español, malgrat tot el tinglado, no es encara en Ramón Planas? Quin gran ull, el seu...

#13 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 06 febrero 2013 - 01:39

Al seu moment, recordo paraules del llavors president de l'entitat, Xavier Massana, dient que aquest noi no tenia el cap ben amoblat, que el primer que va fer solament fitxar pel Lleida, va ser comprar-se un Mercedes de la ostia.


Em sembla que el MAssana no és la persona més apropiada per parlar de caps ben amoblats. Però ni de bon tros!!!! Quin personatge!!!

P.D. Les últimes informacions que tinc d'ell és que després de voltar per Eivissa, ara ronda terres andaluses.


Jajaja... Talment d'acord. Precisament anava a fer un comentari respecte el cap de castanya d'en Xavier Massana!

També, farà cosa d'un any, van comentar-me que estava fent "negocis" per Andalucía, més concretament per Marbella...

D'altra banda, també considero en Lanza, malgrat ser molt jove en aquells moments, no va disposar dels minuts ni de la confiança que es mereixia.

I per cert, el director esportiu del Español, malgrat tot el tinglado, no es encara en Ramón Planas? Quin gran ull, el seu...


Ramon Planas va marxar amb Pocchetino.

#14 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 febrero 2013 - 05:19

Lanzarote un fiasco al Lleida, al Sant Andreu va tenir moments de tot tipus i ara al Sabadell sembla que s´ha centrat una mica, és un noi amb molt bona tècnica, si aguanta aquesta actitut potser tingui minuts sinó ho veig un fitxatge per 25 o 30 minuts a primera per partit.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos