Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Lleida estudia canviar l'horari dels partits a casa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
10 respuestas en este tema

#1 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 30 noviembre 2012 - 09:10

Bon dia a tothom!!!

Avui el segre porta publicat que el Lleida estudia canviar l'horari dels partits que es juguin al Camp d'Esports. Es planteja jugar els diumenges a les 12:00 hores, si més no a l'hivern.

Destaca el diari que l'entrada amb més afluència aquest any va ser contra el Sestao amb 2.500 espectadors (no obstant, crec recordar que en un altre partit el club va informar que l'assistència rondava les 3.000 persones...s'agafa més aviat a mentider que a un coix).

El passat diumenge contra el Real Unión de Irun van assistir 2.100 persones.

El club es planteja preguntar als socis sobre quin és l'horari més adient, ja que, segons informa el Segre, hi ha molta oferta d'activitats el cap de setmana (partits de primera, etc) i el Lleida ha de trobar el seu espai com ho han fet el Llista (diumenges matí) i el Força Lleida de basquet (divendres tarda).

COm ja he comentat en més d'una ocasió, per mi el millor horari és el de tota la vida, a les 17:00 hores. Tot i així, no veig amb mals ulls que a l'hivern, amb la rasca que fa, es jugui els diumenges a les 12:00.

D'altra banda, el Lleida jugarà el proper partit a casa contra el Noja el dia 6, donat el pont de desembre.

FORÇA LLEIDA!!!

#2 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 30 noviembre 2012 - 01:22

No entenc perquè es posa el partit el dia 6. Si es fa perquè la gent marxa de pont, no veig massa diferència posar-lo el dijous que el diumenge, qui sigui fora hi serà igualment.

#3 Alpeca7

Alpeca7

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 34 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 noviembre 2012 - 09:38

Doncs la meva opinió és la següent : desde ara al mes de novembre, i fins al mes de març jo seria partidari de jugar els partits com està estudiant el club a les 12.00 h del migdia.
Per què ?.

1. Ahorrariem llum i energia jugant al migdia, ja tenim la llum natural del dia.

2. A la gent crec que en aquest temps li apeteix anar al futbol més al migdia que sí, pot fer fred, però no sempre hi haurà boira i almenys si un dia fa sol el fred no serà tant dur. Que no anar a la tarda, que aviat marxa el sol els dies sense boira, i llavors patim més fred al camp sense la llum del dia natural. Vaja que en aquests mesos si juguem al migdia podem guanyar més gent al camp que no jugant a la tarda que ja és fa de nit molt aviat a l'hivern.

3. L'entrenador Toni Seligrat li agrada jugar més al matí-migdia, que la resta del dia, en el sentit de que els jugadors estan més " frescos i desperts ", i també va dir que jugant al matí es creen unes característiques i circumstàncies que perjudiquen més a l'equip visitant que a nosaltres diu, nosaltres sortim més guanyant jugant en aquesta hora. Dir que jo estic també d'acord amb aquests dos " trets " que diu Seligrat.

4. Jugant al matí-migdia penseu una cosa també..., ja no relacionada amb el club, però que almenys crea beneficis i guanys per al sector turístic i hoteler de la nostra ciutat, ja que els equips que ens visiten han de fer nit a Lleida abans del partit. També encara que no estigui del tot relacionat amb això, veig molt bé que tinguem en aquesta ciutat algún guany més, en aquest cas del sector hoteler i turístic.

En general per tots aquests motius, i algún que poder m'he deixat en camí, dir que ja no per ara, sino que per les següents temporades faria aquest plantejament d'horaris, no cal parlar-ho el club, o preguntar-ho tants cops com han fet de temporades últimes fins aquí. Jo ja dic veig molt encertat jugar a les 12.00 h, això sí, torno a repetir, sempre entre els mesos de novembre a març, però ja després d'abril a fi de temporada, i al començar la lliga, ( menys els primers partits que encara tenim la calor forta a Lleida, que com va fent el club ja fa temps llavors el millor és jugar al vespre ), doncs tret dels primers partits de calor encara, desde mig setembre més o menys i fins al novembre jugar a la tarda de nou és el millor sota el meu punt de vista que ja s'agraeix llavors jugar a la tarda, però en aquests mesos de més fred no, per res del món.

Aquesta és la meva opinió !!, com cada persona d'aquí, cada un tindrà la seva :D, i serà respectada. Ara parlem els socis i aficionats com han demanat desde el club, ells tindran l'última paraula i decisió, esperem que valorin la millor per la majoria dels d'aquí.

Bona nit, i disculpeu per la bíblia :lol:.

#4 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 02 diciembre 2012 - 02:56

A mí m´agrada mes a la tarda, però s´ha de reconeixer, que a la tarda hi ha gent de certa edat que no hi aniria, ja que fa molt fred, a part del "luxe" de jugar amb llum natural.

#5 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 diciembre 2012 - 04:44

Crec que els que estem dins d'aquest fòrum sóm nomès un sector de socis molt determinat dins del col.lectiu d'aficionats del Lleida. I el mateix els que accedeixen al lloc web oficial.

Considero que una votació per a l'horari per jugar a futbol per internet és abusiva en favor dels nous puretes de ciutat, que per tenir un accés majoritari a la xarxa pot obtenir un resultat no representatiu a la realitat del soci.

Que els hi preguntin a la gent gran que vé de fora de lleida i ha pagat 250 euros pel carnet, de les comarques del voltant que són molts, que el dumenge van al tros o tenen dinars, o van a caçar i després, venen al estadi com han fet els darrers 20,30,40 o 50 anys.

O al jovent que en cap cas renunciarà a sortir els dissabtes a la nit per venir els dumenges al camp d'Esports quan a casa seva no s'aixequen abans de les 15h de dormir la mona.

És simple, si volem perdre el jovent i els que s'hi deixen més calers al camp per jugar a l'hora del vermutet, es una opció però crec que això s'hauria d'advertir abans de retirar el carnet de soci del contrari, que es voti directament al camp per el propi soci i amb les argumentacions oficials del club !!

El futbol com tota la vida, els dumenges a le 17h i si no hi ha calers ni per a pagar la llum que es digui obertament i acabem abans.

#6 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 diciembre 2012 - 09:10

Crec que els que estem dins d'aquest fòrum sóm nomès un sector de socis molt determinat dins del col.lectiu d'aficionats del Lleida. I el mateix els que accedeixen al lloc web oficial.

Considero que una votació per a l'horari per jugar a futbol per internet és abusiva en favor dels nous puretes de ciutat, que per tenir un accés majoritari a la xarxa pot obtenir un resultat no representatiu a la realitat del soci.

Que els hi preguntin a la gent gran que vé de fora de lleida i ha pagat 250 euros pel carnet, de les comarques del voltant que són molts, que el dumenge van al tros o tenen dinars, o van a caçar i després, venen al estadi com han fet els darrers 20,30,40 o 50 anys.

O al jovent que en cap cas renunciarà a sortir els dissabtes a la nit per venir els dumenges al camp d'Esports quan a casa seva no s'aixequen abans de les 15h de dormir la mona.

És simple, si volem perdre el jovent i els que s'hi deixen més calers al camp per jugar a l'hora del vermutet, es una opció però crec que això s'hauria d'advertir abans de retirar el carnet de soci del contrari, que es voti directament al camp per el propi soci i amb les argumentacions oficials del club !!

El futbol com tota la vida, els dumenges a le 17h i si no hi ha calers ni per a pagar la llum que es digui obertament i acabem abans.


No puc estar més d'acord.

#7 Ilerdense

Ilerdense

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.070 mensajes
  • 9 topics

Escrito 03 diciembre 2012 - 10:19

Crec que els que estem dins d'aquest fòrum sóm nomès un sector de socis molt determinat dins del col.lectiu d'aficionats del Lleida. I el mateix els que accedeixen al lloc web oficial.

Considero que una votació per a l'horari per jugar a futbol per internet és abusiva en favor dels nous puretes de ciutat, que per tenir un accés majoritari a la xarxa pot obtenir un resultat no representatiu a la realitat del soci.

Que els hi preguntin a la gent gran que vé de fora de lleida i ha pagat 250 euros pel carnet, de les comarques del voltant que són molts, que el dumenge van al tros o tenen dinars, o van a caçar i després, venen al estadi com han fet els darrers 20,30,40 o 50 anys.

O al jovent que en cap cas renunciarà a sortir els dissabtes a la nit per venir els dumenges al camp d'Esports quan a casa seva no s'aixequen abans de les 15h de dormir la mona.

És simple, si volem perdre el jovent i els que s'hi deixen més calers al camp per jugar a l'hora del vermutet, es una opció però crec que això s'hauria d'advertir abans de retirar el carnet de soci del contrari, que es voti directament al camp per el propi soci i amb les argumentacions oficials del club !!

El futbol com tota la vida, els dumenges a le 17h i si no hi ha calers ni per a pagar la llum que es digui obertament i acabem abans.


No puc estar més d'acord.


M'hi sumo.

I vull afegir més:

Sobre la decisió de jugar dijous a la tarda: el motiu del canvi de data és, segons sembla, no perjudicar als qui marxen de pont. Potser no entenc una cosa: quan comença el pont? si dijous és festiu, la gent marxarà dimecres o el mateix dijous, no? em sembla del tot absurda aquesta decisió. Si aquest és el motiu real per jugar dijous a la tarda, crec que s'han lluït i no és la primera vegada que hi ha pont i es juga en un horari que perjudica als qui marxen (a Lleida són molts).

No estic dient que pel fet que hi hagi pont s'hagi de fixar l'hora del partit exclusivament per la gent que marxen però sí que dic que si aquest és el motiu, és del tot absurd i ruc.

Començo a estar una mica cansat del tema horaris. Si hi ha pont o festius, el posen dissabte (com ja ha passat aquesta temporada) i aquesta jornada diuen de jugar dijous (insisteixo) per no perjudicar els qui marxen!!! què es pensen? que la gent que fa pont s'esperarà a divendres per marxar perquè juga el Lleida? ABSURD!! Ara que si jugarem diumenges a les 12 etc.

No em sembla malament la idea de jugar abans del començament del pont però aquesta idea implicaria jugar dimecres al vespre, no dijous a la tarda. És una qüestió de sentit comú!! I si dimecres no es pot pel motiu que sigui, es juga diumenge com sempre i punt.

Només demanem que es fixin els horaris a principis de temporada, amb les petites i raonables variacions (i ben fetes perquè sinó són inútils) que hi pugui haver (1 o 2 partits per temporada) però que se sàpiga quan jugarem. Jo ja m'he perdut diversos partits per culpa dels canvis d'horari i aquesta setmana també (si juguessin diumenge no) i ja n'estic fart. Sento que estic llençant els diners del carnet..

Per cert, la següent jornada de lliga a casa, segons sembla serà el dia 22. Dissabte. Veurem quins canvis ens fan aquesta vegada...

#8 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 03 diciembre 2012 - 11:04

Us dono tota la raó!!! Jo aprofito el pont i marxo dimecres. Per tant, trobo del tot inútil posar el partit a dijous si és pel tema del pont, com segons sembla han explicat. Si el posen dijous, la gent que com jo fa pont igualment es perdrà el partit.

El més raonable hagués estat o be dimecres al vespre, o el diumenge a les 5 de la tarda, on la gent que ha fet pont si que hagues pogut venir.

Al final, tan remenar els horaris, que la gent no sabrà quan juga l'equip!!! :roll:

#9 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 03 diciembre 2012 - 02:09

jo suposso que també deu de ser per donar uns dies de festa tant al jugadors, tecnics i al personal no esportiu del club... ho trobo bé.

#10 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 03 diciembre 2012 - 03:12

Doncs jo trobo una vergonya que es canviï així l'horari d'un partit sense donar cap explicació. El futbol es juga el cap de setmana, si hi ha un canvi no crec que hagi de ser "perquè sí". Jo almenys diumenge hagués anat al camp, i dijous no hi aniré. I si em treuen l'excusa del pont, me'n riuré a la cara.

#11 OrgullLleidata

OrgullLleidata

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 diciembre 2012 - 03:39

Jo dijous tampoc puc anar al partit. Per contra, diumenge podria anar al camp...sincerament no crec que es superin els 500 espectadors. Que s'ho plantegin!!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos