Ir al contenido


Foto
- - - - -

ALAVES - BARÇA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
5 respuestas en este tema

#1 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 30 octubre 2012 - 07:30

Avui com be ja sabeu juga el Alaves - Barça (quina enveja veure 2 equips del nostre grup jugar contra equips com el Barça o el Bilbao)

El que mes destaco del partit del ALAVES, es el número de EX - JUGADORS LLEIDATANS que tenen a les seves files, repaso els nostres ex:

A la porteria:
MIGUEL

A la defensa:
OSCAR RUBIO - JAUME DELGADO

Al mitg camp:
JONAN GARCIA - MIKI

A la delantera:
LUISMI

Tots jugadors que en els últims anys els hem pogut veure jugar al camp d'esports i segur que per molts vosaltres, com a mínim per a mi, ens fará molta gracia poder veure aquesta nit a les 22h per la TV. Aveure si tenim sort i "debiliten" una mica al Alaves que a la lliga estan imparables. (encara que crec jo, que aquesta competició, un cop fas com el ALAVES o el EIBAR, en lloc de debilitarte com a equip/club et fa tot el contrari, et dona molta moral als jugadors i una bona ajuda economica segur que tindrán)

#2 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 30 octubre 2012 - 07:49

Tant de bo fotin al carrer a la culerada i de pas es desconcentrin una mica a la lliga.

Molta sort a l'Alavés.

#3 DTC

DTC

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 132 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 octubre 2012 - 11:44

Pensava que Jon Moya també estava a l'Alavés. Però sembla que no...

Bon partit d'en JaumA Delgado!!
Per cert, mai he entès com un paio que es diu, i es fa dir, Jaume, i no Jaime, només parli en castellà... Suposo que és part de la gran pluralitat catalana, no?

L'Oscar, en Rubio Jr., sense fer gaire soroll, per aquí i per allà, ja anat fent carrera professional ($$)... Bé per ell!

Llàstima que no facin el partit per TV3 o Esport3, sinò en Grau ja tindria tema per xupar micròfon... jujuju...

#4 Castigador

Castigador

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 934 mensajes
  • 3 topics

Escrito 31 octubre 2012 - 08:51

Per cert, mai he entès com un paio que es diu, i es fa dir, Jaume, i no Jaime, només parli en castellà... Suposo que és part de la gran pluralitat catalana, no?


Aixo últim que has dit es molt relatiu....jo hem faig dir CARLOS i que no em diguin que soc ASPANYOL....pero el que pase que cuan els pares t'han posat aquet nom...jo personalment per molt català que hem sento, no m'agrada el nom de CARLES....

Com a curiositat et diré que tinc un amic a barna que es diu JAUME pero la pronunciació de la J es en castella (com cuan diuem "HOUSE" en ingles i prounciem la H en J....(el 1er dia que m'el van presentar i em diu: ME LLAMO "J"AUME, pensava que era un nom moro o algo...)

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 31 octubre 2012 - 02:05

Per cert, mai he entès com un paio que es diu, i es fa dir, Jaume, i no Jaime, només parli en castellà... Suposo que és part de la gran pluralitat catalana, no?


Al seu dni hi posa Jaime. Segurament li van catalanitzar el nom al cole o a algun equip de futbol de petit i així s'ha quedat.

#6 Tito

Tito

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 noviembre 2012 - 04:59

Pensava que Jon Moya també estava a l'Alavés. Però sembla que no...


Es troba al Logroñes...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos