Jump to content


Photo
* * * * * 1 votes

Samarretes UE Lleida


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 posts
  • 2 topics

Posted 11 September 2012 - 10:23 PM

Algú sap on es poden comprar encara samarretes de la UE Lleida? Vaig preguntar a la tenda del club i hem van dir que les seues no estaven a la venda ja que les tenien per si algun dia feien exposicions i que sol eren pel club. I si algú coneix que vulgui vendre'n alguna o alguna pagina web
  • samilof likes this

#2 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 12 September 2012 - 12:20 AM

Algú sap on es poden comprar encara samarretes de la UE Lleida? Vaig preguntar a la tenda del club i hem van dir que les seues no estaven a la venda ja que les tenien per si algun dia feien exposicions i que sol eren pel club. I si algú coneix que vulgui vendre'n alguna o alguna pagina web

Com? Però si la gent ja les pot comprar. No sé què coi dius x'DD

#3 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 posts
  • 0 topics

Posted 12 September 2012 - 12:58 AM

Algú sap on es poden comprar encara samarretes de la UE Lleida? Vaig preguntar a la tenda del club i hem van dir que les seues no estaven a la venda ja que les tenien per si algun dia feien exposicions i que sol eren pel club. I si algú coneix que vulgui vendre'n alguna o alguna pagina web

Com? Però si la gent ja les pot comprar. No sé què coi dius x'DD


diu UNIO ESPORTIVA...

#4 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 posts
  • 2 topics

Posted 12 September 2012 - 11:23 AM

Correcte, parlo de la Unió Esportiva no del Lleida Esportiu!

#5 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,631 posts
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Posted 12 September 2012 - 12:50 PM

Crec que ho tindràs difícil.

Com no li compris a algú que en tingui una (crec que algun usuari d'aquest foro n'ha ofert alguna vegada) o a l'argentí friki aquell de la camiseta de l'any de l'ascens... si te'n fies! :?

#6 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 posts
  • 0 topics

Posted 12 September 2012 - 03:35 PM

Crec que en la presentaciò de la nova equipació és va dir , que aquest any a la botiga s'intntarien vendre repliques de la UE lleida... Però ves a saber.

#7 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 12 September 2012 - 03:46 PM

Crec que en la presentaciò de la nova equipació és va dir , que aquest any a la botiga s'intntarien vendre repliques de la UE lleida... Però ves a saber.


A mi no em sona aixó...... ......

#8 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 posts
  • 0 topics

Posted 12 September 2012 - 03:54 PM

Crec que en la presentaciò de la nova equipació és va dir , que aquest any a la botiga s'intntarien vendre repliques de la UE lleida... Però ves a saber.


A mi no em sona aixó...... ......


minut 1:43, artiste.

#9 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,270 posts
  • 3 topics

Posted 12 September 2012 - 04:20 PM

mira de trobar al oriol jazz de tarrega, ell te varies camisetes i no ser si te encara del ue lleida, avans tenia segur
actualment te unes 700 en total de varios equips. fins i tot un dia va surtir ell i la seva coleccio al diari segre, fara uns 4 anys mes o menys.


diria que estar registrat en aquest foro o sino mira el facebook del tarrega, alla el altre dia va dir algo de vendre 1 camiseta. i si no el trobes, parla amb el usuari tevenet d'aquest foro, es molt amic d'ell

#10 iler_10

iler_10

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 19 posts
  • 1 topics

Posted 13 September 2012 - 09:34 AM

Bones!!

Jo fa uns dies va obrir un tema per intercanviar o comprar camisetes de la UE Lleida, en tinc vàries i en tinc alguna de repetida, en cas que t'interessi i puguem arribar a un acord serà un plaer.

Pel que comenteu de l'orioljazz, s'ho va haver de vendre pràcticament tot per motius personals.

FORÇA LLEIDA.

#11 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 posts
  • 2 topics

Posted 13 September 2012 - 06:51 PM

Bones!!

Jo fa uns dies va obrir un tema per intercanviar o comprar camisetes de la UE Lleida, en tinc vàries i en tinc alguna de repetida, en cas que t'interessi i puguem arribar a un acord serà un plaer.

Pel que comenteu de l'orioljazz, s'ho va haver de vendre pràcticament tot per motius personals.

FORÇA LLEIDA.


Doncs si que m'interessaria comprar-te una samarreta (si hi ha un acord xddd)

T'he enviat un privat!

#12 samilof

samilof

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,563 posts
  • 102 topics

Posted 09 September 2015 - 10:28 AM

minut 1:43, artiste.

Refloto aquest tema ja que m'interesaria adquirir samarretes.

 

El club va dir fa més de 3 anys que a la botiga vendrien coses de la UE Lleida, també porten 2 anys seguits dien a l'assemblea que faran un museu, que en teoria ja tindria que estar acabat, etc...Ni rastre de dos de les promeses que més m'interesen.


  • ILER likes this




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users