Ir al contenido


Foto
- - - - -

La seva s´oblida de nosaltres al teletext


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2012 - 07:59

Ahir al vespre, amb el començament de la lliga de primera. em va donar per mirar el teletext de TV3 "la seva", i vaig descobrir que el grup segon de 2b no hi apareix, no deuen haver pensat que hi juga un club català, que pertany a una capital de provincia catalana, i només apareix el grup tercer, que és on juguen la majoria d´equips catalans.

Us deixo un link per presentar la queixa a "la ceba" , a veure si ho arreglen i a més a més , a veure que ens poden aclarir del programa futbolcat, si hi sortirem, si ens donaran algun partit, o què.

Fem sentir la nostre força i presentem queixes tots!

http://www.tv3.cat/atencio

#2 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 19 agosto 2012 - 10:09

El fet del teletext el trobo bastant raonable, doncs la majoria de gent de Catalunya mira pel seu equip, tot i que tambe el podrien haver ficat. No entenc massa sobre aquest tema.

Respecte FutbolCat em va semblar llegir no recordo on, que si que ens farien apareixer al programa.

#3 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 agosto 2012 - 12:27

Jo ja he presentat una queixa.

Segurament al·legaran que no hi ha prou ample de banda per fer entrar les dues pagines del grup II (resultats i classificacio). Per aixo els he escrit alguna alternativa tecnica.

Salut i a veure si s'arregla.

#4 ULTRA_VINIL

ULTRA_VINIL

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 106 mensajes
  • 5 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 agosto 2012 - 12:26

res de nou...

#5 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 20 agosto 2012 - 01:54

Jo ja he presentat una queixa.

Segurament al·legaran que no hi ha prou ample de banda per fer entrar les dues pagines del grup II (resultats i classificacio). Per aixo els he escrit alguna alternativa tecnica.

Salut i a veure si s'arregla.


Amb una línia n'hauria prou.

#6 Awor

Awor

    Un crack del Lleida

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.146 mensajes
  • 2 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 agosto 2012 - 10:46

A la pàgina 206 han afegit dos partits del grup 2, pero no pas el del Lleida: Amorebieta-Logroñes i Athletic B- Noja.

#7 Bakunin

Bakunin

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2012 - 11:37

A la pàgina 206 han afegit dos partits del grup 2, pero no pas el del Lleida: Amorebieta-Logroñes i Athletic B- Noja.


Potser és que a qualsevol d'aquests 4 equips juga algun ex del barça (o algun futurible per al juvenil B) i s'ha de fer seguiment especial.

#8 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 agosto 2012 - 11:39

I la meva pregunta és... Tanta importància té això? Ja s'ho faràn si no ens posen al teletext, a mi m'és igual. Amb el gran nombre de mitjans a través dels quals puc consultar la classificació i els resultats no em preocuparia ni (mal)gastaria el meu temps enviant queixes als de TV3, a la qual molt em tempo que li entraran per una orella i li sortiràn per l'altra.

No em malinterpeteu, trobo lògic queixar-se, però no val la pena.
Està molt que ens la venguin com "la teva" però això cada cop s'ho creu menys gent

#9 Pare_Lluc

Pare_Lluc

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 53 mensajes
  • 0 topics

Escrito 22 agosto 2012 - 01:55

Ja ho han solventat.

Han duplicat les pàgines 206 i 207 per encabir els grups II i III.

#10 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 22 agosto 2012 - 08:01

si, el dissabte a la nit també ho vaig veure.....i ara veig que ja ho han sol.lucionat...... es "normal" que passaes aixó.... desde fa bastants anys (per no dir sempre, que no ho puc afirmar)
tots els equips Catalalans han jugat en el mateix grup de segona B.

Una vegada sol.lucionat, felicitat a qui ho ha denunciat i a qui ho ha sol,lucionat.

#11 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2012 - 10:14

Benvolgut Carlos:

Li agraïm el seu interès pels nostres continguts i mitjans, i lamentem les molèsties.
Ja hem solucionat la incidència. D 'altra banda, ja hem inclòs també a la nostra pàgina web la informació: http://www.esport3.cat/futbol/segonab

Cordialment,

Servei d'Atenció a l'Audiència

#12 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 agosto 2012 - 12:36

Benvolgut Carlos:

Li agraïm el seu interès pels nostres continguts i mitjans, i lamentem les molèsties.
Ja hem solucionat la incidència. D 'altra banda, ja hem inclòs també a la nostra pàgina web la informació: http://www.esport3.cat/futbol/segonab

Cordialment,

Servei d'Atenció a l'Audiència


...lamenten les molesties...

#13 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 27 agosto 2012 - 12:29

Ja vaig veure aquest problema la setmana passada, no em va fer punyetera gràcia, però s'ha d'entendre que és un error justificable. Total, a TV3 no n'hi ha més quatre que hagin vist un partit del Lleida.

De totes maneres, trobo que ho han solucionat depressa i bé.

#14 lleidalcor

lleidalcor

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 69 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2012 - 10:07

Un altra curiositat. Avui llegint un diari mitic a Catalunya com considero a La vanguardia, quina ha estat la meva sorpresa al veure totes les cròniques de la segona B grup tercer,, sense fer cap referencia a un altre equip català que aquest any està en un altre grup. Quina decepció me he
portat.

A estat una casualitat, ? 0 no interessa per res aquest equip, que actualment no compiteix amb la ciutat del diari, però que no deixa de estar a la mateixa regió.
_____________________________________________________________

FORÇA LLEIDA,
SOM I SEREM!!!!

#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 28 agosto 2012 - 08:41

A la Vanguardia ni tant sols deuen haver-se enterat que el Lleida és al grup II. Si se'n recorden, igual pensen que ha baixat a tercera, o que ha desaparegut o que ara juga a la lliga d'Andorra. No crec que els importi massa, tampoc.

Aquests, a l'igual que RAC1 i tota la resta del Grup Godó, sol els preocupa el Barça (i el Duran Lleida, clar).

#16 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 agosto 2012 - 10:12

I la meva pregunta és... Tanta importància té això? Ja s'ho faràn si no ens posen al teletext, a mi m'és igual. Amb el gran nombre de mitjans a través dels quals puc consultar la classificació i els resultats no em preocuparia ni (mal)gastaria el meu temps enviant queixes als de TV3, a la qual molt em tempo que li entraran per una orella i li sortiràn per l'altra.

No em malinterpeteu, trobo lògic queixar-se, però no val la pena.
Està molt que ens la venguin com "la teva" però això cada cop s'ho creu menys gent


Si pago jo amb els meus impostos aquest mitjà, crec que no és perdre el temps fer una queixa, crec que és saludable fer-ho, un mitjà públic ha de cumplir amb tothom qui el paga.

Si un mitjà privat no dóna allò que vull, no puc fer res més que consumir-lo o no, però no tenen les meves garrofes, així no tinc dret a queixar-me tampoc.

Jo també he rebut el mail de TV3 i m´agrada que em tinguin en consideració.

#17 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 09 septiembre 2012 - 11:08

Al teletext de TV3 ens segueixen otorgant 4 punts a la classificació. Si fos el seu Barça ja ho haurien corregit d'inmediat. :(

#18 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 septiembre 2012 - 10:24

aixi es tv3, un canal que paguem tots, si fos el barça com dius, en menys d'un minut tema arreglat

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 septiembre 2012 - 11:02

Me fot gracia que us penseu que el Lleida te algun pes o importancia especifica a Tv3 o en la societat catalana, ara mateix estem al nivell del Oriola, Ontinyent, Peña Sport o el Atletico Sanluquereño, per tant, no ens fotran ni puto cas.

I si, Tv3 sembla Barça TV simplement per que la gran majoria de l'audiencia de Tv3 son aficionats del Barça i per que es el producte estrella de la cadena, aixi que, en part, podem donar gràcies al Barça a que TV3 no sigui deficitaria ja que gràcies al futbol s'obtenen ingressos per poder fer programes de qualitat.

#20 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 10 septiembre 2012 - 08:22

I si, Tv3 sembla Barça TV simplement per que la gran majoria de l'audiencia de Tv3 son aficionats del Barça i per que es el producte estrella de la cadena, aixi que, en part, podem donar gràcies al Barça a que TV3 no sigui deficitaria ja que gràcies al futbol s'obtenen ingressos per poder fer programes de qualitat.


Això de que TV3 no sigui deficitària ho poso molt, però que molt en dubte.
I d'altra banda.. donar gràcies al Barça per que així es fan programes de qualitat?? Paopablabra 8O




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos