Ir al contenido


Foto
- - - - -

Horari Lleida-Peña Sport


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
27 respuestas en este tema

#1 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 04 agosto 2012 - 09:51

Bones.

Crec que l ´horari del partit hauria de ser les 20:00h del diumenge.

Perque no fa tanta calor, i perque la gent que ha marxat fora de Lleida pugui assistir, en "contra" tenim que el barça i el madrid juguen els seus partits a les 19:00h.

Un altra opció seria ficar el partit a les 20:30h ó a les 21:00h..


opineu....

#2 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 04 agosto 2012 - 10:52

Segons el meu calendari laboral, no podrè veure un partit de Lliga (el de Copa, sí que puc) en directe fins al mes d'octubre... Per això, m'encantaria que aquest el posessin a les 12 del migdia... Seria la única manera de poder veure'l al Camp d'Esports.

#3 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 04 agosto 2012 - 11:37

Jo no vull que sigui ni molt aviat ni molt tard... a les 6 de la tarda m'aniria perfecte i es que és la Festa Major del poble aquell cap de setmana!

#4 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 06 agosto 2012 - 12:46

Segons el meu calendari laboral, no podrè veure un partit de Lliga (el de Copa, sí que puc) en directe fins al mes d'octubre... Per això, m'encantaria que aquest el posessin a les 12 del migdia... Seria la única manera de poder veure'l al Camp d'Esports.

Vaja....
pero un 26 de setembre a les 12 del migdia a Lleida... no es molt recomanable... jejejejeje

#5 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 06 agosto 2012 - 01:02

Segons Dani Badia el club es planteja jugar el partit a les 21h per evitar la calor i coincidir amb el partit del Barça.

#6 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 06 agosto 2012 - 02:21

Segons Dani Badia el club es planteja jugar el partit a les 21h per evitar la calor i coincidir amb el partit del Barça.


Doncs és una bona opció.

#7 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 agosto 2012 - 02:22

A mi em va fatal...

#8 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 06 agosto 2012 - 02:48

No posaràn l'horari a gust de tothom, això està clar. Així que sigui quin sigui, qui pugui, que hi vagi i ja està! ^^

#9 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 06 agosto 2012 - 02:57

Jo jugaria el partit 3 vegades per a que tothom el pugués veure Posted Image

#10 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 agosto 2012 - 12:12

A les 9, per mi, es el millor horari... la gent de Lleida, ja sabem quin peu calça la temperatura per aquestes dates.. i la majoria de gent estarà de vacances, aixi que si s'acava a les 11, no serà cap mal de cap.. i total, es sol un dia en tot l'any!

#11 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 agosto 2012 - 12:14

El millor de tot es que suposo que enguany no hi haurà cap partit a les 12 del matí. Per fí tornarem a respirar futbol del bo per aquestes Terres de Ponent!!!

#12 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 07 agosto 2012 - 07:13

Aviu fica el Diari Segre que el club es planteja jugar dissabte a les 21:00h, per mi seria un error, el partit hauria de ser diumenge, encara hi ha molta gent fora de Lleida que torna diumenge a la tarda de fora...

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 agosto 2012 - 08:00

Aviu fica el Diari Segre que el club es planteja jugar dissabte a les 21:00h, per mi seria un error, el partit hauria de ser diumenge, encara hi ha molta gent fora de Lleida que torna diumenge a la tarda de fora...


Doncs a mi m'aniria collonut... podria sortir de la feina, agafar un tren a les 5 de la tarda i a les 8 - 9 arribar a Lleida just per al partit i l'endema a la tarda tornar cap a Barcelona tranquilament.

#14 bonlleida

bonlleida

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 88 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 agosto 2012 - 04:48

las 12 de la mañana es el mejor horario y asi evitamos coincidir de horarios con barcelona y madrid

#15 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 agosto 2012 - 05:07

las 12 de la mañana es el mejor horario y asi evitamos coincidir de horarios con barcelona y madrid


el mejor horario a partir de otoño sin duda, pero en agosto yo diria que no eeh...

#16 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 agosto 2012 - 05:22

las 12 de la mañana es el mejor horario y asi evitamos coincidir de horarios con barcelona y madrid


Per mi, no hi ha dubte. Els caps de setmana, sovint em toca currar i el meu horari laboral xoca frontalment amb el del futbol al camp d'Esports.

#17 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 13 agosto 2012 - 08:40

las 12 de la mañana es el mejor horario y asi evitamos coincidir de horarios con barcelona y madrid


Per mi, no hi ha dubte. Els caps de setmana, sovint em toca currar i el meu horari laboral xoca frontalment amb el del futbol al camp d'Esports.


Que a algú per circumstàncies personals li vagi millor no vol dir que no sigui una merda d'horari. Les 12 al migdia a ple agost no s'hauria ni de plantejar jugar un partit a Lleida. I ho dic sabent que en aquest horari podria ser que vingués i si es juga a les 9 de la nit a aquella hora estaré a Barcelona. Però les coses com són...

#18 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 agosto 2012 - 10:10

Encara sent estiu a les 20h i en diumenge es l'ideal. Ara la gent marxa, i trencar-li a la gent el cap de setmana per el futbol, fot.

Jugui el barça o el Madrid ara per ara és igual, l'important és jugar a una hora que no fa calor sense fer massa tard.

#19 bonlleida

bonlleida

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 88 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 agosto 2012 - 03:55

jugar en sabado me parece un gravisimo error ya que todo el mundo esta en salou o en la playa de fin de semana
si no se puede jugar a las 12 por el calor lo mejor es jugarlo a partir de 8 de la tarde de un domingo
ya en octubre horario fijo a las 12 de la mañana para evitar coincidir con los grandes

#20 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 14 agosto 2012 - 06:48

Durant la temporada a les 17h com tota la vida, no voliam tornar a jugar contra els equips del nord per recordar grans partits viscuts en èpoques anteriors? Doncs res del matí, ademés que els equips "grans" a les 5 de la tarda ben pocs partits jugaràn, per no dir cap ni un. I al jovent l'horari matinal li fa molt mal.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos