Ir al contenido


Foto
- - - - -

merder a màlaga


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
14 respuestas en este tema

#1 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 19 junio 2012 - 09:17

Després de lo del rangers ara aquesta absurditat:

http://www.eldesmarq...treno-en-europa

i la cosa ja té forma (aparent) amb indignació de l'afició(cosa normal).

http://www.eldesmarq...cudo-del-malaga

#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 19 junio 2012 - 09:39

8O

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 19 junio 2012 - 10:16

Mare meva quina cosa més lletja. Ara que la qualitat de la imatge tampoc ajuda gens.

1904? :lol: Podien tirar una mica més enrere, cap al 1000 aC que jo crec que ningú s'adonaria.

#4 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 19 junio 2012 - 10:36

L'escut és lleig amb ganes, tant que m'estranyaria que s'hagi filtrat la versió bona.

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 junio 2012 - 10:49

El millor es el dissenyador listillo de la web on surt l'escut, sobretot on diu:


“Es un diseño sólido, con unos códigos visuales que va a entender cualquier anglosajón”. Como curiosidad, cabe destacar que el aire de la evolución del escudo es similar a la de los equipos de la NFL.


I a la gent del Malaga que collons li importa que un anglosaxo entengui el seu escut! Ni que fos tant complicat! A Anglaterra equips amb escuts mes estranys hi han com el Southampton, Newcastle o el Sunderland... i lo del estil NFL...? Si de fet els escuts de les franquicies americanes son una basura, s'assemblen mes al disseny del McDonalds que d'un club esportiu !

Visca els dissenyadors que no tenen ni puta idea del que es un escut d'un equip de futbol, i un altre visca per als inutils que els han seguit la corrent alabant el treball.

#6 jrc1977

jrc1977

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 363 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2012 - 11:04

Posted Image

#7 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 20 junio 2012 - 08:00

Doncs que voleu que us digui ja pagaria jo aquest peatge perquè l'any passat (o quan fos però sobretot l'any passat) hagués vingut un jeque o un nou ric d'aquests, hagués pagat els deutes, ens hagués promès fer un equipàs i que en dos-tres anys tornaríem a jugar a primera i qui sap si a Europa.


Vamos, sóc aficionat del Màlaga i sabent que jugo la Champions i que m'han portat jugadors com l'Isco, el Cazorla o el Toulalan, m'importaria ben poc el canvi de l'escut.

#8 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 20 junio 2012 - 08:04

No entenc res. Que no tenen altra feina?

#9 Tomoyo_Lleida

Tomoyo_Lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 322 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2012 - 08:58

Aquestos del Màlaga haurien de contractar als dissenyadors que van fer l'escut del Poli Ejido home! En comptes de pebrots, doncs uns boquerons i chipironets...XD

#10 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2012 - 09:29

Hi ha coses que no es poden comprar amb diners, la dignitat, l´escut....

#11 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 20 junio 2012 - 10:09

Aquestos del Màlaga haurien de contractar als dissenyadors que van fer l'escut del Poli Ejido home! En comptes de pebrots, doncs uns boquerons i chipironets...XD



Ara m'has matat...l'escut més lleig que he vist mai....

#12 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 20 junio 2012 - 10:16

No entenc aquesta jugada. Un escut totalment nou pel simple fet de jugar Champions? Jo només entendria un canvi d'escut si el club fos refundat amb un altre nom. El cas dels (n'hi ha varios...) Logroñés, per exemple.

Nosaltres, ens hauríem pogut trobar en una situació similar si la nova directiva ho hagués cregut oportú. S'ha d'agrair molt que l'impacte sobre el nostre escut fos mínim. Un altre que va conservar el seu escut gairebé íntegre (no he sabut trobar diferència...) després de la seua refundació, és el Sestao RC.

Ara mateix, només em ve al cap l'Arsenal. Va fer quelcom similar al que ha fet el Málaga.

Tocar l'escut i/o els colors, és una cosa molt sensible. No m'agrada.

El R. Zaragoza recentment (després de lo del 75è aniversari) també ha renovat el seu però només renovat, l'ha actualitzat no ha canviat gairebé gens. Altres casos de renovació els tenim al FC Barcelona però ja fa més anys que ho van fer.

L'escut del R. Madrid CF durant els anys de República, no lluïa corona, era totalment rodó.

P.d.- No vull opinar sobre l'escut del Poli Ejido perquè seria massa impertinent... Quina poca vergonya!

#13 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 20 junio 2012 - 12:36

L'escut és lleig amb ganes, tant que m'estranyaria que s'hagi filtrat la versió bona.


Moltes vegades es filtren les coses per saber l'opinió de la gent... Suposo que veient que els del Malaga treuen fum, no ficaran aquest...

#14 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 20 junio 2012 - 03:50

Doncs que voleu que us digui ja pagaria jo aquest peatge perquè l'any passat (o quan fos però sobretot l'any passat) hagués vingut un jeque o un nou ric d'aquests, hagués pagat els deutes, ens hagués promès fer un equipàs i que en dos-tres anys tornaríem a jugar a primera i qui sap si a Europa.


Vamos, sóc aficionat del Màlaga i sabent que jugo la Champions i que m'han portat jugadors com l'Isco, el Cazorla o el Toulalan, m'importaria ben poc el canvi de l'escut.

Suposo que son maneres diferents de pendre's el futbol, a mi no m'agradaria gens. Soc molt tradicionalista en temes de futbol.

No entenc aquesta jugada. Un escut totalment nou pel simple fet de jugar Champions? Jo només entendria un canvi d'escut si el club fos refundat amb un altre nom. El cas dels (n'hi ha varios...) Logroñés, per exemple.

Nosaltres, ens hauríem pogut trobar en una situació similar si la nova directiva ho hagués cregut oportú. S'ha d'agrair molt que l'impacte sobre el nostre escut fos mínim. Un altre que va conservar el seu escut gairebé íntegre (no he sabut trobar diferència...) després de la seua refundació, és el Sestao RC.

Ara mateix, només em ve al cap l'Arsenal. Va fer quelcom similar al que ha fet el Málaga.

Tocar l'escut i/o els colors, és una cosa molt sensible. No m'agrada.

El R. Zaragoza recentment (després de lo del 75è aniversari) també ha renovat el seu però només renovat, l'ha actualitzat no ha canviat gairebé gens. Altres casos de renovació els tenim al FC Barcelona però ja fa més anys que ho van fer.

L'escut del R. Madrid CF durant els anys de República, no lluïa corona, era totalment rodó.

P.d.- No vull opinar sobre l'escut del Poli Ejido perquè seria massa impertinent... Quina poca vergonya!

Entre el Sestao Sport (antic) i el Sestao River (actual) si varia l'escut, potser recordes veure dues versions similars del mateix escut.

Posted ImagePosted Image

Com bé dius al Real Zaragoza li van canviar l'escut per l'aniversari (fa 4-5 anys) però la gent es va posar molt en contra i van aconseguir fer una consulta vinculant aquesta temporada per canviar-lo. Per la següent temporada tornaran a lluïr l'antic.
El nou (dreta) és modern però no estrafolari ni trencador, és bàsicament lo mateix però més estitlitzat. Llàstima que l'afició no el vulgui perquè em sembla preciós!

Posted ImagePosted Image

En el cas de l'Arsenal és un canvi bastant dràstic. Em sembla més bonic el nou però suposo que per la costum de veure'l sempre així perquè en realitat és tant senzill que sembla el típic escut fals que fiquen als videojocs de futbol.

Posted ImagePosted Image

#15 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 junio 2012 - 03:09

L'escut és lleig amb ganes, tant que m'estranyaria que s'hagi filtrat la versió bona.


Moltes vegades es filtren les coses per saber l'opinió de la gent... Suposo que veient que els del Malaga treuen fum, no ficaran aquest...


L'has clavat Narmer. Davant de la quantitat de protestes dels aficionats del Malaga han hagut de fer marxa enrera.

http://www.as.com/fu...asdaiftb_14/Tes




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos