Ir al contenido


Foto
- - - - -

Entrevista a tota la plantilla


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
12 respuestas en este tema

#1 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 09 junio 2012 - 12:09

Deixo el link d'una entrevista al programa "La sisena hora" de La Manyana TV: http://www.youtube.c...&v=-AW5DbXZaUk#

Realment molt interessant, us el recomano.

#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 09 junio 2012 - 12:46

grácies!!
ho desconeixia...

#3 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 junio 2012 - 06:33

N'hi ha algun una mica maleducat, no? 8O 8O 8O

#4 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2012 - 08:05

N'hi ha algun una mica maleducat, no? 8O 8O 8O


Més que això, alguns fan força pinta de borderlines

#5 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 09 junio 2012 - 08:27

N'hi ha algun una mica maleducat, no? 8O 8O 8O


Més que això, alguns fan força pinta de borderlines


no cal degenerar ni insultar...

#6 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 09 junio 2012 - 08:30

N'hi ha algun una mica maleducat, no? 8O 8O 8O


Més que això, alguns fan força pinta de borderlines


no cal degenerar ni insultar...


Doncs a mi em sembla que hi ha molt bon rotllo.

#7 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 09 junio 2012 - 11:48

Maleducat? Borde?
Heu vist realment el video? L'heu entès? Realment son tots, almenys la majoria, una colla de pallasos, en el bon sentit de la paraula. Formen un grup collonut dins de l'equip, i això s'ha notat en els resultats de la temporada.
Jo, personalment, poques vegades m'ho havia passat tant bé per youtube com avui mirant aquest video. Quin fart de riure m'he fet!!!

#8 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.412 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 junio 2012 - 06:30

Bon video i bona iniciativa del programa

#9 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2012 - 09:30

Maleducat? Borde?
Heu vist realment el video? L'heu entès? Realment son tots, almenys la majoria, una colla de pallasos, en el bon sentit de la paraula. Formen un grup collonut dins de l'equip, i això s'ha notat en els resultats de la temporada.
Jo, personalment, poques vegades m'ho havia passat tant bé per youtube com avui mirant aquest video. Quin fart de riure m'he fet!!!


Els que no han entes res són ells. Estaven a un plató, no a la barra del bar o al sofà de casa seva. M'ha donat vergonya aliena veure gent amb tan poques llums. El bon rotllo es pot demostrar de moltes maneres i no cal comportant-se com a animalets en un programa de televisió. En fi, serveix com a confirmació del que es ve a dir dels futbolistes, que molt llestos no són. Sort que hi ha l'Emili que hi posa cordura....

#10 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 10 junio 2012 - 09:57

Maleducat? Borde?
Heu vist realment el video? L'heu entès? Realment son tots, almenys la majoria, una colla de pallasos, en el bon sentit de la paraula. Formen un grup collonut dins de l'equip, i això s'ha notat en els resultats de la temporada.
Jo, personalment, poques vegades m'ho havia passat tant bé per youtube com avui mirant aquest video. Quin fart de riure m'he fet!!!


Els que no han entes res són ells. Estaven a un plató, no a la barra del bar o al sofà de casa seva. M'ha donat vergonya aliena veure gent amb tan poques llums. El bon rotllo es pot demostrar de moltes maneres i no cal comportant-se com a animalets en un programa de televisió. En fi, serveix com a confirmació del que es ve a dir dels futbolistes, que molt llestos no són. Sort que hi ha l'Emili que hi posa cordura....



Potser hi ha futbolistes que tenen més estudis que tu i que jo.

Segueixo pensant que per mi hi ha molt bon rotllo.

#11 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 junio 2012 - 12:13

Maleducat? Borde?
Heu vist realment el video? L'heu entès? Realment son tots, almenys la majoria, una colla de pallasos, en el bon sentit de la paraula. Formen un grup collonut dins de l'equip, i això s'ha notat en els resultats de la temporada.
Jo, personalment, poques vegades m'ho havia passat tant bé per youtube com avui mirant aquest video. Quin fart de riure m'he fet!!!


Els que no han entes res són ells. Estaven a un plató, no a la barra del bar o al sofà de casa seva. M'ha donat vergonya aliena veure gent amb tan poques llums. El bon rotllo es pot demostrar de moltes maneres i no cal comportant-se com a animalets en un programa de televisió. En fi, serveix com a confirmació del que es ve a dir dels futbolistes, que molt llestos no són. Sort que hi ha l'Emili que hi posa cordura....



Potser hi ha futbolistes que tenen més estudis que tu i que jo.

Segueixo pensant que per mi hi ha molt bon rotllo.



Amb el temps aprendras que el tenir estudis no et fa tenir llums, hi ha gent que no te cap carrera i es pixa en la cara de 1234234234 titulats amb 30 masters.

I si, no passa res per dir que alguns jugadors no tenen gaires llums, pero com a tot arreu, nomes cal veure com escriuen alguns pel twitter, que a vegades fot plorar sang.

#12 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 junio 2012 - 02:00

Els que critíquen l'actitud dels jugadors, està clar que mai en la vostra vida heu estat en un vestidor de futbol. Es final de temporada, conviden a un grup de gent jove que conviuen practicament cada dia varies hores, que molts son de fora i es passen hores junts de viatge, normal que hi haigui aquesta complicitat i es "burtxin" uns als altres, i tot i que sigui en un plató de televisió, crec que l'atmosfera que volien crear les presentadores ja era aquesta, perque tot ha sigut molt desenfadat. Han estat com estaria qualsevol equip de futbol quan l'ajunten. I lo de si tenen llums o no.. perfavor, si us teniu que guiar per aquest programa, es que potser sou vosaltres els que teniu poques llums.

#13 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 junio 2012 - 04:19

Moment d'Emili:
Alguns van arribar molt tard, no volien...(SILENCI), van arribar tard... jajaja

Crec que això resumeix l'estiu xD




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos