Ir al contenido


Foto
- - - - -

2aB grup III 2012/13


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
234 respuestas en este tema

#1 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 23 mayo 2012 - 09:00

Fins ara, si es manté la mateixa configuració del grup, hi ha 22 equips assegurats (o sigui, igual, no serà)
8 catalans: Nàstic, Badalona, Llagostera, Hospi, Lleida, Reus, Sant Andreu, Prat
8 valencians: Villarreal B, Alcoià, Oriola, Huracán, Olímpic, Mestalla, Ontinyent, Dénia
4 balears: At. Balears, Mallorca B, Constància, Binissalem
2 aragonesos: Teruel, Zaragoza B

Grup 1:
Madrid: 7
Canàries: 2
Galícia: 2
Castella la Manxa: 2
Astúries: 4
TOTAL: 17

Grup 2
Castella-Lleó: 4
Euskadi: 8
Rioja: 2
Navarra: 4
Cantàbria: 2
TOTAL: 20

Grup 4
Castella la Manxa: 1
Andalusia: 12
Melilla: 2
Extremadura: 4
Múrcia: 2
TOTAL: 21

#2 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 23 mayo 2012 - 09:19

M'encante aquest fil de cada final de temporada :D

De tots aquestos equips potser l'Ejea és qui ho té més magre. A la resta no veig resultats gaire favorables ni adversos per fer front a la tornada.

Veurem quants cauen aquest cap de setmana.

#3 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 mayo 2012 - 09:26

No ens oblidem de La Rioja...

#4 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 mayo 2012 - 12:03

M'agradaria que ens toqués jugar amb el equips bascos, per canviar una mica...

#5 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 23 mayo 2012 - 12:32

No ens oblidem de La Rioja...


De moment he posat el grup que hem tingut enguany. Quan es defineixin més les promocions d'ascens ja podrem veure si hi pot haver canvis com que s'afegeixin els de la Rioja o, com diu l'AssistentedeWord, que ens posin al grup dels bascos.

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 23 mayo 2012 - 02:39

Tandebo ens fotin al grup del nord! Que estic fins als ous del Denia, Alcoià, Ontinyents, Oriola i demes... Amb lo bonic que seria poder visitar Mendizorroza, Ipurua, el Stadium Gal.. i el remodelat Nou Estadi de Tarragona, per veure el despilfarro que han fet per acabar al pou un altre cop en 6 anys.

#7 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 mayo 2012 - 02:49

Aquest diumenge hi pot haver fins a 5 equips més segurs:
·El Badalona ho té bastant complicat tot i el gran partit que va fer a l'anada, anar amb un empat a 1 a Tenerife és molt perillós
· L'Huracán va empatar a 0 al seu camp en el partit d'anada. S'ho jugarà tot aquest diumenge a Lucena tenint en compte que, com a mínim, ha de fer els mateixos gols que l'equip andalús.
· L'Orihuela tampoc es pot despistar. Tot i que juga amb l'avantatge que li dona l'empat a 1 aconseguit en el partit d'anada jugat al Carlos Belmonte d'Albacete, però l'equip manxec és un dels equips més forts de la Segona B.
· El Prat va empatar a 0 a Sanlúcar de Barrameda. Aquest diumenge, jugant a casa, ho té tot de cara per guanyar i pujar.
· El Constància ho té exactament igual que el Prat. Juga a casa amb un empat a 0 aconseguit en el partit d'anada a Villarrobledo.

Molta sort a tots ells, i a esperar que puguin passar a la següent ronda o, fins i tot, pujar, en el cas dels dos equips de Tercera, a Segona B.

Pel que fa al grup que ens toqui la temporada que ve, jo espero i desitjo que ens toqui anar al grup vasc. Millors camps, millors aficions, millors equips... pràcticament tot és millor. Aveure com acaba la cosa...

#8 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 mayo 2012 - 09:02

CD Alcoyano, 0 - Hércules CF, 5. CD Alcoyano, a 2aB.

#9 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 23 mayo 2012 - 09:06

CD Alcoyano, 0 - Hércules CF, 5. CD Alcoyano, a 2aB.


gràcies per la info, pero el alcoyano i el cartagena ja estavena segona B, desde ahir a la nit que va guanyar el girona..

#10 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 23 mayo 2012 - 09:11

Correcte. Ara ho he vist...

#11 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 mayo 2012 - 09:39

El Muro CF ha passat a la 2ª ronda després d'eliminar al CD Puerta Bonita madrileny.
Aquest equip és de la localitat de Muro d'Alcoi, que com el seu nom indica està a prop d'Alcoi xD
És el primer poble que hi ha a l'entrar a la provincia d'Alacant per l'interior.

A la resta de partits no jugava cap equip de les CCAA del grup 3 d'enguany.
Destaco la classificació per la 2ª ronda del Barakaldo CF, un equip històric que lluita per tornar a 2ªB.

#12 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2012 - 09:54

Final a Orihuela, Orihuela 0-1 Albacete.
Un gol en pròpia porteria de Fleki a la primera meitat ha sentenciat l'eliminatòria per l'Albacete, davant un Orihuela que no ha estat gens encertat de cara a porteria.
L'Orihuela, per tant, que continuarà al G.III de 2aB.

#13 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 26 mayo 2012 - 09:55

L'Oriola ha quedat eliminat despres de perdre 0-1.
Tambe ha quedat eliminat l'Eibar.

#14 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 26 mayo 2012 - 09:59

L'Oriola ha quedat eliminat despres de perdre 0-1.
Tambe ha quedat eliminat l'Eibar.


quin greu em sap lo del eibar...

#15 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2012 - 10:09

A banda de l'Orihuela, aquest diumenge es poden augmentar el nombre d'equips que, en principi, jugarien al al G.III de 2a B.
Play-off Ascens a 2a A:
A les 10:30 h, Atl. Baleares - Mirandés (0-1)
A les 18:30 h, Tenerife - Badalona (1-1)
Lucena - Huracán (0-0)
Permamencia a 2a B:
A les 18:00 h, Conquense-Zaragoza B (0-1)
Play-off Ascens a 2a B
A les 11:45 h, Noja - Catarroja (2-0)
A les 12:00 h, Prat - Sanluqueño (0-0)
Constància - Villarrobledo (0-0)
A les 18:00 h, Arroyo - Ejea (2-1)

Entre parèntesis, el marcador amb el que parteixen els partits de tornada.
Molts ànims i molta sort a tots els equips catalans que es troben en play-off, Badalona, Prat, Espanyol B i Manlleu.
Per la seva banda, la Pobla de Mafumet, que només es juga acabar amb gran dignitat la temporada, continuarà, almenys, una eliminatòria més en els play-off d'ascens a 2a B després d'aconseguir un agònic empat a 1 al camp del Laredo.

#16 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 mayo 2012 - 10:22

El que no entenc és com la Pobla Mafumet pot continuar endavant si el Nàstic ja ha baixat matemàticament.
Aquestes coses em semblen d'una injustícia total i em sap molt de greu pel seu rival, en aquest cas el Laredo.

Per cert, l'empat de la Pobla que li donava el pase a la següent ronda l'ha marcat al minut 98 i de seguida hi ha hagut invasió de camp. Per lo vist l'àrbitre i el porter de la Pobla han rebut.
En fi...

#17 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2012 - 10:28

El que no entenc és com la Pobla Mafumet pot continuar endavant si el Nàstic ja ha baixat matemàticament.
Aquestes coses em semblen d'una injustícia total i em sap molt de greu pel seu rival, en aquest cas el Laredo.

Per cert, l'empat de la Pobla que li donava el pase a la següent ronda l'ha marcat al minut 98 i de seguida hi ha hagut invasió de camp. Per lo vist l'àrbitre i el porter de la Pobla han rebut.
En fi...


Tampoc ho entenc jo, però la Pobla es mereix jugar fins l'última eliminatòria.

#18 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 26 mayo 2012 - 10:40

El que no entenc és com la Pobla Mafumet pot continuar endavant si el Nàstic ja ha baixat matemàticament.
Aquestes coses em semblen d'una injustícia total i em sap molt de greu pel seu rival, en aquest cas el Laredo.

Per cert, l'empat de la Pobla que li donava el pase a la següent ronda l'ha marcat al minut 98 i de seguida hi ha hagut invasió de camp. Per lo vist l'àrbitre i el porter de la Pobla han rebut.
En fi...


Si arribe a la final, l'altre equip no caldra ni que és presento ja sap que pujara...

#19 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 mayo 2012 - 11:06

El que no entenc és com la Pobla Mafumet pot continuar endavant si el Nàstic ja ha baixat matemàticament.
Aquestes coses em semblen d'una injustícia total i em sap molt de greu pel seu rival, en aquest cas el Laredo.

Per cert, l'empat de la Pobla que li donava el pase a la següent ronda l'ha marcat al minut 98 i de seguida hi ha hagut invasió de camp. Per lo vist l'àrbitre i el porter de la Pobla han rebut.
En fi...


Tampoc ho entenc jo, però la Pobla es mereix jugar fins l'última eliminatòria.


Com que s'ho mereix... no haver firmat la filialitat amb el Nàstic.
Els filials haurien de quedar eliminats en el moment en que es confirma el descens del 1r equip.

Segur que diries lo mateix si per exemple al Lleida l'eliminés el Sevilla Atlético havent baixat el Sevilla a 2ªA.

#20 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 mayo 2012 - 11:47

El que no entenc és com la Pobla Mafumet pot continuar endavant si el Nàstic ja ha baixat matemàticament.
Aquestes coses em semblen d'una injustícia total i em sap molt de greu pel seu rival, en aquest cas el Laredo.

Per cert, l'empat de la Pobla que li donava el pase a la següent ronda l'ha marcat al minut 98 i de seguida hi ha hagut invasió de camp. Per lo vist l'àrbitre i el porter de la Pobla han rebut.
En fi...


Tampoc ho entenc jo, però la Pobla es mereix jugar fins l'última eliminatòria.


Com que s'ho mereix... no haver firmat la filialitat amb el Nàstic.
Els filials haurien de quedar eliminats en el moment en que es confirma el descens del 1r equip.

Segur que diries lo mateix si per exemple al Lleida l'eliminés el Sevilla Atlético havent baixat el Sevilla a 2ªA.


M'enfadaria en aquell moment, està clar... però si el Sevilla B, o qualsevol altre filial ens eliminés, seria perque hagués marcat més gols que el Lleida i, per tant, mereixeria passar.
Jo soc dels que sempre dic que els filials haurien de jugar en una lliga creada únicament per ells, com passa a Anglaterra. Però mentrés aquesta lliga no estigui a Espanya, els filials s'han de mirar com qualsevol altre equip, faci el que faci el primer equip respectiu.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos