Jump to content


Photo
- - - - -

PUJANT COM L'ESCUMA


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

Poll: Us mola la notícia, us fa feliços?? (118 member(s) have cast votes)

Us mola la notícia, us fa feliços??

  1. (11 votes [57.89%] - View)

    Percentage of vote: 57.89%

  2. No (8 votes [42.11%] - View)

    Percentage of vote: 42.11%

  3. Estem rabiossos perque l'honestitat i la justicia han vençut (0 votes [0.00%])

    Percentage of vote: 0.00%

Vote Guests cannot vote

#21 Gudari

Gudari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVilatenim

Posted 18 May 2012 - 12:18 PM

Yessss...fins i tot per tú també tinc amor....un petonet maco.

Bechis des de l'Empordà

I si...a disfrutar de la Tercera, en això tens raó. La segona B tal i com està muntada té la regalo tota per tú.

#22 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 18 May 2012 - 05:02 PM

Doncs la veritat es que m'agradaria bastant poder tornar a viure un derby amb el Figueres!!
De tota manera, l'any que ve tocarà animar al Balaguer un parell de partits a l'any de manera més especial!

#23 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 18 May 2012 - 10:13 PM

Doncs la veritat es que m'agradaria bastant poder tornar a viure un derby amb el Figueres!!
De tota manera, l'any que ve tocarà animar al Balaguer un parell de partits a l'any de manera més especial!


No,... si per jugar contra aquella banda de matats sempre pot ser gratificant però veient el nivell del Benito empurdanés destrempa tot una mica(suposo que és l'edat de l'adolescent en qüestió)... cosa que em reafirma en que ja que no queden seguidors de l'antic figueres (...i pocs que n'hi havien).

#24 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 19 May 2012 - 10:48 PM

I si...a disfrutar de la Tercera, en això tens raó. La segona B tal i com està muntada té la regalo tota per tú.


M'agradarà veure't dir el mateix d'aquí un any si esteu jugant playoff. En fi, espero que com diuen per aquí tinguis 15 anyets i encara et quedi temps per madurar.

#25 Gudari

Gudari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióVilatenim

Posted 20 May 2012 - 02:12 AM

La diferencia está en els desplaçaments...acostumat a fer 6 desplaçaments a l'any ....a Tercera et pots permetre el luxe de fer-ne, com akell ki diu, quasi tots, i guadir de la nostre terra....i tal i pascual....per mi es una punt a favor.

I sí.. tinc 15 anys i la cara plena de grans.....juas! Lo de Get a life!!! està molt suat com a contra-arguments...podrieu possar-hi una mica més d'imaginació.....

I clar ke molaria jugar altre cop a Segona B.....però no sé si el salt és massa gran de moment...el futbol és pot viure de moltes maneres. Hi ha gent que es del Barça i no ha anat mai al camp Nou ...veu els partits per la TV.

Tot el ke ha passat serveix per reflexionar i veure les coses potser d'altre manera. Quan va fracasar el Miapuesta Castefa....s'ens va oferir la plaça a Tercera.....que va anar finalment a petar a Vilajuïga, o hi havia la possibilitat de recorrer a la Fundació ke akell any baixaba a 1 Catalana....es va triar el camí més llarg, començar de 0, el temps dirá...sembla que de moment ens dona la raó.

Clar...no és lo mateix jugar contra el Orihuela que contra L'Espolla...a la llarga però, la recompensa és més gran...

La cosa està en les visions personals d'un mateix...i em pots dir: es que el Club Esportiu Lleida està a segona B...i no estic dispossat a renunciar al nivelazo de la categoria......pos fes-te del Barça...cony...si vols nivell..és el camí més fàcil i simple.

Serà que a LLeida sou tots uns siberites del furbol!!! Anda ya!!! Vosaltres sabeu tant bé com jo...que el futbol modest és una cosa de SENTIMENTS....

#26 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 20 May 2012 - 08:03 AM

La diferencia está en els desplaçaments...acostumat a fer 6 desplaçaments a l'any ....a Tercera et pots permetre el luxe de fer-ne, com <font color=red>aquell</font> <font color=red>qui</font> diu, quasi tots, i guadir de la nostre terra....i tal i pascual....per mi es una punt a favor.

I sí.. tinc 15 anys i la cara plena de grans.....juas! Lo de Get a life!!! està molt suat com a contra-arguments...podrieu possar-hi una mica més d'imaginació.....

I clar <font color=red>que</font> molaria jugar altre cop a Segona B.....però no sé si el salt és massa gran de moment...el futbol és pot viure de moltes maneres. Hi ha gent que es del Barça i no ha anat mai al camp Nou ...veu els partits per la TV.

Tot el <font color=red>que</font> ha passat serveix per reflexionar i veure les coses potser d'altre manera. Quan va fracasar el Miapuesta Castefa....s'ens va oferir la plaça a Tercera.....que va anar finalment a petar a Vilajuïga, o hi havia la possibilitat de recorrer a la Fundació <font color=red>que</font> <font color=red>aquell</font> any baixaba a 1 Catalana....es va triar el camí més llarg, començar de 0, el temps dirá...sembla que de moment ens dona la raó.

Clar...no és lo mateix jugar contra el Orihuela que contra L'Espolla...a la llarga però, la recompensa és més gran...

La cosa està en les visions personals d'un mateix...i em pots dir: es que el Club Esportiu Lleida està a segona B...i no estic dispossat a renunciar al nivelazo de la categoria......pos fes-te del Barça...cony...si vols nivell..és el camí més fàcil i simple.

Serà que a LLeida sou tots uns siberites del furbol!!! Anda ya!!! Vosaltres sabeu tant bé com jo...que el futbol modest és una cosa de SENTIMENTS....




Que si ,que si pamplines...bla,bla,bla...que no t'esforcis...

pd- ja no queden seguidors de l'antic figueres.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users