Ir al contenido


Foto
- - - - -

Debat sobre renovacions


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
167 respuestas en este tema

#1 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 02 mayo 2012 - 09:53

Algú sap exactament en quina situació es troben contractualment la resta de jugadors de la plantilla? Imprescindible per poder aspirar a play off l'any vinent mantidre, al meu parer, els germans Bosch, Barreda, David i Jorge Gimenez, Asier, etc.

I la cirereta ja seria portar un davanter que assegurés uns 15 golets mínim.

#2 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 02 mayo 2012 - 10:31

Algú sap exactament en quina situació es troben contractualment la resta de jugadors de la plantilla? Imprescindible per poder aspirar a play off l'any vinent mantidre, al meu parer, els germans Bosch, Barreda, David i Jorge Gimenez, Asier, etc.

I la cirereta ja seria portar un davanter que assegurés uns 15 golets mínim.


Genís, Barreda, Cheik i Alberto MOntero tenen contracte la temporada que ve. Crec que Casquero també.

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 03 mayo 2012 - 12:37

Gran noticia! Tandebo en Pere Milla tambe es quedi, ha sigut la gran sorpresa d'aquest final de temporada. Pero com ja he dit abans.. ens cal un 9 que no perdoni i que ensenyi als joves a ser bons davanters, per que qualitat no els hi en falta.

#4 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 03 mayo 2012 - 08:35

Cada temporada demanem un davanter golejador, però aquests costen molts diners i poques vegades ens funcionen.

Trobo que cal molt més un organitzador tipo Colorado que no pas un matador. Algú posi calma, seguretat i visió de joc ens aniria de PM. Els mitjos centros que tenim ara curren moltíssim i els faria un monument, però no són organitzadors.

Està clar que sempre va bé tenir algun reforç al davant, algun paio una mica veterano que sàpigui estar al lloc per enxufar-la, però crec que amb Imaz, Milla, Jiménez i Asier hauríem de funcionar.

Ara, això sí, si ens arriba un Rayo o un Crusat, més que benvingut serà.

#5 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 04 mayo 2012 - 01:46

que sapigui jo, tenen contracte amb el LLEIDA fins al 30-6-2013 els següents jugadors:

Montero, Casquero, Genis, Milla, Cheikh, Barreda, Saife, Genis Serra (actualment cedit), i Imaz.
de moment tenim a 9 jugadors segurs per la propera temporada.

el objetiu principal de la propera temporada crec tambe sera deficit 0, per tant ojala vingui algun crak, pero hauria de ser una ganga, del contrari no crec.

tots els jugadors que van vindre al mercat de gener tenen contracte fins el 2013.

#6 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 04 mayo 2012 - 06:17

Si ve algun crack ha de ser un "tapat". O sigui, algú jove, amb projecció, sense massa nòvies... i encertar-la

#7 ILER

ILER

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.540 mensajes
  • 69 topics

Escrito 04 mayo 2012 - 08:07

que sapigui jo, tenen contracte amb el LLEIDA fins al 30-6-2013 els següents jugadors:

Montero, Casquero, Genis, Milla, Cheikh, Barreda, Saife, Genis Serra (actualment cedit), i Imaz.
de moment tenim a 9 jugadors segurs per la propera temporada.

el objetiu principal de la propera temporada crec tambe sera deficit 0, per tant ojala vingui algun crak, pero hauria de ser una ganga, del contrari no crec.

tots els jugadors que van vindre al mercat de gener tenen contracte fins el 2013.


Doncs dels jugadors que cites pocs formen part de la columna vertebral de l'equip o són jugadors que són importants dins el grup. Jo diria que Genís, Imaz, Milla i Barreda.

S'hauria de tancar aviat les renovacions dels germans Bosch, Asier, David i Jorge Gimenez i Miqui i Jaume.

Realment, cada cop entenc menys com vam tornar a repescar a Cheick. Inexplicable :cry:

A veure si encertem amb els fitxatges i sobretot si ja comencem enxufats la primera volta, ja que està demostrat que les segones voltes de l'Emili generalment solen ser molt bones.

FORÇA LLEIDA!!!

#8 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 09:04

És una molt bona notícia. M'agrada MOLT la parella Imaz - Milla al devant.

Aquest bloc només necessita alguns petits ajustaments però els germans Bosch en defensa, la parella Miki - Jaume al mig i la que ja he dit al devant, complementats amb jugadors com Asier o Jorge Giménez, podria donar MOLT joc l'any que ve...

També seria bo tenir a Dani Pujol i David Giménez completament recuperats i sense lesions. Els dos al 100% ens permetrien unes bandes de certes garanties.

FORÇA LLEIDA!!!


P.d.- Casquero i Cheikh, fora. Azparren... potser no.


David Gimenez, és un jugador molt vàlid, per mi molt millors Juanma i Jorge; però si de veritat creus que Dani Pujol es de garantia potser fa 3 anys que no has anat a veure el Lleida i que passa quan ell entra al camp, que jo recordi sol ha fet un partit bo des de que està al primer equip, contra el Pobla de Mafumet, el primer partit de temporada, i crec recorda que no era un partit que el Lleida es jugava massa. És més, quan alternava el primer equip amb el juvenil, quan baixava a juga amb el juvenil (gairebé cada setmana no era titular...). Hi ha molts aficionats que aprecien a Dani Pujol, però no es mereix està on està i vulgueu o no veure-ho es així.

#9 juan_19

juan_19

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 146 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 11:42

David Gimenez pot ser igual o millor que Juanma... pero que sigui millor que Jorge???:O Jajajaa aixo si que no...:)


Pel meu parer, els jugadors que s'haurien de quedar l'any que be són:
Victor Ibañez i Montero (tot i no veure'l jugar, confio en que sigui millor que Palau).
Barreda, Sobregrau, Verdu, els dos Bosch, Miki, Jaume, Jorge, Genis, Imaz, Milla i Asier.

El dubte serie Azparren, Juanma i Saife.

Cheick, Casquero, Palau, David Gimenez i Dani Pujol: FORA.

#10 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 11:45

A mi encara més sorprenent que voler la renovació de Dani Pujol m'ho sembla voler la de David Gimenez, simplement perque siguin del planter... Crec que hi ha gent que té obsessió per lo de renovar a la columna vertebral, el que s'ha de fer no es mantindre tota la plantilla sinó intentar-lo millorar perquè sinó ens tornarem a quedar any rera any a les portes del play-off. David Gimenez porta 3 dels 4 anys fent pena, siguem clars, sinó fos per les clares ocasions que va fallar l'any passat, per exemple, casi amb tota seguretat s'hagues fet playoff.

Si s'ha d'anar a pel play-off mentres em renovin a Jerson, Pau, Asier, JORGE, Imaz i Massana ja estic content. Molt important fitxar un organitzador (podria ser Colorado) i un bon davanter. Discrepo també una mica amb el que feu veure el Lleida com un equip pobre, el Lleida ara és un equip sense deute i que l'any que ve tindrà segur un dels pressupostos més alts del grup. Jo crec que si que es podrà intentar fitxar un bon davanter.

#11 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 12:03

Dani Pujol no ha tingut continuïtat degut a que les lesions no l'han respectat gens.

Molt a favor de la renovació d'Asier. També penso que serà complicat retenir a Jorge després del tram final de Lliga que està fent.


FORÇA LLEIDA!!!

#12 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 12:36

Renovar a Dani Pujol?? Lesions ?? Continuitat?? Mira, al partit contra el Badalona va surti a jugar perquè en el partit anterior no jho va fe i l'Emili és un Sant d'home.. Va perdre 3 pilotes no va fe cap passada bona, i d'aquestes 3 pilotes 2 van ser gols del Badalona.. Vui di aquest xaval val més cedir-lo.

#13 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 01:12

Dani Pujol no ha tingut continuïtat degut a que les lesions no l'han respectat gens.


Si surts de festa, inclus estant lesionat, normal que les lesions no et respectin...

Molt en contra de protegir als jugadors simplement perquè son de la cantera.
Si Dani Pujol en comptes de ser de Lleida fos d'un poble d'Extremadura li estaria caient una al damunt...

#14 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 02:20

Dani Pujol no ha tingut continuïtat degut a que les lesions no l'han respectat gens.


Si surts de festa, inclus estant lesionat, normal que les lesions no et respectin...

Molt en contra de protegir als jugadors simplement perquè son de la cantera.
Si Dani Pujol en comptes de ser de Lleida fos d'un poble d'Extremadura li estaria caient una al damunt...


+1000!! Enguany va estar lesionat 2 mesos per un esquinç al turmell lleu, i sempre estava recaient, això no era per culpa dels metges del club, si no per que el malcriat se n'anava a exces! Després va posant a una xarxa social que si l'afició hauria de estar al costat de l'equip en els moments difícils (això a principis de temporada, quan no arrancàvem i alguns aficionats recriminaven l'actitud de determinats jugadors, jo m'incloc) una persona que fa el que ha fet ell i després intentar dona lliçons de moral per vies públiques... en fi, sol ens queda confia en que l'Emili no el faci juga mai més al nostre club

#15 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 05 mayo 2012 - 03:28

NOmés una petita observació lingüística sense ànims d'ofendre a ningú. En català no és ni "pedrera" ni "cantera", se'n diu "planter".

Perdoneu si l'observació està fora de lloc però és que aquesta errada és molt habitual.

#16 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 03:44

Tan Dani com David, són dos jugadors "molt de coco" si estan bé mentalment són jugadors bastant bons.



@AssistentDeWord Potser tenim deute 0, però si no tenim ningú radere que fiqui "pasta" doncs els pressupostos no seran gaire diferents als dels altres equips... Però clar que no tenir deute ajuda, però que no ens pensem que no tenir deute vol dir que ens surtin els milions de les orelles.

#17 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 03:57

Tan Dani com David, són dos jugadors "molt de coco" si estan bé mentalment són jugadors bastant bons.



@AssistentDeWord Potser tenim deute 0, però si no tenim ningú radere que fiqui "pasta" doncs els pressupostos no seran gaire diferents als dels altres equips... Però clar que no tenir deute ajuda, però que no ens pensem que no tenir deute vol dir que ens surtin els milions de les orelles.


No sé si han d'estar bé del coco o d'on han d'estar bé però fa 3 anys que els esperem. Hem d'esperar 3 anys més o com va això? Ara mateix aquests dos si el Lleida no els vol renova ja et dic jo que no els fitxa cap equip de 2aB. Hem de ser ambiciosos perquè si seguim cada any amb el "objectiu permanencia i després ja veure'm" sempre ens quedarem en la mateixa posició.

A part de deute 0 el Lleida té molts més socis que la resta d'equips, rep importants subvencions de l'ajuntament i de la diputació, etc. i això el fa destacar per damunt de la resta. Ara mateix tal i com estan les coses no hi ha gaire equips que tinguin algú darrera que hi vagin ficant diners. Les excepcions poden ser Balears o Llagostera, però el primer l'any vinent suposo que estarà ja a 2a divisió A. D'altres com Badalona o Ontinyent, classicament equips poderosos en quant a pressupost estan en crisis i l'any que ve faran equips molt humils. No tinc cap dubte que l'any vinent serem dels equips més "rics" del grup, d'igual manera que aquest any ja estavem a la part alta en aquest sentit.

PD: Gràcies Babunski per l'observació

#18 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 04:56

Tan Dani com David, són dos jugadors "molt de coco" si estan bé mentalment són jugadors bastant bons.



@AssistentDeWord Potser tenim deute 0, però si no tenim ningú radere que fiqui "pasta" doncs els pressupostos no seran gaire diferents als dels altres equips... Però clar que no tenir deute ajuda, però que no ens pensem que no tenir deute vol dir que ens surtin els milions de les orelles.


No sé si han d'estar bé del coco o d'on han d'estar bé però fa 3 anys que els esperem. Hem d'esperar 3 anys més o com va això? Ara mateix aquests dos si el Lleida no els vol renova ja et dic jo que no els fitxa cap equip de 2aB. Hem de ser ambiciosos perquè si seguim cada any amb el "objectiu permanencia i després ja veure'm" sempre ens quedarem en la mateixa posició.

A part de deute 0 el Lleida té molts més socis que la resta d'equips, rep importants subvencions de l'ajuntament i de la diputació, etc. i això el fa destacar per damunt de la resta. Ara mateix tal i com estan les coses no hi ha gaire equips que tinguin algú darrera que hi vagin ficant diners. Les excepcions poden ser Balears o Llagostera, però el primer l'any vinent suposo que estarà ja a 2a divisió A. D'altres com Badalona o Ontinyent, classicament equips poderosos en quant a pressupost estan en crisis i l'any que ve faran equips molt humils. No tinc cap dubte que l'any vinent serem dels equips més "rics" del grup, d'igual manera que aquest any ja estavem a la part alta en aquest sentit.

PD: Gràcies Babunski per l'observació


Molt bé, però segurament baixaràn Nàstic, Girona i Alcoià, que voldràn tornar a 2a A, i espera que no baixi l'Osca o de rebot el Villareal B.

Jo no considero que siguem dels que tindrem més pressupost l'any vinent, i tot i tenir-lo això no et garanteix absolutament res i menys a 2a B, recordeu l'any del Massana..

#19 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 05:19

Deixar jugadors a l'equip perquè són de la planter encara que no valguin res és un error que et pot passar factura al llarg de la temporada.. com ja ens ha passat aquest any que miraves la banqueta i l'únic que podies treure era o Danis, Davids o Saifes. Tenir banqueta és algo molt importan, apart que retenint aquest jugadros fas que d'altres amb més potencial no arrivin.. Cas d'Artur.

#20 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 05 mayo 2012 - 08:57

Tan Dani com David, són dos jugadors "molt de coco" si estan bé mentalment són jugadors bastant bons.



@AssistentDeWord Potser tenim deute 0, però si no tenim ningú radere que fiqui "pasta" doncs els pressupostos no seran gaire diferents als dels altres equips... Però clar que no tenir deute ajuda, però que no ens pensem que no tenir deute vol dir que ens surtin els milions de les orelles.


No sé si han d'estar bé del coco o d'on han d'estar bé però fa 3 anys que els esperem. Hem d'esperar 3 anys més o com va això? Ara mateix aquests dos si el Lleida no els vol renova ja et dic jo que no els fitxa cap equip de 2aB. Hem de ser ambiciosos perquè si seguim cada any amb el "objectiu permanencia i després ja veure'm" sempre ens quedarem en la mateixa posició.

A part de deute 0 el Lleida té molts més socis que la resta d'equips, rep importants subvencions de l'ajuntament i de la diputació, etc. i això el fa destacar per damunt de la resta. Ara mateix tal i com estan les coses no hi ha gaire equips que tinguin algú darrera que hi vagin ficant diners. Les excepcions poden ser Balears o Llagostera, però el primer l'any vinent suposo que estarà ja a 2a divisió A. D'altres com Badalona o Ontinyent, classicament equips poderosos en quant a pressupost estan en crisis i l'any que ve faran equips molt humils. No tinc cap dubte que l'any vinent serem dels equips més "rics" del grup, d'igual manera que aquest any ja estavem a la part alta en aquest sentit.

PD: Gràcies Babunski per l'observació


Molt bé, però segurament baixaràn Nàstic, Girona i Alcoià, que voldràn tornar a 2a A, i espera que no baixi l'Osca o de rebot el Villareal B.

Jo no considero que siguem dels que tindrem més pressupost l'any vinent, i tot i tenir-lo això no et garanteix absolutament res i menys a 2a B, recordeu l'any del Massana..


Nàstic i Girona són equips amb una crisis economica galopant i no sabem quines conseqüències tindria el seu descens. En el cas del Nàstic podria suposa inclus la desaparició segons diuen.

Em sorpren que diguis lo del pressupost quan tu mateix més d'un cop has dit que aquesta mateixa temporada teniem un pressupost dels més alts. D'altra banda aquí no es debatia si el pressupost garanteix o no garanteix. Aquí el que deia es que el Lleida si que pot tindre diners per fitxar un dels davanter punters de la categoria.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos