Ir al contenido


Foto
- - - - -

M'agrada l'equip k tenim!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 09:23

Principalment per el k he vist fins ara, es un equip lluitador k te moltes ganes de jugar be; i sobretot el plus de jugadors com stanko, catala, oscar... li donen un toc realment competitiu; pero el k destacaria mes es k la banqueta del equip es realment bona, amb revulsius molt importants; herron, arnal, oscar, lezaun, crusat, pelegri (tots akests poden ser titulars perfectament), i no kom l'any passat k nomes sortia el verde a corre una mica i ja esta :D

#2 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 09:36

estic amb tu, tenim una plantilla lluitadora i que li fot ganes, encara es aviat i han d'arribar els moments dificils (celta-valladolid-terrassa-eibar...), lo bo es que tenim una plantilla i una afició que poc a poc van a més. Cada día em dona mes la sensació de que ens salvarem, força lleida !!!

#3 _Crack_

_Crack_

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 120 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 09:37

Que vols que et diga...la plantilla no esta malament, clar que faria canvis uns quants pero la banketa no es molt bona....sobretot a la part devantera....Rubio ha de tenir molts problemes per elegir entre nakor, arnal i lezaun...pq vaia tres....espero que ens reforçem al hivern ja que será quan jugarem partits amb ekips forts i necessitem jugadors per a la devantera.
Adews

#4 CoLo

CoLo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 302 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 09:40

Ja era hora k mantinguesin lekip duran + d'1 any!!!!.avui practicament eren tots jugadors d lany passat i ja juguen d memoria, k juntamen am els nous fan una plantilla mol respectable a 2ª.
l'unic k em fa por es k alguns moments dl partit el lleida li agafa una empanada total, i si lekip contrari u aprofita...xo tb pot ser x laltura d temp. k estem, k enkara no tenim lestat d forma adequat. Nuse xo a muerte am lekip!!

#5 Blau

Blau

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.073 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 09:43

Jo es k no entenc k li trobeu de malament al atac del lleida? en 3 partits 5 gols, i el davanter principal nakor 2 gols en 3 partits; mira potser no hi ha un home gol, ¿pero quants equips tenen un home gol? ronaldo al madrid, baptista al sevilla, salva, torres, tamudo... i nosaltres som poc mes de 3000 socis i dintre de les possiblitats em fet un equip tant de puta mare, k no hi vec replica possible

#6 Kali

Kali

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 09:48

Si q tnim mol bon ekip si, lo q pase esq enkra els nous no s entenen mol b am els q ia i eren xo crec q podm fe algo + q mantni la catagoria

#7 CoLo

CoLo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 302 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 09:54

Crec k davan no hi ha problem. ja k rubio te mol x triar i a+ gen bona.
Am aixo se li a d sumar els migcampistes k aportaran tb bastans gols am arribades dsde radera, com sergio k avui na tingut dues k apunt an akabat am gol.

#8 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 10:25

Jo crec que tenim craks com l'Stankovic, el Edu, el Santos, el Sergio Rodríguez o fins i tot el Olalla. I gent molt currante, però també tenim alguns pakets com el Baba Sule, el Arnal o ves a saber el Sisco, pq si és un descarte de un 2b q lluita per no baxar...

I d'altres dels quals el seu rendiment està per veure com el Oscar, Dorado, Català o Herrón.

No sé és la meva opinió.

Jo hi trobo a faltar un davanter que acompanyi al Nakor i sigui un home gol.

#9 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 10:30

totalment dacor, tenim un mol bon equip i podem dornat uan sorpresa agradable ;)

#10 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 10:39

A la segona part hagués canviat l'Stanko pel Crusat... I Nakor per Arnal... Llàstima de les empanades que de vegades te l'equip, i poden costar disgustos...

El que mes mha agradat, la reacció del Lleida despres del 0-1.

Hem daprofitar les ocasions... avui haguessim pogut ferne dos mes...

I sí que encara han darribar els moments dificils, pr aquests 6 punts ja ens en donen 5 de ventatja respecte el descens... Hem danar sumant!!!!

Per cert, saveu quanta gent hi havia avui al camp? Feia mes patxoca que el dia del Ferrol...

#11 _Crack_

_Crack_

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 120 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 10:59

LA delantera que no es fluixeta????
Si k ho es i ja veuras quan juguem contra ekips que tenen defenses que foten llenya...Alaves (Tellez) per exemple els nostres devanters segur que no faran un gran partit.
Del pronostic que tenim de que en 3 partits 5 gols no sta malament...la veritat pero hem de materialitzar en gol moltes ocasions que fallem...ja que no tindrem tantes en altres partits...
Per mi la devantera es fluixa i ja fa dies k ho dic...no per Santos..sino per els atacants suplents ja que no tenim banketa per a segona....pero clar queda que hem vist pocs partits i encara aixo pot canviar molt...

#12 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 11:30

El nakor es lo puto amo davan....

Lunic partit qe no va marcar va ser a cadis pq va ser suplen

Santos... lo qe dit en algun altre foro a fet un ges mol lleig en la pilota al pal la qual havia daverc edit a larnal a porteria buida

#13 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 11:43

tenim una plantilla excelent k ens donara moltes alegries.

#14 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 11:55

tota la rao asroc.... lequip te qualitat i condicions per fer algo bonic

#15 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2004 - 12:20

fins i tot akest seria un any per pujar a primera, o dik pk l'ekip no te kap presio i si ens fotem ala zona alta alla estarem!

#16 boti

boti

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2004 - 07:53

La veritat es que aquest equip amb una bona mentalitat guanyadora com la que tenim ara, es un equip molt dificil de guanyar. En linies generals tenim un equip molt competitiu i ja veurem com ens donaran moltes alegries.

#17 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2004 - 09:34

Jo tinc confiança plena amb aquesta plantilla, ja no sols pels 2 resultats positius de l'equip seguits, sino ja per la forma de jugar, amb jugades molt ben trenades i decisio. Lo que tambe es cert esq avegades ens agafen unes ratxes d'empanada tope perilloses... pero ambmlo que queda de lliga, si aixo ho sabem pulir podem ser un equip demoledor. En el tema de la davantera jo no hi vec tant de problema.. si es cert q hem tingut ocasions per poder portar potser 7 o 8 gols en els 3 partits.. pero q lo dit, aixo es el principi i tenim la sort en akest ekip q no sols els davanters saben marcar gols, sino q desdel mitg del camp tambe arriben jugadors amb oportunitats de ferne. En general, jo crec q tenim un equip q si segueix en akesta linea ens pot donar moltes alegries, fins i tot de inesperades per a un recen ascendit..

#18 Llorenç

Llorenç

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 26 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2004 - 10:40

Si el que volem saber es el nivell del equip que tenim, no hem de pensar en el rival, sinó en els altres equips que hem tingut. I si ho mires be, aquet equip, es el millor que hem tingut a 2a en molt de temps, es tan bo com el any que pujem amb Victor Muñoz, molt mes bo que el any de Juande Ramos, sincerament, a mi hem sembla que la nostra plantilla es per está entre els 10 primers, no dic per pujar perque desconec les altres, pero penso que tal i com jugen (JUGUEM AL ATAC I BASTANT BE A 2A !!!) no hem de patir i ser ambiciosos.

#19 Junge

Junge

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 93 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2004 - 11:14

Es veritat, es va notar a Cadiz i es va notar ahir (tot i q estavem am un home més) contra el Màlaga B; l'ekip lluita. Sobretot destako l'aktuacio d'en Bruno (incansable) i reivindicarie k l'aliniacio d'hair sigo la d sempre:


EDU

BRUNO TXEMA CATALÀ DORADO


RUBEN



BORRELL SERGIO RODRÍGUEZ STANKOVICK



SANTOS <-----------> NAKOR

#20 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 septiembre 2004 - 11:27

L'equio me va agradar, es forca atacant i amb una gran qualitat. Vag vere alguna coseta una mika "negativa" x exemple al Catala ala primera part sel van menjar ujn parell de vegades amb velocitat, el Ruben no me va agradar gens, potser tornatrie a fikar l'opcio del Herron, ales bandes en les 2 ones parts cambiarie el Stankovic pel Crusat x donar frescura, y no fikarie mai tans jugadors pel centre: Al final del partit: Arnal, Lezaun ,Santos, Oscar, Nakor...
Estem amb tu Lleida!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos