Ir al contenido


Foto
- - - - -

Fotos Lleida Esportiu - CD Olimpic


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
3 respuestas en este tema

#1 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 marzo 2012 - 09:18

Sento no poder ficar les fotos més grans però tinc problemes d’espai que espero resoldre aviat.

Demàs més ..... de la última foto 8O

www.PeraDeLleida.com

#2 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 marzo 2012 - 02:41

Tranquil, he instalat una lupa a la meva pantalla, i com si res...

PD: Que coi es la última foto???

PD2: Que passa, que tenies que deixar espai per les fotos de partits "més importants"???... clar... el nen va per camps de primera.......surt a la tele....

#3 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 marzo 2012 - 05:26

Hola O_K-95

Em sembla que això no es pot solucionar amb una lupa però gràcies per haver-ho intentat.

PD: La última foto és una persona, sortint del camp i vestit amb roba de carrer.

PD2: Els partits realment importants són els que juga Lo Lleida però una mica gràcies a tots he tingut l’oportunitat d’anar a fer fotos a alguns camps que, potser, d’una altra manera no hagués estat possible.

No cal que et recordi que ja fa uns anys ens vam trobar a Almeria però havent passat prèviament pels camps del Numància, Valladolid, Real Madrid Castilla i algun altre que la meva memòria ja no recorda. Els anys no perdonen.

O_K-95, gent del foro i no del foro: gràcies a tots i totes. Com deia l’altre dia l’O_K-95: “Qui t’ha vist i qui et veu” però no en un to d’importància sinó de superació i d’anar complint etapes sense voler-ho i sense haver-les marcat prèviament. Si. És realment curiós, satisfactori, divertit i “me llena de una honda satisfacción” poder haver-ho fet.

O_K-95, repeteixo, també, el que et vaig dir l'altre dia: t'estimo, però sense 'mariconeo' :oops:

#4 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 marzo 2012 - 08:54

Illes Balears - Temporada 2011-2012 - Mallorca - ¿?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos