Ir al contenido


Foto
- - - - -

Juvenil lleida 2008/2009


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 marzo 2012 - 10:39

Algú hem podria recorda la plantilla del juvenil del Lleida juvenil de la temporada 2008/2009? se que hi eren Imaz, Gallego, Palau, Juan de Miguel, De Mesa... va ser una generació d'or!

#2 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 marzo 2012 - 12:55

Jofre, Domi, Oscar Imaz, Enric Palau, Miquel Ramirez, Joel Bagué, Marc Grau.. El Juande no se jo si formava part d'aquell equip, diria que estava al B. Però bé, una gran generació que, entre altres coses, és va carregar el Barça al seu camp. Ara, les perles d'aquell equip, totes han escampat la boira menys el Jesus Imaz... que aviam quan ens dura...

#3 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 marzo 2012 - 03:14

Jofre, Domi, Oscar Imaz, Enric Palau, Miquel Ramirez, Joel Bagué, Marc Grau.. El Juande no se jo si formava part d'aquell equip, diria que estava al B. Però bé, una gran generació que, entre altres coses, és va carregar el Barça al seu camp. Ara, les perles d'aquell equip, totes han escampat la boira menys el Jesus Imaz... que aviam quan ens dura...


uff... si haguéssim conservat a Gallego, De Mesa (li dona 300 patades al Cheick), Domi considero que era bon central pel futur, després també crec que hi havia el Pons lateral dret força bo, però no ser si era d'aquesta generació crec que era amb la del Juande que tenen un any menys no n'estic segur... el cas es que aquell any vam quedar força bé a la lliga de divisió d'honor i si haguéssim cuidat alguns d'aquells jugadors enlloc de en Dani Pujol i Cheick... xD

#4 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 marzo 2012 - 04:30

El "de Mesa" és el meu germà.. ara està al Hercules "B". Tan ell, com el Juande, com el Ponts, son d'una generació menys que els Gallego, Imaz, Palau.. però els van pujar aquell any. El ponts actualment està al Balaguer, molt bon lateral, el van pujar algun cop amb aquel DH. Aquí sempre ens adonem del que tenim quan ho perdem.. no fa tants anys, el Figo (ara jugador del Bruges) deia que és moria de ganes per vindre a jugar al Lleida, disposat a renunciar diners.. i clar, ens vam interessar per ell quan ja havia explotat..ara busca'l. En fi, aixó és el futbol.

#5 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 marzo 2012 - 07:59

El "de Mesa" és el meu germà.. ara està al Hercules "B". Tan ell, com el Juande, com el Ponts, son d'una generació menys que els Gallego, Imaz, Palau.. però els van pujar aquell any. El ponts actualment està al Balaguer, molt bon lateral, el van pujar algun cop amb aquel DH. Aquí sempre ens adonem del que tenim quan ho perdem.. no fa tants anys, el Figo (ara jugador del Bruges) deia que és moria de ganes per vindre a jugar al Lleida, disposat a renunciar diners.. i clar, ens vam interessar per ell quan ja havia explotat..ara busca'l. En fi, aixó és el futbol.


Doncs digueu-li a l'Hercules que li canvien una futura estrella amb un gran potencial com Cheick i de pas també l'hi endossem a Pujol i que vingui ton germà!

Si aquesta generació l'haguéssim cuidat més... Però clar sempre és millor portar un tio com l'Esteve que jugava al Barça juvenil que no pas altres nostres que com a mínim sabem com són i com juguen.

Per cert l'altre dia al camp vaig parlar amb un padrí i hem va dir que era l'avi del Figo (potser hem va puar, no crec xd) i hem va dir el mateix que has dit tu ara que fa un temps volia venir aquí, en fi...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos