Ir al contenido


Foto
- - - - -

La Segona B tramposa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
4 respuestas en este tema

#1 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 febrero 2012 - 11:12

No crec que siguem el club que es pugui queixar més d'aquestes coses ja que el que s'ha fet aquest estiu es una trampa legal, que tots els clubs haguessin fet el mateix si haguessin pogut, però avui veient la classificació de tots els grups de Segona B hem pregunto quin mèrit té la quarta posició del Mallorca B (i molts altres equips) quan hauría de jugar per la tercera divisió mallorquina!?

Crec que els filials l'únic que fan es treure oportunitats a clubs que es mereixen estar en categories superiors, pot ser que un any baixin de categoria, però la diferència de pressupostos s'acabarà imposant i convertint una Segona A en un 80% d'equips com Castilles, Mestalles i "Bes".

Espero que la RFEF la temporada que be reconstrueixi la Segona B, no se si amb filials o no, espero que no, que juguin la seva propia lliga, però com que sóc realista i se que estaran allí desitjo que la reconstrucció sigui més justa per tothom.

Visca el Lleida!

#2 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 13 febrero 2012 - 12:28

Aquest és un tema que ja s'ha parlat bastantes vegades. El Rod és un l'abanderat de la reorganització :wink:

Des del meu punt de vista, cal fer molts canvis. Des de reduir equips a 2ªB fins a crear una lliga específica pels filials.

Personalment, a mi em repapieja haver de jugar contra els filials. Penso que els joves es formarien millor jugant amb altres joves i alternant de tant en tant amb el primer equip que no pas arrossegant-se per camps de patates plens de defenses carnissers.

I igualment, posant-me a la pell d'equips "A" que han de jugar contra filials, normalment plens de xavals amb una tècnica que flipes i uns fums que encara flipes més... pues tampoc em sembla que els alegri massa.

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 13 febrero 2012 - 03:33

He creat tantes reorganitzacions imaginaries que em fa pal escriure més sobre el tema :lol:

Com a abanderat de la reorganització només dic que... reducció de la 2ªB i la 3ª divisió ja!! Posted Image

#4 Erikinho

Erikinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 12:32

Jo tambe estic d'acord amb una remodelacio i reduccio d'aquestes categorties, pero no puc deixar de pensar com es mourien els equips.

Si es fes per classificacions de la present temporada, heu pensat que potser el Lleida descendiria de categoria? actualment voltem a mitja taula, si quedem 11 i s'agafen 10 equips de cada grup per reduirla a la mitad, es posible que baixesim a una hipotetica 2c o 3 divisio, no?

#5 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 febrero 2012 - 02:39

Jo tambe estic d'acord amb una remodelacio i reduccio d'aquestes categorties, pero no puc deixar de pensar com es mourien els equips.

Si es fes per classificacions de la present temporada, heu pensat que potser el Lleida descendiria de categoria? actualment voltem a mitja taula, si quedem 11 i s'agafen 10 equips de cada grup per reduirla a la mitad, es posible que baixesim a una hipotetica 2c o 3 divisio, no?


No es pot decidir fer una reducció a mitja temporada. Això és decideix en una temporada i s'aplica a la següent per a que tothom comenci la temporada sapiguent lo que hi ha.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos