Ir al contenido

Foto
- - - - -

Lliga Online Fifa 12.

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
125 respuestas en este tema

#81 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 febrero 2012 - 01:07

At. Madrid 1 - 3 Liverpool (Gols: Gerrard, pen., Luis Suarez i Carroll.) Per part de l'Atletic no recordo.. Falcao??)

Partit en que el Liverpool ho ha intentat des del principi però no hi ha hagut manera de foradar la porteria matalaser. Al final, un penal a favor dels Inglesos, a servit per obrir la llauna, i poc despres seria Carroll qui ficaria el 0-2 al marcador. L'atletic ho ha intentat i ha apretat un pel més a partir de llavors, però les contres britaniques eren força perillosses, tot i que sense concretar.. a la segona meitat, ben aviat Luis Suarez ha ficat el 0-3 en el marcador que semblaca sentenciar el partit... però el 1-3 fet per l'Atlètic ha ficat la por al cos dels red, que han vist com un gol local els podia fer tornar al partit. Al final el partit s'ha acabat 5 minuts abans degut a una caiguda de la red meva, tot i que no m'ha saltat ni el psn ni el servidor de EA ni re.. molt extrany. Donar les gràcies al company Fargues per voler donar el partit per finalitzat i donar-li molta sort de cara als pròxims partits!

#82 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 febrero 2012 - 01:20

At. Madrid 1 - 3 Liverpool (Gols: Gerrard, pen., Luis Suarez i Carroll.) Per part de l'Atletic no recordo.. Falcao??)

Partit en que el Liverpool ho ha intentat des del principi però no hi ha hagut manera de foradar la porteria matalaser. Al final, un penal a favor dels Inglesos, a servit per obrir la llauna, i poc despres seria Carroll qui ficaria el 0-2 al marcador. L'atletic ho ha intentat i ha apretat un pel més a partir de llavors, però les contres britaniques eren força perillosses, tot i que sense concretar.. a la segona meitat, ben aviat Luis Suarez ha ficat el 0-3 en el marcador que semblaca sentenciar el partit... però el 1-3 fet per l'Atlètic ha ficat la por al cos dels red, que han vist com un gol local els podia fer tornar al partit. Al final el partit s'ha acabat 5 minuts abans degut a una caiguda de la red meva, tot i que no m'ha saltat ni el psn ni el servidor de EA ni re.. molt extrany. Donar les gràcies al company Fargues per voler donar el partit per finalitzat i donar-li molta sort de cara als pròxims partits!

El gol de l'Atlètic l'ha fet Arda Turan
Un dels pitjors partits que he fet mai, massa coses al cap, però això no és escusa. El Liverpool ha set totalment superior.
A reveure O_K-95!!! sort!!!

#83 Erikinho

Erikinho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2012 - 01:40

AsistentWord , Calderon! encara he de jugar els partits contra vosaltres! digueu algo! a mi em va be precticament tot el finde crec!

#84 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.577 mensajes
  • 36 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 25 febrero 2012 - 10:56

Juventus 0-0 València partit obert però que extranyament ha acabat sense gols

És la punyetera connexió. Quan hi ha una mica de "latencia", els jugadors es tornen lerdos. Sincerament, jo donaria el partit nul, perquè un resultat just haguès estat un 4-5 o un 5-3 ves a saber. Els porters han estat veritables herois i els davanters han fallat coses inexplicables.

És el problema que li veig al fifa online d'aquest any, demana molt més ample de banda i si passa alguna cosa amb la connexió, el joc fa aigües... :(

De totes maneres, bon partit polill, ens veiem a la tornada! ;)

#85 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 febrero 2012 - 12:29

AsistentWord , Calderon! encara he de jugar els partits contra vosaltres! digueu algo! a mi em va be precticament tot el finde crec!

Vols jugar avui a les 8 el partidet?

#86 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 febrero 2012 - 01:45

Juventus 0-0 València partit obert però que extranyament ha acabat sense gols

És la punyetera connexió. Quan hi ha una mica de "latencia", els jugadors es tornen lerdos. Sincerament, jo donaria el partit nul, perquè un resultat just haguès estat un 4-5 o un 5-3 ves a saber. Els porters han estat veritables herois i els davanters han fallat coses inexplicables.

És el problema que li veig al fifa online d'aquest any, demana molt més ample de banda i si passa alguna cosa amb la connexió, el joc fa aigües... :(

De totes maneres, bon partit polill, ens veiem a la tornada! ;)

bé, jo una mica més a la contra i tu amb el domini, segurament com dius tu el resultat just hagués estat un 5-3 però bé així és el Futbol (o el fifa)

#87 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 25 febrero 2012 - 02:59

Juve 1 - 3 Napols

El Napols ha començat marcant aviat amb una inmensa jugada de Gargano i la primera part ha sigut força avorrida, amb algun xut de la Juve amb poc perill. La segona, amb la Juve anant a per l'empat ha arribat el 0-2 i el 0-3, de fet, en aquells moments si el partit acaba 0-5 no hagues passat res.

Al minut 90 la Juve ha marcat el gol de l'honor, força merescut.

Gols: Lavezzi, Hamsik, Cavani i per la Juve: Chiellini.

#88 Erikinho

Erikinho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2012 - 03:40

Vols jugar avui a les 8 el partidet?

okeeii perfecte, en veiem a les 8 pues!

#89 Erikinho

Erikinho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 febrero 2012 - 08:59

Roma 0-2 B. Dortmund

Gols: Kagawa, Lucas Barrios

Partit disputat, on la Roma a tingut ocasions suficients per haberse emportat el partit pero que s'ha decidit per un xut llunya i una pilota rebotada del porter que ha quedat morta a l'area petita. Ningu a set millor que l'altre, podriam dir que un empat hagues estat lo just.

#90 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 25 febrero 2012 - 11:58

A algu li va be jugar ara?

#91 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 febrero 2012 - 12:39

A algu li va be jugar ara?

A mi perfecte ara....

#92 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 febrero 2012 - 05:44

Algu li va bé ara?

#93 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 febrero 2012 - 01:19

Les classificacions, resultats i golejadors estàn actualitzats. Aneu pegan de tant en tant un cop d'ull a la pàgina principal per rectificar-me si alguns dels resultats o classificacions estàn mal fetes. Per altra banda dir que la jornada 5 i 6 que es tenia que disputar aquesta setmana, no es realitzarà fins que tothom haigui disputat com a mínim 3 partits de lliga. La predisposició de tothom és bona per a jugar, els 8 participants com actius en el foro per tal de trobar el rival per jugar, però cal una mica més d'interes i si hi hagués algun problema per quedar per tema horari, és comunica i es juga quan es pugui, no passa re.. però s'ha d'intentar ser el màxim de seriosos possibles dins de que, al fi i al cap, tot aixó és només un joc.. però millor ens ho passarem quan més bé o portem entre tots. Gràcies i sort!

#94 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 febrero 2012 - 12:44

Liverpool 3 - 1 Tottenham (Gerrard, pen., Luis Suarez i Carrol pel Liverpool. Adebayor pel Tottenham)

Partit molt més igualat del que pot semblar el marcador. Ha sigut un anar i vindre pels dos costats, fallant els dos equips ocasions clarisimes per igngurar el marcador. Al contrari del que agrada al Liverpool de controlar el partit des de la possessió de pilota, el partit ha estat totalment trencat i qualsevol equip podia marcar. Ha sigut Adebayor qui ha adelantat al 40 el conjunt del nord de Londres desprès d'un desafortunat rebot en el defensa red. Just abans del descans, penal quan Gerrard feia un xut a porteria que, ell mateix, s'ha encarregat de transformar. Gol que psicologicament ha anat molt bé. A la segona, el Liverpool semblava portar més el pes del partit i ha tingut alguna bona ocasió per marcar, però cada perdua de pilota en zona de mitjos feia agafar cagare-la a l'afició del Liverpool, ja que les contres del Tottenham portades per Adebayor i Modric feien molt de mal i es palpaba que en qualsevol errada defensiva podria arribar el gol visitant. No ha estat així i, despres d'una gran convinació entre Carrol i Luis Suarèz, aquest últim transformava a plaer el 2-1 que, per a re sentènciava el partit. A partir d'aquí, pressió a tot el camp dels Londinencs que haguessin pogut fer un bon ensurt a la parroquia local.. no ha sigut així, el Liverpool llavors si a intentat mantindre la pilota, i davant la pressió desbocada dels blancs, en l'última jugada del partit Kuyt s'ha desfet de la defensa dels Spurs i ha donat a plaer a Carrol la sentència del partit.

Gran partit!!!! Sort Puju!!!

L'afició del Liverpool ha portat en volandes el seu equip fins la remontada!!! This is Anfield!!

#95 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 27 febrero 2012 - 01:02

Tottenham 1 - 4 Napols

Ha començat atacant el Tottenham amb un xut d'Adebayor, pero a partir d'alli el partit ha sigut del Napols, Zuñiga, Lavezzi i Maggio han passat per les bandes com una autopista i han colocat el 0-2, en un corner Parker ha fet l' 1 a 2 i tot seguit ha arribat l' 1-3 de penal en un barullo a la ratlla de gol. L'1-4 ha arribat al minut 85 i be, crec que el resultat s'ha quedat curt per lo que ha sigut el domini i ocasions del Napols.

Aixo si, m'ha entrat la por al cos quan m'ha marcat el 1-2 xD

#96 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 febrero 2012 - 01:14

Erikinho, juga d'una vegada contra el Calderon que tinc ganes ja de desbancar-te del líderat amb els mateixos partits jugats!!! huauhauhauha..

#97 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.577 mensajes
  • 36 topics

Escrito 27 febrero 2012 - 01:23

Juve 1 - 3 Napols

El Napols ha començat marcant aviat amb una inmensa jugada de Gargano i la primera part ha sigut força avorrida, amb algun xut de la Juve amb poc perill. La segona, amb la Juve anant a per l'empat ha arribat el 0-2 i el 0-3, de fet, en aquells moments si el partit acaba 0-5 no hagues passat res.

Al minut 90 la Juve ha marcat el gol de l'honor, força merescut.

Gols: Lavezzi, Hamsik, Cavani i per la Juve: Chiellini.

M'han ben patejat el cul a aquest partit :evil: La segona part, amb modo utraofensivo, ha estat un pitorreo per part del Napoli.

Bon partit shinji, victòria merescuda. Ens trobem a la tornada!

#98 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.577 mensajes
  • 36 topics

Escrito 27 febrero 2012 - 01:24

Erikinho, juga d'una vegada contra el Calderon que tinc ganes ja de desbancar-te del líderat amb els mateixos partits jugats!!! huauhauhauha..

Potser podria demà jo... Esta tarde ho veig difícil.

#99 Erikinho

Erikinho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 febrero 2012 - 01:48

Potser podria demà jo... Esta tarde ho veig difícil.

Yo a les tardes no puc, pero matins i nits practicament totes

#100 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 27 febrero 2012 - 03:46

A la taula de golejadors, falta apuntar un gol a Arda Turan del Atlètic de Madrid, que en porta 2

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos