Ir al contenido

Foto
- - - - -

Lliga Online Fifa 12.

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
125 respuestas en este tema

#41 puju_sccc

puju_sccc

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 01:10

Borussia Dortmund 3-2 Tottenham

Segon partit de la jornada, un duel molt disputat en que el tottenham a pegat primer i als 6 minuts de partit s'ha ficat per dabant al marcador.
La reaccio del Borussia s'ha fet esperar pero a sigut molt efusiva, remontan el partit amb gols al 31' i al 36'.
Les oportunitats es naen intercambiant i el Totthenham podria haber empatat el partit en un 1vs1 que ha salvat el porter. El Borussia a tingut dos ocasions per obrir distancies, un penal que ha parat el porter i una jugada amb 2 rebots a l'area que ha acabat en un jugador rematan sol i sense porter al minut 60', agafant una bona renta al marcador.
Pero el Tottenham no es donaria pas per vençut i al 66' amb una bona jugada amb pasada a l'espai per Adebayor que aquet culminaria a l'1vs1.
D'aqui fins al final del partit el Tottenham a buscat en tot moment la poteria amb un Borussia que es defensae com podie i que les ha pasat magres en alguns moments.
Finalment pero, victoria per al Borussia.

En resum, un partit de nada i tornada , en que tots dos equips han dominat en un moment o altre i que finalment s'ha decit per jugades puntuals.

Bon partit Puju! Molta sort i fins a la volta!

els gols per el tottenham els ha fet adebayor per el borussia no ho recordo...

#42 Erikinho

Erikinho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 01:34

els gols per el tottenham els ha fet adebayor per el borussia no ho recordo...

Per al Borussia han set, per aquest ordre, Kagawa , Lucas Barrios i Großkreutz

#43 Som_i_Serem

Som_i_Serem

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 02:39

O_K-95, hem pensat en publicr quelcom d'aquesta lligueta a la revista Som i Serem de forma setmanal, així com els golejadors i els resultats. Que et semblaría?

#44 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 04:13

Liverpool 1 - 1 Juventus (Carrol, Liv. i Matri, Juv)

Partit igualadisim en que qualsevol dels 2 equips podia haver guanyat. Primers compasos on la Juventus intentava mantindre la pilota i no arriscava gaire, però tot i així a tingut alguna que altra oportunitat. Per la seva banda el Liverpool a buscat amb més insistència la porteria contraria ficant a prova el porter visitant en varis xuts sense gaire perill, fins que sobre el minut 35 de partit, Carroll, feia un bon gol en llançament des de fora de l'area. A la segona el partit a seguit anivellat, amb pocs riscos, ja que hi havia la sensació que en qualsevol perdua de pilota al mig del camp, podia caure un gol d'una o altra banda. En el minut 71 de partit, la Juventus marcaria l'empat despres d'un gran remat de Matri a la sortida d'un cornes que es colava al fons de la porteria despres de tocar la base del pal. A partir d'aquí la Juventus s'ho ha cregut molt més i a posat setge a la porteria local tenin aproximacions força clares per poder donar la volta al partit mentre el Liverpool es defensava com podia i esperava tindre algun contraatac que li pogués donar el partit. Al final justes taules en un partit que ha tingut moments per als dos equips. Bon partit Calderon!!! Sort!!

#45 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 04:14

O_K-95, hem pensat en publicr quelcom d'aquesta lligueta a la revista Som i Serem de forma setmanal, així com els golejadors i els resultats. Que et semblaría?

Per mi cap problema, faltaria més. Agafa i demana la informació que necessitis.

#46 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.455 mensajes
  • 29 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 15 febrero 2012 - 04:51

Liverpool 1 - 1 Juventus (Carrol, Liv. i Matri, Juv)

Partit igualadisim en que qualsevol dels 2 equips podia haver guanyat. Primers compasos on la Juventus intentava mantindre la pilota i no arriscava gaire, però tot i així a tingut alguna que altra oportunitat. Per la seva banda el Liverpool a buscat amb més insistència la porteria contraria ficant a prova el porter visitant en varis xuts sense gaire perill, fins que sobre el minut 35 de partit, Carroll, feia un bon gol en llançament des de fora de l'area. A la segona el partit a seguit anivellat, amb pocs riscos, ja que hi havia la sensació que en qualsevol perdua de pilota al mig del camp, podia caure un gol d'una o altra banda. En el minut 71 de partit, la Juventus marcaria l'empat despres d'un gran remat de Matri a la sortida d'un cornes que es colava al fons de la porteria despres de tocar la base del pal. A partir d'aquí la Juventus s'ho ha cregut molt més i a posat setge a la porteria local tenin aproximacions força clares per poder donar la volta al partit mentre el Liverpool es defensava com podia i esperava tindre algun contraatac que li pogués donar el partit. Al final justes taules en un partit que ha tingut moments per als dos equips. Bon partit Calderon!!! Sort!!

Molt d'acord! ha estat un molt bon partit, molt igualat i realment qualsevol es podia haver endut el partit.

Buffon ha demostrat que és un porteràs i ha estat seguríssim tot el partit. En canvi, la davantera de la Juve bastant desencertada, trobo. Especialment en una volea al minut 10 del Matri, que l'ha fotut a fora quan ho tenia tot de cara per rematar plàcidament. Del Liverpool, Gerard i Carrol han estat els millors, cada vegada que els arribava la bola, hi havia perill.

Molt bé O_K-95! Sort a tu també!

#47 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 05:37

Frikis xD

#48 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 05:54

Frikis xD

I no mola casi... :lol:

#49 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.455 mensajes
  • 29 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 08:40

Frikis xD

I no mola casi... :lol:

Cert. :lol:

#50 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 febrero 2012 - 03:18

Shinji01, Polill, falten per jugar els vostres partits!!!

#51 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.455 mensajes
  • 29 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 03:26

Tinc partits pendents contra

Nàpols (Shinghi)
València (Polill)
B. Dormund (Erikinho)

Quan us vagi bé, dieu-m'ho per aquí!

#52 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 04:40

A mi encara em queda el Shinji (Napols) per jugar de les dues primeres jornades...

#53 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 04:55

Jo puc avui a partir de les 21:30 de la nit i quasi tots els matins.

#54 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 05:30

Pues aquesta nit per alla les 10?

#55 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 08:11

Si !

#56 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 11:12

Si !

S'ha jugat el partit??? Ja podeu jugar els partits corresponents a la jornada 3 i 4!!! Hi ha un problema amb el Polill, i es que em sembla que sol podia jugar els divendres... Polill, confirma-ho i busquem una solució, pero ja tindrien que estar tots els partits jugats per que els resultats de la classificació siguin més realistes i no es jugui amb aventatges de saber altres resultats dels partits.

#57 Erikinho

Erikinho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 11:17

Tinc partits pendents contra

Nàpols (Shinghi)
València (Polill)
B. Dormund (Erikinho)

Quan us vagi bé, dieu-m'ho per aquí!

A mi gairebe tots els matins i les nits em van be! tot i que dema a la nit no em va be jaja

#58 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 11:28

no, el partit Napols-Atletic no s'ha jugat, el Shinji no s'ha presentat....
em sembla que aquesta lligueta va començar molt bé, però està de capa caiguda...

#59 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 11:30

Per el Shinji no em preocupa, ser que els jugarà tots i quan toca, però ja el penjarem una mica dels ous perque espavili!! L'únic problema que hi veig son els partits del polill.. la resta de gent està complint força bé, lo important es anar mantenint el contacte amb la gent i anar quedant.. va nois.

#60 polill

polill

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 21 febrero 2012 - 11:43

Esque.amb Pujucatfcb no hem trobat el moment i amb l'Asistentdeword ha estat fora tot el cap de setmana i ja hem quedat per divendres, el dv també aprofitaré per jugar les jornades 3 i 4 així que Calderon i Fargues, us va bé?

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos