Ir al contenido

Foto
- - - - -

Lliga Online Fifa 12.

• You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
125 respuestas en este tema

#21 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 febrero 2012 - 04:55

Comença la competició!!! Ja podeu quedar amb els vostres rivals per disputar les jornades 1 i 2!!!

#22 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 12:51

Jo fins divendres no podre jugar ja que estic a bcn i m'he deixat la ps3 a Lleida, pero be, a mi m'es igual jugar 4 jornades seguides en una tarda, aixi que als 2 contra els que jugo els primers patits si no us fa res i voleu jugar sense perill que peti la conexio doncs.. a mi em fariau un favor d'esperar al dilluns, sino ja m'apanyare per a que el wifi que tinc a Lleida no me peti tant sovint.

PD: Calderooooon apareeeeeix!

#23 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 01:21

Atletic Madrid - Borussia Dortmund... menys de 24 hores per a l'inici de la primera jornada!!!

VAMOS ATLETICO!!!

#24 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.455 mensajes
  • 29 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 14 febrero 2012 - 09:02

Jo fins divendres no podre jugar ja que estic a bcn i m'he deixat la ps3 a Lleida, pero be, a mi m'es igual jugar 4 jornades seguides en una tarda, aixi que als 2 contra els que jugo els primers patits si no us fa res i voleu jugar sense perill que peti la conexio doncs.. a mi em fariau un favor d'esperar al dilluns, sino ja m'apanyare per a que el wifi que tinc a Lleida no me peti tant sovint.

Ehhhh! Estic aquí!! Que passe?????

#25 xinxi01

xinxi01

Veterà del forum.

• Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 11:35

Ehhhh! Estic aquí!! Que passe?????

Et fara res jugar la 1ra jornada el dilluns? Mes que res xk a Lleida se me peta la partida molts cops i a Bcn me va molt be, aixi podrem jugar sense problemes.

#26 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 12:10

Calderoon!! Tens que elegir un equip de 4'5 estrelles!!!

#27 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.455 mensajes
  • 29 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 12:13

Osti, pues no hu sé... :?

Com vaig comentar sol me puc conectar quan me deixen (és a dir, quan no m'ocupen la tele i el corresponent router), i a més, el dilluns segurament és el dia que pitjor me va.

A veure si ens podem trobar en algun rato, amb una mica de sort podem fer la partida... Si se'ns talla la connexió, pues ja jugarem un altre dia.

PD: no havíem fet una partida i se'ns va tallar la connexió? Ho dic perquè el TAS em va donar el partit guanyat 3-0 :lol:

#28 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.455 mensajes
  • 29 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 12:14

Que síiii! XDDD

és que sol jugo amb el Lleida i no m'he mirat massa els equips!!! A veure si esta tarde m'enxufo un rato i ho miro!

#29 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 12:17

Que síiii! XDDD

és que sol jugo amb el Lleida i no m'he mirat massa els equips!!! A veure si esta tarde m'enxufo un rato i ho miro!

Uix!! D'acord!! Jo contra tu tinc la segona jornada a jugar! Quan et vaigui bé, m'ho dius!

#30 puju_sccc

puju_sccc

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 02:02

Tu Roger!! on estan penjades les jornades 1 i 2??

#31 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 02:04

...pixapí tenia q ser! Al primer post de tots estan penjades totes les jornades!!!

#32 puju_sccc

puju_sccc

Junior Member

• Usuaris
  • Pip
  • 4 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 02:12

...pixapí tenia q ser! Al primer post de tots estan penjades totes les jornades!!!

EH!!! que jo no soc pixapi!! que son de Girona!!! (jo no et poso res que despres em voldran linxar aquesta gent del floro) jaja

#33 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 03:01

Roma 0 - 2 Liverpool. Gols: Luis Suarez x 2

Primer partit de lliga i primera victoria anglesa. El partit ha estat molt més disputat del que diu el marcador, les primeres ocasions han sigut per una Roma que apretava molt a la sortida de pilota del Liverpool i que ha ficat en problemes el porter Reina en 2 ocasions consecutives. Al pas dels minuts els britanics han aconseguit desfer-se de la pressió romana i, en la primera ocasió clara de gol, Luis Suares s'ha quedat sol i a materialitzat per baix el primer gol del partit. El gol a fet mal als italians que han deixat d'assetjar la porteria contraria i el domini a sigut més altern. En la segona aproximació red, Luis Suarez colava un gran xut per l'escaire fent pujar el 0 - 2 en el marcador. En la segona meitat, el Liverpool ha intentat mantindre el control del joc però sense generar gaire ocasions de gol i la Roma poc a poc a tornar a apretar, tenint una clarisima ocasió de gol en un ma a ma amb el porter que Reina a sapigut desviar. Ja en els darrers compasos del partit, el Liverpool hagués pogut fer el 3er quan la Roma ja estava abocada a la porteria contraria en busca del miracle.

Partit sense targetes i, diria, que sense faltes.. Bon partit!!!

#34 AssistentdeWord

AssistentdeWord

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 03:11

Roma 0 - 2 Liverpool. Gols: Luis Suarez x 2

Primer partit de lliga i primera victoria anglesa. El partit ha estat molt més disputat del que diu el marcador, les primeres ocasions han sigut per una Roma que apretava molt a la sortida de pilota del Liverpool i que ha ficat en problemes el porter Reina en 2 ocasions consecutives. Al pas dels minuts els britanics han aconseguit desfer-se de la pressió romana i, en la primera ocasió clara de gol, Luis Suares s'ha quedat sol i a materialitzat per baix el primer gol del partit. El gol a fet mal als italians que han deixat d'assetjar la porteria contraria i el domini a sigut més altern. En la segona aproximació red, Luis Suarez colava un gran xut per l'escaire fent pujar el 0 - 2 en el marcador. En la segona meitat, el Liverpool ha intentat mantindre el control del joc però sense generar gaire ocasions de gol i la Roma poc a poc a tornar a apretar, tenint una clarisima ocasió de gol en un ma a ma amb el porter que Reina a sapigut desviar. Ja en els darrers compasos del partit, el Liverpool hagués pogut fer el 3er quan la Roma ja estava abocada a la porteria contraria en busca del miracle.

Partit sense targetes i, diria, que sense faltes.. Bon partit!!!

El Liverpool ha jugat molt a la italiana i la Roma molt a la inglesa. Efectivitat al principi per part del Liverpool i després a tancar-se a darrera. En canvi la Roma ha mirat sempre la porteria contraria tot i no mostrar la seva millor cara. Considero que no s'ha premiat prou la valentia dels italians. Partit molt net sense cap falta.

En general gran partit. Però crec que el més just hagues sigut l'empat :lol: Ben jugat O_K-95!

#35 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 11:08

Atletic Madrid 1-2 Borussia Dortmund

Un gran partit, però sense dubte millor el Borussia.
Gols de Falcao (penalti), Chanagua i Lucas Barrios

Enhorabona a Erikinho!!!

#36 Erikinho

Erikinho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 12:40

Enhorabona a Erikinho!!!

Dos grans gols, dos xuts de fora de l'area que entren escairats, d'aquets que es veuen un cop en tota la tarde jugant amb els colegues han decidit el partit. He tingut una mica de xiripa de que entresin u reconeixo :lol: pero tambe sa de dir que el gol de Falcao ,de penalt, a entrat entre les cames del meu porter, que me quedat flipant jaja

Bon partit, molt divertit de jugar-lo!

El mes important, intueixo que ens o pasarem molt be!

Bona sort fargues, i en general a tothom, menos quan jugueu contra mi!

#37 O_K-95

O_K-95

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 12:44

Mola que hi haigui igualtat i bon rotllo! Ens ho passarem bé, segur! Ara vaig a ficar la classificació provisional. L'anire actualitzant a mesura que es vaiguin disputant els partits!!!

#38 fargues

fargues

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 01:03

Enhorabona a Erikinho!!!

Dos grans gols, dos xuts de fora de l'area que entren escairats, d'aquets que es veuen un cop en tota la tarde jugant amb els colegues han decidit el partit. He tingut una mica de xiripa de que entresin u reconeixo :lol: pero tambe sa de dir que el gol de Falcao ,de penalt, a entrat entre les cames del meu porter, que me quedat flipant jaja

Bon partit, molt divertit de jugar-lo!

El mes important, intueixo que ens o pasarem molt be!

Bona sort fargues, i en general a tothom, menos quan jugueu contra mi!

Si noi, tres gols de xiripa de la bona jajaja
I tant que ens ho passarem be, i crec que ho hauriem de repetir més cops això de les lliguetes
Sort company!!!

#39 Calderon

Calderon

Canyo i gol

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.455 mensajes
  • 29 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 09:28

Bueno, ja tinc triat l'equip. Com que us heu quedat tots los més bons, me quedo amb Classics XI.

No que és broma, me quedo amb la Juve ;)

#40 Erikinho

Erikinho

Senior Member

• Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 febrero 2012 - 12:53

Borussia Dortmund 3-2 Tottenham

Segon partit de la jornada, un duel molt disputat en que el tottenham a pegat primer i als 6 minuts de partit s'ha ficat per dabant al marcador.
La reaccio del Borussia s'ha fet esperar pero a sigut molt efusiva, remontan el partit amb gols al 31' i al 36'.
Les oportunitats es naen intercambiant i el Totthenham podria haber empatat el partit en un 1vs1 que ha salvat el porter. El Borussia a tingut dos ocasions per obrir distancies, un penal que ha parat el porter i una jugada amb 2 rebots a l'area que ha acabat en un jugador rematan sol i sense porter al minut 60', agafant una bona renta al marcador.
Pero el Tottenham no es donaria pas per vençut i al 66' amb una bona jugada amb pasada a l'espai per Adebayor que aquet culminaria a l'1vs1.
D'aqui fins al final del partit el Tottenham a buscat en tot moment la poteria amb un Borussia que es defensae com podie i que les ha pasat magres en alguns moments.
Finalment pero, victoria per al Borussia.

En resum, un partit de nada i tornada , en que tots dos equips han dominat en un moment o altre i que finalment s'ha decit per jugades puntuals.

Bon partit Puju! Molta sort i fins a la volta!

0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos