Ir al contenido


Foto
- - - - -

El nostre Juvenil ens necessita a tots.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
12 respuestas en este tema

#1 areasocial

areasocial

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 25 mensajes
  • 2 topics

Escrito 08 febrero 2012 - 09:20

Estimats foreros i seguidors del nostre club.

Us recordem que aquest dissabte 11 el nostre Juvenil de Divisió d'Honor té un importantíssim partit que el pot fet sortir de la zona de descens.
El Juvenil necessita la nostra ajuda ja que estan jugant i treballant molt bé però últimament la sort no acompanya a l'equip. Per això necessitem el recolzament dels socis, penyistes i seguidors del Lleida per aconseguir una important victòria davant del Reus Deportiu.
Us recordem que el partit és al camp del Gardeny a les 16:00h d'aquest dissabte 11 i on els socis tenen l'entrada lliure.

Els nois us ho agrairan amb el seu esforç i la seva lluita.

Us hi esperem, Força Lleida!!!



http://www.lleidaesportiu.cat/
https://twitter.com/Lleida_Esportiu

#2 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 09 febrero 2012 - 01:08

http://www.lleidaesp...u.cat/node/1641

#3 End

End

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 54 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 febrero 2012 - 01:47

Que deixin de cobrar entrada perque pugui cobrar la "superdirectiva" i aixi potser va mes gent a animar...

#4 Som_i_Serem

Som_i_Serem

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 09 febrero 2012 - 02:39

No hi faltarem!

Molts d'ells poden ser el futur

#5 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 febrero 2012 - 10:14

La veritat a mi m'agradaria anar a veure el juvenil, però crec que cobrar 5 euros (si no m'equivoco) hem sembla una estafa. Ja paguem prou al camp d'esports com per anar i pagar també pels juvenils. Soc del Lleida però també penso en els meus diners xd

#6 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 10 febrero 2012 - 10:29

La veritat a mi m'agradaria anar a veure el juvenil, però crec que cobrar 5 euros (si no m'equivoco) hem sembla una estafa. Ja paguem prou al camp d'esports com per anar i pagar també pels juvenils. Soc del Lleida però també penso en els meus diners xd


Els socis del Lleida entren gratis, igual que pares i mares de jugadors i socis del Gardeny.

#7 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 febrero 2012 - 12:07

La veritat a mi m'agradaria anar a veure el juvenil, però crec que cobrar 5 euros (si no m'equivoco) hem sembla una estafa. Ja paguem prou al camp d'esports com per anar i pagar també pels juvenils. Soc del Lleida però també penso en els meus diners xd


si ets soci no pagues, crack.... i fer cobrar per veure el juvenil de divisió d'honor ho fan a practicament tots els camps...megacrack. L'important és anar-hi i fer costat als xavals del juvenil que aquest dissabte se la juguen.

#8 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 10 febrero 2012 - 12:20

La veritat a mi m'agradaria anar a veure el juvenil, però crec que cobrar 5 euros (si no m'equivoco) hem sembla una estafa. Ja paguem prou al camp d'esports com per anar i pagar també pels juvenils. Soc del Lleida però també penso en els meus diners xd


si ets soci no pagues, crack.... i fer cobrar per veure el juvenil de divisió d'honor ho fan a practicament tots els camps...megacrack.


No sabia que els socis entraven gratis, crack,... i jo he anat a veure molts juvenils i no he pagat en cap, megacrack, quan jo jugava no es pagava per entra (parlo de fa dos anys), supercrack, trobo mal que facin paga per veure nens, hipercrack, altra cosa seria si parléssim d'amateur.

Per cert, practicament s'escriu pràcticament, CRACK! :wink:

#9 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 10 febrero 2012 - 12:33

La veritat a mi m'agradaria anar a veure el juvenil, però crec que cobrar 5 euros (si no m'equivoco) hem sembla una estafa. Ja paguem prou al camp d'esports com per anar i pagar també pels juvenils. Soc del Lleida però també penso en els meus diners xd


si ets soci no pagues, crack.... i fer cobrar per veure el juvenil de divisió d'honor ho fan a practicament tots els camps...megacrack.


No sabia que els socis entraven gratis, crack,... i jo he anat a veure molts juvenils i no he pagat en cap, megacrack, quan jo jugava no es pagava per entra (parlo de fa dos anys), supercrack, trobo mal que facin paga per veure nens, hipercrack, altra cosa seria si parléssim d'amateur.

Per cert, practicament s'escriu pràcticament, CRACK! :wink:



Gràcies crack per la teva l'informació personal, però les noticies s'han de llegir senceres...però estem parlant de juvenils de divisió d'honor... on hi han els millors clubs de l'estat i jo que he vist un quants partits per la zona de Bcn i Tgn i és lo habitual. Parlar de nens quan parles d'un juvenil?? serà la teva opinió. I si, el juvenil ara mateix, fa les funcions d'equip amateur del club.

pd- millor no parlar de la teva ortografia... Deixant de banda les tonteries, passa't dissabte per veure i animar al juvenil (que sent soci no pagues).

#10 rrj

rrj

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.648 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 febrero 2012 - 12:46

Camps als que he anat a fer fotos de partits de juvenils DH hi vaig haver de pagar:

Nàstic (La Pobla de Mafumet)
Manlleu
Cornellà
Hospitalet
Gramenet

Si parlem de segona b tinc una petita col•lecció d’entrades pagades i em resulta molt curiós que també tinc una encara més petita col•lecció d’entrades a camps de primera però no vaig haver de pagar.

#11 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 febrero 2012 - 01:02

Pagar en Divisió d'Honor es, desgraciadament, lo habitual. Despres es veuen camps buits en partits que teoricament son atractius de veure. Al camp de l'Hospi fan pagar nose si eren 15 euros pel juvenil.. total, que no hi van ni els papis a veurel's. Suposo que el fet de tindre que fer desplaçaments costosos doncs també hi ajuda a que es faci pagar, tot i que ara ja no cal anar fins a València com altres anys si que passava..

#12 areasocial

areasocial

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 25 mensajes
  • 2 topics

Escrito 11 febrero 2012 - 08:55

Us recordem que avui dissabte 11 el nostre Juvenil de Divisió d'Honor té un importantíssim partit que el pot fet sortir de la zona de descens.
El Juvenil necessita la nostra ajuda. Us recordem que el partit és al camp del Gardeny a les 16:00h i on els socis tenen l'entrada lliure.

Us hi esperem, Força Lleida!!!



http://www.lleidaesportiu.cat/
https://twitter.com/Lleida_Esportiu

#13 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 11 febrero 2012 - 06:06

DONCS FINALMENT VICTÒRIA DEL JUVENIL A!!

· El Juvenil A del Lleida Esportiu ha aconseguit aquesta tarda una gran victòria (4-1) davant un rival directe per la permanència com és el Reus Deportiu.
· Amb aquest resultat el conjunt de Javi Rey surt, provisionalment, de la zona de descens.


http://diaridelsblau...uvenil-del.html




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos