Ir al contenido


Foto
- - - - -

ahir, mirant al Mirandés.....


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
38 respuestas en este tema

#21 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 08:31

... el Bilbao a Lleida


Tu no has anat mai a San Mamés no? Dir "el Bilbao" referint-se a l'Athletic Club et pot costar un disgustet... Només és una recomanació.


Jo si, i tampoc cal ficar-se així home! San Mames es espectacular i problemes no en tindria amb ningú que no fos un ultra.

Per si de cas... no diguis mai Bilbao referin-te al Athlétic, creu-me...


I això perquè???

#22 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 02 febrero 2012 - 09:09

Sempre amb la mateixa cançoneta... El tema ja cança però no ho arreglarem ja.

Us penseu que un RCD Espanyol, R. Betis, Sevilla CF, C. Atlético de Madrid o Real Sociedad, no donarien vida a les grades?

No sempre els "grans" volen dir Barça o Madrid...


Tinc la total seguretat (i experiència) que el Camp d'Esports no s'omple si no ve el Barça o el Madrid.

No sempre hem estat uns morts de gana que s'arrosseguen per 2ªB. Hi va haver un temps que erem un dels equips forts de 2ªA i el camp només s'omplia si ens trobàvem el Barça a la copa catalunya.

Recordaré sempre un dia que el Camp d'Esports va ovacionar Ivan De La Peña, o un altre que va sonar l'himne culé pels nostres altaveus... O aquells embussos exagerats al pàrquing perquè venien els culers... O aquells imbècils que xiulaves una jugada del Barça i els senties dir "aquest porta la bufanda del Lleida però segur que és del Madrid".

En canvi sóc incapaç de recordar més de 5 o 6.000 persones contra l'Espanyol, el València, o l'Altético de Madrid. Això és lo que tenim, senyors. Solament m'agradaria arribar a quarts o semifinals de la copa per veure el camp mig buit i acceptar que això de ser del Lleida és una pèrdua de temps i que més val deixar-ho córrer i fer-me palles amb una jugada del darrer Messi importat de Burkina Fasso i fet passar per català de la Masia.

JUAS.

#23 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 10:14

... el Bilbao a Lleida


Tu no has anat mai a San Mamés no? Dir "el Bilbao" referint-se a l'Athletic Club et pot costar un disgustet... Només és una recomanació.


Jo si, i tampoc cal ficar-se així home! San Mames es espectacular i problemes no en tindria amb ningú que no fos un ultra.

Per si de cas... no diguis mai Bilbao referin-te al Athlétic, creu-me...


I això perquè???

Ells diuen que el club és diu Athletic Club, que res de Bilbao... i els hi molesta bastant que sel's hi fiqui la coletilla del nom de la ciutat. Per ells es el Athletic, i si mai dius el Bilbao, et rectificaran, i depen de com, amb mala cara..

#24 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 10:20

Sempre amb la mateixa cançoneta... El tema ja cança però no ho arreglarem ja.

Us penseu que un RCD Espanyol, R. Betis, Sevilla CF, C. Atlético de Madrid o Real Sociedad, no donarien vida a les grades?

No sempre els "grans" volen dir Barça o Madrid...


Tinc la total seguretat (i experiència) que el Camp d'Esports no s'omple si no ve el Barça o el Madrid.

No sempre hem estat uns morts de gana que s'arrosseguen per 2ªB. Hi va haver un temps que erem un dels equips forts de 2ªA i el camp només s'omplia si ens trobàvem el Barça a la copa catalunya.

Recordaré sempre un dia que el Camp d'Esports va ovacionar Ivan De La Peña, o un altre que va sonar l'himne culé pels nostres altaveus... O aquells embussos exagerats al pàrquing perquè venien els culers... O aquells imbècils que xiulaves una jugada del Barça i els senties dir "aquest porta la bufanda del Lleida però segur que és del Madrid".

En canvi sóc incapaç de recordar més de 5 o 6.000 persones contra l'Espanyol, el València, o l'Altético de Madrid. Això és lo que tenim, senyors. Solament m'agradaria arribar a quarts o semifinals de la copa per veure el camp mig buit i acceptar que això de ser del Lleida és una pèrdua de temps i que més val deixar-ho córrer i fer-me palles amb una jugada del darrer Messi importat de Burkina Fasso i fet passar per català de la Masia.

JUAS.



Jo tan sols he vist el camp d'esports ple 2 cops.
Les antigues grades es van omplir el ja mític partit de copa davant al barça que vam guanyar per 3 a 1 al 80 i pico...jo era un nen a xafat a la valla de tribuna amb uns amics de classe. El segon cop ja eren amb les gardes noves i en partit de lliga front al madriz l'any de 1ª, val a dir que no hi havia grada de gol nord perque tot just l'estaven fent aquelles dates.

#25 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 10:26

Home, jo le vist més cops ple... sense anar més lluny, per l'ascens a 1ra contra el Badajoz, que la gent és va tenir que quedar d'empeus en tot el vell estadi.

#26 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 10:38

Home, jo le vist més cops ple... sense anar més lluny, per l'ascens a 1ra contra el Badajoz, que la gent és va tenir que quedar d'empeus en tot el vell estadi.


tens raó...m'havioa oblidat d'aquest partit ...inclós hi havia gent pujada als antics focos del camp....

#27 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 11:04

Sempre amb la mateixa cançoneta... El tema ja cança però no ho arreglarem ja.

Us penseu que un RCD Espanyol, R. Betis, Sevilla CF, C. Atlético de Madrid o Real Sociedad, no donarien vida a les grades?

No sempre els "grans" volen dir Barça o Madrid...


Tinc la total seguretat (i experiència) que el Camp d'Esports no s'omple si no ve el Barça o el Madrid.

No sempre hem estat uns morts de gana que s'arrosseguen per 2ªB. Hi va haver un temps que erem un dels equips forts de 2ªA i el camp només s'omplia si ens trobàvem el Barça a la copa catalunya.

Recordaré sempre un dia que el Camp d'Esports va ovacionar Ivan De La Peña, o un altre que va sonar l'himne culé pels nostres altaveus... O aquells embussos exagerats al pàrquing perquè venien els culers... O aquells imbècils que xiulaves una jugada del Barça i els senties dir "aquest porta la bufanda del Lleida però segur que és del Madrid".

En canvi sóc incapaç de recordar més de 5 o 6.000 persones contra l'Espanyol, el València, o l'Altético de Madrid. Això és lo que tenim, senyors. Solament m'agradaria arribar a quarts o semifinals de la copa per veure el camp mig buit i acceptar que això de ser del Lleida és una pèrdua de temps i que més val deixar-ho córrer i fer-me palles amb una jugada del darrer Messi importat de Burkina Fasso i fet passar per català de la Masia.

JUAS.


Ufff... quin gran discurs! M'encanta!! I després molts van de catalanistes defensant al Messi un noi que si no fos pel Barça mesuraria 130 centímetres i no es capaç de dir bon dia!

I això es veritat amb lo de pita una jugada del Barça i ens mirarien mal. L'altre dia sense anar més lluny, contra el partit del València Mestalla molta gent del meu voltant va marxar dient ja tinc prou vaig a veure el Barça, senyors: això no es un lleidatà!!

#28 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 11:13

... el Bilbao a Lleida


Tu no has anat mai a San Mamés no? Dir "el Bilbao" referint-se a l'Athletic Club et pot costar un disgustet... Només és una recomanació.


Jo si, i tampoc cal ficar-se així home! San Mames es espectacular i problemes no en tindria amb ningú que no fos un ultra.

Per si de cas... no diguis mai Bilbao referin-te al Athlétic, creu-me...


I això perquè???


Temps enrere hi havia 2 equips a Bilbao. L'Athletic Club va sortir com a alternativa al que es feia dir "el Bilbao", de dretes...


P.d.- Els colors de l'Athletic els hi deu al Southampton anglès i la paraula "alirón" surt dels miners anglesos que treballaven al País Basc. "Cantar el alirón" quan es guanya una Lliga, ve de quan els miners sortien contents de la mina després d'haver trobat grans quantitats de metall i cridant eufòrics: "All iron, all iron, all iron!!!".

#29 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 11:58

... el Bilbao a Lleida


Tu no has anat mai a San Mamés no? Dir "el Bilbao" referint-se a l'Athletic Club et pot costar un disgustet... Només és una recomanació.


Jo si, i tampoc cal ficar-se així home! San Mames es espectacular i problemes no en tindria amb ningú que no fos un ultra.

Per si de cas... no diguis mai Bilbao referin-te al Athlétic, creu-me...


I això perquè???


Temps enrere hi havia 2 equips a Bilbao. L'Athletic Club va sortir com a alternativa al que es feia dir "el Bilbao", de dretes...


P.d.- Els colors de l'Athletic els hi deu al Southampton anglès i la paraula "alirón" surt dels miners anglesos que treballaven al País Basc. "Cantar el alirón" quan es guanya una Lliga, ve de quan els miners sortien contents de la mina després d'haver trobat grans quantitats de metall i cridant eufòrics: "All iron, all iron, all iron!!!".


si senyor..i del athletic va sorgir el atlético de madrid posteriorment mitjançant uns estudiants biscaïns a madrid.

#30 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 02 febrero 2012 - 12:39

Sempre amb la mateixa cançoneta... El tema ja cança però no ho arreglarem ja.

Us penseu que un RCD Espanyol, R. Betis, Sevilla CF, C. Atlético de Madrid o Real Sociedad, no donarien vida a les grades?

No sempre els "grans" volen dir Barça o Madrid...


Tinc la total seguretat (i experiència) que el Camp d'Esports no s'omple si no ve el Barça o el Madrid.

No sempre hem estat uns morts de gana que s'arrosseguen per 2ªB. Hi va haver un temps que erem un dels equips forts de 2ªA i el camp només s'omplia si ens trobàvem el Barça a la copa catalunya.

Recordaré sempre un dia que el Camp d'Esports va ovacionar Ivan De La Peña, o un altre que va sonar l'himne culé pels nostres altaveus... O aquells embussos exagerats al pàrquing perquè venien els culers... O aquells imbècils que xiulaves una jugada del Barça i els senties dir "aquest porta la bufanda del Lleida però segur que és del Madrid".

En canvi sóc incapaç de recordar més de 5 o 6.000 persones contra l'Espanyol, el València, o l'Altético de Madrid. Això és lo que tenim, senyors. Solament m'agradaria arribar a quarts o semifinals de la copa per veure el camp mig buit i acceptar que això de ser del Lleida és una pèrdua de temps i que més val deixar-ho córrer i fer-me palles amb una jugada del darrer Messi importat de Burkina Fasso i fet passar per català de la Masia.

JUAS.


Ufff... quin gran discurs! M'encanta!! I després molts van de catalanistes defensant al Messi un noi que si no fos pel Barça mesuraria 130 centímetres i no es capaç de dir bon dia!

I això es veritat amb lo de pita una jugada del Barça i ens mirarien mal. L'altre dia sense anar més lluny, contra el partit del València Mestalla molta gent del meu voltant va marxar dient ja tinc prou vaig a veure el Barça, senyors: això no es un lleidatà!!


normalment la gent pense com tu si es pregunte de quin eqip son respondran barça o madrid encara que siguin socis del lleida.
el mon es pare per aquets dos eqips (almenys aqi a catalunya) si vinges el barça aqi tothom animarie al barça i si marques el lleida solament seriem 4 roplegats selebran el gol.
espero qe durant el temps aixo canvii.

#31 vivi15

vivi15

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 74 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 12:53

Per molt que es vulgui amagar el Barça ésta matant els equips catalans que actualment militen les categories inferiors. Tant Gimnastic, com Girona, com el Lleida i el Sabadell queden en un segon pla. Actualment quan dius que ets del Lleida la gent riu i fa mofa de la situació del club, això gent de les mateixes terres de ponent...

Quan estigui bé ja en sortiran "d'aficionats del Lleida de tota la vida"...

Pel que fa l'àrbitre al partit de Copa, va anular un gol legal a favor del Athletic... Són molt dolents en general!

#32 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 02 febrero 2012 - 01:01

Per molt que es vulgui amagar el Barça ésta matant els equips catalans que actualment militen les categories inferiors. Tant Gimnastic, com Girona, com el Lleida i el Sabadell queden en un segon pla. Actualment quan dius que ets del Lleida la gent riu i fa mofa de la situació del club, això gent de les mateixes terres de ponent...

Quan estigui bé ja en sortiran "d'aficionats del Lleida de tota la vida"...

Pel que fa l'àrbitre al partit de Copa, va anular un gol legal a favor del Athletic... Són molt dolents en general!


estic totalment d'acord amb tu, pero a sapige quan el lleida anira be i mentres el barça segeixi guanyat tants titols i tot u vec una miqueteta dificil.

#33 sant_tornemi

sant_tornemi

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 283 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 01:15

Siguem realistes aquí a Lleida per desgracia no tindrem mai el estadi ple si no és perquè ve el Barça o Madrid... i el trist és que la gran majoria anirien amb els 2 equips grans. El Mirandés no té cap equip gran al costat que el pugi eclipsar nosaltres si amics i això es molt trist.

#34 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 01:29

Siguem realistes aquí a Lleida per desgracia no tindrem mai el estadi ple si no és perquè ve el Barça o Madrid... i el trist és que la gran majoria anirien amb els 2 equips grans. El Mirandés no té cap equip gran al costat que el pugi eclipsar nosaltres si amics i això es molt trist.



insisteixo que jo he vist el camp ple en partits que no hi havia barças ni madrits.

#35 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 01:45

Necessitem un Play Off a 2a A o una eliminatòria de Copa que ens torni a posar en el mapa...

Són varis els equips que amb una eliminatòria de Copa van iniciar una època favorable. CD Numancia, AD Alcorcón... i tot indica que el CD Mirandés està en aquesta línea...

També ajudaria un Play Off imminent, jugar una eliminatòria contra un dels històrics que militen actualment a 2a B (R. Oviedo, Albacete, D. Alavés, Sestao RC, SD Eibar, Real Unión de Irún o Cádiz CF...) seria un gran punt de partida...

Tot acompanyat d'una bona campanya per la ciutat, clar... Sóc dels qui pensa que els cartells en bars no s'hauríen d'haver deixat de banda...


FORÇA LLEIDA!!!

#36 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 02 febrero 2012 - 03:15

Tot acompanyat d'una bona campanya per la ciutat, clar... Sóc dels qui pensa que els cartells en bars no s'hauríen d'haver deixat de banda...


Hi penso cada cop que passejo pel barri (visc a Gràcia) i està tot ple de cartells amb els partits de l'Europa. Si clubs així poden, crec que nosaltres també hauríem.

#37 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 06:05

Necessitem un Play Off a 2a A o una eliminatòria de Copa que ens torni a posar en el mapa...

Són varis els equips que amb una eliminatòria de Copa van iniciar una època favorable. CD Numancia, AD Alcorcón... i tot indica que el CD Mirandés està en aquesta línea...

També ajudaria un Play Off imminent, jugar una eliminatòria contra un dels històrics que militen actualment a 2a B (R. Oviedo, Albacete, D. Alavés, Sestao RC, SD Eibar, Real Unión de Irún o Cádiz CF...) seria un gran punt de partida...

Tot acompanyat d'una bona campanya per la ciutat, clar... Sóc dels qui pensa que els cartells en bars no s'hauríen d'haver deixat de banda...


FORÇA LLEIDA!!!


També cal dir que son equips que tenen jugadors amb molta experiència, (i que cobren més) i nosaltres tenim una platilla molt jove !! Això ens falta i decideix molts partits...

#38 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 02 febrero 2012 - 07:59

Siguem realistes aquí a Lleida per desgracia no tindrem mai el estadi ple si no és perquè ve el Barça o Madrid... i el trist és que la gran majoria anirien amb els 2 equips grans. El Mirandés no té cap equip gran al costat que el pugi eclipsar nosaltres si amics i això es molt trist.



insisteixo que jo he vist el camp ple en partits que no hi havia barças ni madrits.


solament cal recordar l'any que es va pugar a primera la eliminatoria de copa contra la Real Sociad el camp estae molt ple eren les grades velles i despres tambe el famos partit de la boira contra el figeres.
en aquells temps estavem a 2A.

#39 FRAYEST

FRAYEST

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.228 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 febrero 2012 - 12:11

... el Bilbao a Lleida


Tu no has anat mai a San Mamés no? Dir "el Bilbao" referint-se a l'Athletic Club et pot costar un disgustet... Només és una recomanació.


Jo si, i tampoc cal ficar-se així home! San Mames es espectacular i problemes no en tindria amb ningú que no fos un ultra.

Per si de cas... no diguis mai Bilbao referin-te al Athlétic, creu-me...


I això perquè???


Sempre Athletic!
I el que ha dit que l'àrbit va afavorir l'Athletic, que s'ho fagi mirar..
Athletic Beti Zurekin!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos