Ir al contenido


Foto
- - - - -

ahir, mirant al Mirandés.....


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
38 respuestas en este tema

#1 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.720 mensajes
  • 11 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 10:30

doncs això, que ahir, mirant el partit Mirandés - Athletic, em va fer gràcia veure a les files del Mirandés als jugadors Nauzet Pérez i al Ramon Borrell, els dos ex-jugadors de la U.E. Lleida l'any de l'ascens més recent a segona divisió.

Només una curiositat que volia compartir amb vosaltres! Us en recordeu de lo ràpid que era en Ramon Borrell i de la celebració "toh lokoh" del Nauzet tot i només haver estat un parell de mesos a Can Lleida??

#2 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 01 febrero 2012 - 12:11

doncs això, que ahir, mirant el partit Mirandés - Athletic, em va fer gràcia veure a les files del Mirandés als jugadors Nauzet Pérez i al Ramon Borrell, els dos ex-jugadors de la U.E. Lleida l'any de l'ascens més recent a segona divisió.

Només una curiositat que volia compartir amb vosaltres! Us en recordeu de lo ràpid que era en Ramon Borrell i de la celebració "toh lokoh" del Nauzet tot i només haver estat un parell de mesos a Can Lleida??

si, i en la semifinal davant l´espanyol,al espanyol hi havia galán, y per cert
.
.
.
.
qui era l´arbit d´ahir???

#3 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 12:26

Doncs ahir hi havien fins a tres "lleidatans" a Anduva. Als dos jugadors del Mirandés, Nauzet i Borrell, se'ls hi va sumar l'àrbitre Estrada Fernández... que, per cert, se li va notar una certa inclinació cap a l'Athletic (almenys, segons el meu punt de vista...)

#4 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 12:56

Hòstia el Nauzet... La va liar "parda" aquell gloriós dia!!!

Jugar una semifinal de Copa i a sobre a San Mamés, és una molt bona recompensa.

M'EN ALEGRO!

#5 Fondarella973

Fondarella973

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.155 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 02:46

Doncs ahir hi havien fins a tres "lleidatans" a Anduva. Als dos jugadors del Mirandés, Nauzet i Borrell, se'ls hi va sumar l'àrbitre Estrada Fernández... que, per cert, se li va notar una certa inclinació cap a l'Athletic (almenys, segons el meu punt de vista...)


segons tots els diaris esportius ho va fer força malament, de mitjana li posen únicament un 4! nose, jo tampoc el vaig veure gaire fi al àrbitre XD

#6 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 04:40

Al CD Mirandés, li van oferir El Plantío (12.000, Burgos CF) i Mendizorroza (19.200, D. Alavés) per a jugar aquest partit i van preferir jugar al seu Anduva (6.000, CD Mirandés). Instal·lant, això sí, grades supletories. 7.000 persones s'hi van donar cita.

Tot i que penso que la Copa només té sentit per equips de 2a B si pots (i tens la llet de creuar-te amb un "gran" de Primera) arribar a quarts, m'agradaria molt veure el Camp d'Espots ple. Nosaltres no necessitaríem grades supletòries...

FORÇA LLEIDA!!!

#7 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 06:51

Al CD Mirandés, li van oferir El Plantío (12.000, Burgos CF) i Mendizorroza (19.200, D. Alavés) per a jugar aquest partit i van preferir jugar al seu Anduva (6.000, CD Mirandés). Instal·lant, això sí, grades supletories. 7.000 persones s'hi van donar cita.

Tot i que penso que la Copa només té sentit per equips de 2a B si pots (i tens la llet de creuar-te amb un "gran" de Primera) arribar a quarts, m'agradaria molt veure el Camp d'Espots ple. Nosaltres no necessitaríem grades supletòries...

FORÇA LLEIDA!!!


A mi també m'agradaria veure el Camp d'Esports bé però per causa que beneficiï al Lleida en el suposat cas que vingués a quarts o semifinals de copa el Barça, per exemple, estaria ple per veure una colla de "xulets", sobrats i falsos humils que ens aniran a fer lo de l'Hospi i a més la gent encara animaria al Barça.

#8 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 07:40

A mi també m'agradaria veure el Camp d'Esports bé però per causa que beneficiï al Lleida en el suposat cas que vingués a quarts o semifinals de copa el Barça, per exemple, estaria ple per veure una colla de "xulets", sobrats i falsos humils que ens aniran a fer lo de l'Hospi i a més la gent encara animaria al Barça.


Tampoc cal passar-se tant... no trobes?

#9 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 07:48

Sempre amb la mateixa cançoneta... El tema ja cança però no ho arreglarem ja.

Us penseu que un RCD Espanyol, R. Betis, Sevilla CF, C. Atlético de Madrid o Real Sociedad, no donarien vida a les grades?

No sempre els "grans" volen dir Barça o Madrid...

#10 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 07:56

Sempre amb la mateixa cançoneta... El tema ja cança però no ho arreglarem ja.

Us penseu que un RCD Espanyol, R. Betis, Sevilla CF, C. Atlético de Madrid o Real Sociedad, no donarien vida a les grades?

No sempre els "grans" volen dir Barça o Madrid...


Anduva estava a rebentar el dia de la tornada dels quarts de final Mirandés-Espanyol.... per un equip de Segona B jugar contra un equip de Primera, es digui Barça o es digui Granada, és el màxim!!!

#11 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.769 mensajes
  • 8 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 08:47

No us enganyeu, veure el Camp d'Esports ple sol el veuriam contra Barça o Madrid.

No fa tants anys ja vam jugar contra l'Espanyol a la Copa (els vam eliminar, crec recordar que 1-0) i eram uns 4500 espectadors com a molt.

Un Sevilla, Betis, Bilbao doncs si que portaria gent però com a moltíssim 7.000 persones (que ja fas bona taquilla).

I el Mirandés no es pot comparar amb el Lleida, és una petita població que viu moltíssim el futbol, i en un partit qualsevol de lliga ja porten a 3.500 persones com a mínim, i no ve d'aquesta temporada, sino que fa 2 temporades a 3a divisió ja ho feien, i allí veure un partit així no el veuen cada dia i és normal omplir l'estadi, i més si són uns cuarts de final o semifinals de copa i l'estadi és de 5.500 localitats.

#12 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 01 febrero 2012 - 09:09

Sistema anglès per a la Copa ja! Com gaudiriem.

Aquesta temporada la FA Cup l'han jugat 763 equips.
Aquí entre 1ª i 3ª divisió hi ha prop de 500 equips, en canvi l'han jugat només 84.

#13 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 09:21

Anduvar unes 6.000 localitats, la UE Lleida l'any passat regalant entrades contra el Terol vam conseguir si mal no recordo unes 4.000 persones, de veritat no creieu que si vingues el Bilbao a Lleida, si tota Espanya estigues parlant del Lleida i fossin semifinals, de veritat no creieu que superariem les 6.000 entrades?

També s'ha de dir que la ciutat de Lleida és com 4 vegades Miranda.

#14 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 09:44

... el Bilbao a Lleida


Tu no has anat mai a San Mamés no? Dir "el Bilbao" referint-se a l'Athletic Club et pot costar un disgustet... Només és una recomanació.

#15 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 09:55

Aqui la copa del rei no l'hem jugat mai !! un any casi fem algo de carambola del Bidaurrázaga i encara gràcies...

Cada any com a que si ens eliminen ens fan un favor, quan si la juguéssim seriosament, igual amb 2 rondes tens un taquillazo per cubrir 2 anys d'entrades !!

#16 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 09:55

A mi també m'agradaria veure el Camp d'Esports bé però per causa que beneficiï al Lleida en el suposat cas que vingués a quarts o semifinals de copa el Barça, per exemple, estaria ple per veure una colla de "xulets", sobrats i falsos humils que ens aniran a fer lo de l'Hospi i a més la gent encara animaria al Barça.


Tampoc cal passar-se tant... no trobes?


No, si vinguessin aquí els del Barça i Messi marques un gol el 98% de l'estadi el celebraria, per tant, crec que el que he dit no es passar-me. Altra cosa es si vingués el Athletic la gent aniria i probablement defensessin al Lleida, o qualssevol altre equip de primera inclús el Madrid.

Però si fa dos anys venint els nens de papa del Barça B al camp ja va anar gent i encara van celebrar la victòria del barça imaginat si bé el primer equip.

#17 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 11:57

... el Bilbao a Lleida


Tu no has anat mai a San Mamés no? Dir "el Bilbao" referint-se a l'Athletic Club et pot costar un disgustet... Només és una recomanació.


Jo si, i tampoc cal ficar-se així home! San Mames es espectacular i problemes no en tindria amb ningú que no fos un ultra.

#18 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 febrero 2012 - 11:59

A mi també m'agradaria veure el Camp d'Esports bé però per causa que beneficiï al Lleida en el suposat cas que vingués a quarts o semifinals de copa el Barça, per exemple, estaria ple per veure una colla de "xulets", sobrats i falsos humils que ens aniran a fer lo de l'Hospi i a més la gent encara animaria al Barça.


Tampoc cal passar-se tant... no trobes?


No, si vinguessin aquí els del Barça i Messi marques un gol el 98% de l'estadi el celebraria, per tant, crec que el que he dit no es passar-me. Altra cosa es si vingués el Athletic la gent aniria i probablement defensessin al Lleida, o qualssevol altre equip de primera inclús el Madrid.

Però si fa dos anys venint els nens de papa del Barça B al camp ja va anar gent i encara van celebrar la victòria del barça imaginat si bé el primer equip.


Cuanta veritat...

#19 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 12:06

Temporada 2004/2005, 16ens final Copa del Rei:

Lleida 1-0 Valencia (partit únic)

Poc més de 5.000 espectadors al camp. Això si, va caure una bona tromba d'aigua en gran part del partit. Però va ser bastant pobre.

8ens de final:

Lleida 1-0 Gramenet (Partit de tornada, havent perdut 2-0 a l'anada)

Portes obertes i poc més de 4.000 espectadors. Feie molt fred.

Molt i molt pobre.

#20 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 febrero 2012 - 01:15

... el Bilbao a Lleida


Tu no has anat mai a San Mamés no? Dir "el Bilbao" referint-se a l'Athletic Club et pot costar un disgustet... Només és una recomanació.


Jo si, i tampoc cal ficar-se així home! San Mames es espectacular i problemes no en tindria amb ningú que no fos un ultra.

Per si de cas... no diguis mai Bilbao referin-te al Athlétic, creu-me...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos