Ir al contenido


Foto
- - - - -

Així estan les coses...


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 13 diciembre 2011 - 11:40

http://www.segre.com...ats-del-futbol/

Penso que aquesta gent tenen tota la raó. A segona B sol hi acabarà jugant gent del territori que compatibilitzin el futbol amb altres feines.

#2 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 01:08

tot per culpa de la crisis, i si no tens un bon padri no pots ni treballar

#3 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.191 mensajes
  • 2 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 01:38

Ahir llegia mitjançant Twitter i @alberturrea que Miguel García deia lo següent: "Como presidente d la comisión d 2b d la territorial catalana con representación en la RFEF. Voy a proponer 2 grupos d 2a-A y eliminar 2b"

La 2a B està condemnada a l'extinció... Una autèntica ruina.

#4 Erikinho

Erikinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 01:42

Tots aquets equips de petites poblacions u tenen magre.. sense aficio no hi ha sponsors ni calers, i sense calers no es fa res en aquesta vida.. Jo encara aluciono cuan vec el camp del getafe que sembla el camp d'esports un dia de fred.. arribar alli sense aficio deu se portar darrere una gestio magnifica.. i 3/4 parts del mateix el villarreal

#5 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 13 diciembre 2011 - 01:43

Des del meu punt de vista un bon sistema seria una Segona B/Tercerca o com se la vulgui batejar amb 6 grups i una Segona A amb 2.

#6 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 13 diciembre 2011 - 02:26

No crec que mai s'ampliï la 2ª divisió "A" a 2 grups perquè la UEFA s'oposa totalment a aquesta idea. De fet es busca reduir a 18 equips les dos primeres divisions de cada país.

Però d'aquí cap endarrere si que crec que es podrien fer moltes coses i la seva inoperància s'està carregant el futbol no professional.
Jo crec que s'han de reduir molt els grups a 2ªB i 3ª.

#7 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 02:32

1 divisio:18 equips
2 divisio:18 equips (22 equips no s'acaba mai)
2 divisio b: fora
3 divisio: 6 grups o 8 grups agrupats geograficament, recordo quan jo era un crio, la tercera tenia 4 grups solament (72-73)

i en totes les categories solament equips que no tinguin deutes

1 catalana: 18 equips, un sol grup
el resto futbol aficionat

el futbol no pot viure per sobre de les seves posibilitats, cal una reforma ja, amb topes salarials a totes les categories

#8 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 02:40

la segona b es una ruina des de la temporada que la van fundar (77-78 si no recordo malament), primer amb 2 grups, despres 1 grup unic i finalment amb 4 grups, un pou sense sortida.
la segona divisio a amb 22 equips es una competicio que no s'acaba mai, tot per culpa del baro amb el tema del celta i del sevilla. reduccio inmediata a 18 equips.
la primera divisio tambe hauria de ser amb 18 equips, tindriam mes qualitat.
pero be, el futbol que tenim es com la politica, un autentic desastre

#9 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 02:42

rod: fa anys que la uefa vol que a Espanya tingui una lliga de 18 equips, pero de moment els clubs no volen.
jo de la uefa tindria molt clar, o reduccio inmediata o expulsats de les competicions europees, per axo el sandro rosell va dir l'altre dia que volia una lliga de 18 equips

#10 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 04:25

rod: fa anys que la uefa vol que a Espanya tingui una lliga de 18 equips, pero de moment els clubs no volen.
jo de la uefa tindria molt clar, o reduccio inmediata o expulsats de les competicions europees, per axo el sandro rosell va dir l'altre dia que volia una lliga de 18 equips


No defensis al Sandro que l'unic que vol es destruir els clubs petits, ara imaginat el Lleida a 1era patint per mantenir la categoria, la mante amb 17ena o 16ena posició, i al final de temporada et diuen que baixes si o si. T'agradaria!? Ara això els i expliques al Granada, Betis, Real Societat i avere que diuen?

Et recordo que aquest home al estiu anava dient que son els clubs de Catalunya que han d'ajudar econòmicament al Barsa...

#11 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 05:45

no defenso a sandro rosell, si et dic la veritat, mai m'ha agradat aquest senyor. prefereixo a laporta, diguem que és més del meu estil. mai em faria una foto amb rosell, abans me la faig amb el diable . tindria que pagar-me rosell, i tot i així m'ho pensaria algunes vegades.
el que passa és que en aquest aspecte té raó, a mi també m'agradaria veure el lleida a primera, però cal ser realista, no tots caben a primera.

sobre el teu comentari de rosell: que són Els clubs de Catalunya que han d'Ajuda econòmicament al Barsa ...
sobre aquest comentari s'equivoca rosell, bastant mal fa actualment el barça a la resta d'equips, com que a sobre, aquests encara hagin de donar-li suport.

#12 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 05:53

no tots els equips caben a primera divisió, com de la mateixa forma o manera, en una fase final d'una eurocopa només estan 16 seleccions. seria impensable una fase final amb 40 seleccions.

siguem realistes

#13 altorrico

altorrico

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 06:36

bueno quin problema hi ha que la gent a segona b compagini futbol i feina? a lo millor amb gent de la zona de cada equip la gent es sent mes identificada. apart lo dels deutes dels clubs es vergonyos quina clase de dirigents son que no poden ni pagar la nomina del agost!! que faran al maig? nose crec que molts equips volen viure per sobre de les seves realitats i l´unic que fan es endeutarse mes i mes!

#14 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 13 diciembre 2011 - 08:00

No defensis al Sandro que l'unic que vol es destruir els clubs petits, ara imaginat el Lleida a 1era patint per mantenir la categoria, la mante amb 17ena o 16ena posició, i al final de temporada et diuen que baixes si o si. T'agradaria!? Ara això els i expliques al Granada, Betis, Real Societat i avere que diuen?

Home però això no es decideix a final de temporada. Es diu abans de començar i tothom sap quines posicions son les de descens.

#15 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 diciembre 2011 - 08:46

La idea d'eliminar la 2aB i fer dos grups de 2aA ja fa unes temporades que circula, A mi m'agrada.

El que no m'agrada és la reducció d'equips. A primera han d'haver 20 equips. Els que volen lligues curtes són els que menyspreen els equips petits. Estic fart de sentir culers menyspreants el Getafe, el Betis o l'Osasuna. Ha d'haver lloc per a tothom

I a més, a mi m'agrada el futbol de LLiga i vull que hi hagi quantes més jornades millor. Les competicions europees ni m'agraden ni les miro, les trobo desvirtuades. Qualsevol competició on hi hagi la tonteria dels "caps de sèrie" la trobo una estafa.

#16 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 13 diciembre 2011 - 09:20

20 equips massa llarg el campionat

que voldries lligues de 40 equips?

lo dels caps de sèrie si et dono la rao

#17 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 13 diciembre 2011 - 10:16

Si volen reduir alguns partits, tan fàcil com posar la Copa a partit únic. Ja te n'estalvies 4 de cop.

#18 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 13 diciembre 2011 - 11:03

20 equips massa llarg el campionat

que voldries lligues de 40 equips?

lo dels caps de sèrie si et dono la rao


Que vols que et digui, a mi l'estiu sense lliga se'm fa llarguíssim.

#19 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 14 diciembre 2011 - 02:11

a mi l'estiu em va molt bé, pel fet que així tinc temps per posar estadístiques al dia, quan més duri l'estiu, millor que millor

#20 ilerdenc_sempre

ilerdenc_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 316 mensajes
  • 2 topics

Escrito 14 diciembre 2011 - 05:31

bueno quin problema hi ha que la gent a segona b compagini futbol i feina? a lo millor amb gent de la zona de cada equip la gent es sent mes identificada. apart lo dels deutes dels clubs es vergonyos quina clase de dirigents son que no poden ni pagar la nomina del agost!! que faran al maig? nose crec que molts equips volen viure per sobre de les seves realitats i l´unic que fan es endeutarse mes i mes!


Doncs no hi ha cap inconvenient tenim les regionals... Crec que compagina el futbol a nivell professional o semi-professional es complicat ja que això implica 4-5 entrenaments setmanals de 1.5 o 2 hores per entreno. A això suma-l'hi que els jugadors estaran cansats de les seves respectives feines (jornada laboral de 8h normalment) i tenir que anar a entrenar a les 22.00 fins gairebé les 0.00h arribar a casa sopar, dormir i llevar-se a les 7.00h per començar a treballar pel mati, molts jugadors deixarien de fer-ho perquè acabarien esgotats físicament.

Crec que el problema no és de ara, el problema bé de quan a Segona B es pagaven salaris excessius, dignes de jugadors d'un equip potent de Segona A o dels petits de primera. Això no cal parlar de Tercera que durant anys també s'han pagat salaris exagerats. Considero que hi hauria de haver dos lligues professionals (1ª i 2ª); una semi-professional, amb alguns clubs amb més poder per poder fer front a una categoria superior (3ª); i, a partir, d'aquí tot futbol amateur i regional.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos