Ir al contenido


Foto
- - - - -

Retallades TV3


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
6 respuestas en este tema

#1 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2011 - 07:25

A pendre per sac Esport3 (bien!), els partits de primera, o sigui, Bernat Soler and company (bien!) i un esport que malgrat tenir bons comentaristes no es pot negar que ha anat a menys: Formula1.

Tambe hi hauran retallades a CatRadio.

#2 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 25 noviembre 2011 - 07:29

a mi que facin fora esport3 és una cosa que em desagrada. Es un canal que miro molt sovint i és l'unic lloc on parlen del futbol catala. (futbol cat)

#3 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 25 noviembre 2011 - 09:53

La retallada del govern català a TV3 representa el que els catalans regalem a Espanya ne concepte de solidaritat en 15 hores!!


A veure si deixem de ser masoques i li fotem collons!

#4 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2011 - 10:50

a mi que facin fora esport3 és una cosa que em desagrada. Es un canal que miro molt sovint i és l'unic lloc on parlen del futbol catala. (futbol cat)


parlen de futbol catala, pero si et perds l'emissio del futbolcat, l'has de veure o quan el fan a les 2 de la matinada, o a les sis del mati, o a les onze, o a les dues (aixo en dimarts i punt)... a qui treballa li va molt be aquests horaris. Aixó si, el rererefregits de partits de petanca del barça i la merda de l'home mes fort del mon i parides d'aquestes segur que no te les perds per l'horari. Ja estava be tenir el canal 33 sense esports, pero si es per fer aixó...

#5 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 25 noviembre 2011 - 11:01

a mi que facin fora esport3 és una cosa que em desagrada. Es un canal que miro molt sovint i és l'unic lloc on parlen del futbol catala. (futbol cat)


parlen de futbol catala, pero si et perds l'emissio del futbolcat, l'has de veure o quan el fan a les 2 de la matinada, o a les sis del mati, o a les onze, o a les dues (aixo en dimarts i punt)... a qui treballa li va molt be aquests horaris. Aixó si, el rererefregits de partits de petanca del barça i la merda de l'home mes fort del mon i parides d'aquestes segur que no te les perds per l'horari. Ja estava be tenir el canal 33 sense esports, pero si es per fer aixó...


De fet al 33 els caps de setmana ja repetien zàppings d'esports... no crec que sigui una gran pèrdua el canal Esport3. Ja quan el van fer em preguntava com omplirien tantes hores de programació. Quan veig que quan el poses tens moltes probabilitats d'enganxar un partit del Barça o l'Efectivament ho entenc.

Em sap més greu el tema de la lliga, per molt que en costi aguantar el Bernat Soler m'agrada escoltar el futbol en català.

#6 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 noviembre 2011 - 11:44

a mi que facin fora esport3 és una cosa que em desagrada. Es un canal que miro molt sovint i és l'unic lloc on parlen del futbol catala. (futbol cat)


parlen de futbol catala, pero si et perds l'emissio del futbolcat, l'has de veure o quan el fan a les 2 de la matinada, o a les sis del mati, o a les onze, o a les dues (aixo en dimarts i punt)... a qui treballa li va molt be aquests horaris. Aixó si, el rererefregits de partits de petanca del barça i la merda de l'home mes fort del mon i parides d'aquestes segur que no te les perds per l'horari. Ja estava be tenir el canal 33 sense esports, pero si es per fer aixó...


De fet al 33 els caps de setmana ja repetien zàppings d'esports... no crec que sigui una gran pèrdua el canal Esport3. Ja quan el van fer em preguntava com omplirien tantes hores de programació. Quan veig que quan el poses tens moltes probabilitats d'enganxar un partit del Barça o l'Efectivament ho entenc.

Em sap més greu el tema de la lliga, per molt que en costi aguantar el Bernat Soler m'agrada escoltar el futbol en català.


millor donar audiencia a tv3 que no pas a lasecta, aixo si que es veritat

#7 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 26 noviembre 2011 - 12:42

Lo millor es que no hi ha diners per a TVC però si que n'hi ha per a subvencionar 8tv.

En fi, this is CIU.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos