Ir al contenido


Foto
- - - - -

Registre Obligat, Moderadors, i mes control al Foro


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 09:01

Webmaster, obro aquest post, per una simple rao, per participar es registra un usuari, si el seu comportament no es correcte es baneja i es borren tots els seus misatjes, i un control del foro, per lo que tindria que comensar a haber moderadors, per treure tota la basura ke comensa a postejar x aqui, la paraula la tens tu, i el suport tel donem els usuaris perque no volem que aquesta magnifica web s' embruti.

Que hi penseu els demes?

Salut i Força Lleida!!!

#2 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 09:06

ya fa temps k ho demanem pero sembla que quan es treu aquest tema el webmaster no en sol fer gaire cas. Aveure si aquesta vegada ho tira endavant o aixo acabara pitjor que un foro de GH

#3 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 09:11

crec ke es un tema imporant per la relacio al foro i xq no hi haigin mals rotllos.

Webmaster Solucions Ja!!!!

Salut i Força Lleida!!!!!!

#4 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 09:17

ko tb u crec jo no stik en kontra k digin viva espnya xq kadascu pot di el k vulgo (ncara k es 1a desgracia aixo) xo lo de falta no se pot tolera

#5 Guest_-LoPs-_*

Guest_-LoPs-_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 09:18

em sembla be, xo jo ja me registrat 3 cops i al dia seguent no em va...cosa k em fa bstanta rabia! venga viska l lleida

#6 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 09:19

pos dil ial webmaster

#7 Lecumberri

Lecumberri

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 09:41

Teniu el meu suport. Que la gent es registri.

#8 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 11:49

uy uy uy, webmaster, k la gent set tire a sobre tio, ejejejejjejejeje

#9 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 septiembre 2004 - 01:25

Sí, jo porto dient això des de fa temps, i de fet pensava q s'havia acordat ja fa temps q es faria. Home, es q és bastant desagradable entrar a un foro del Lleida i trobar-te missatges del pal "Viva España, putos catalufos", abans també eren els de Lleó i bueno sembla q la penya aquella del Nàstic q venia a tocar els nassos s'ha serenat més, però també deu ni do. Aquesta gent se l'ha de censurar, no tinc res en q gent d'altres equips vingui a parlar de l'actualitat del Lleida, o del futbol en general sense cap problema i sense emprenyar però als q venen a tocar els nassos banejem-los.. per tant crec q hauriem de fer registrar a la gent , i si un cop se'ls registra se'ls baneja i au a parir mones

#10 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2004 - 01:25

Perdó m'he expressat malament, es registren i si veiem q toquen els collons se'ls baneja..xD

#11 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2004 - 02:02

si.
i tb ke donem el numero dni i el tlf. alhora de registrar, oi ke si?

xo x l'amor de deu axo es una feinada de cal deu x webmaster. altres moderadors?? la seva objectivitat kedarie en dubte. depen ki o fos a mi ja nom dixarien entrar aki.

els mistges daltres ke provoquen doncs la solució es ignorar-los....
ja fa prou en borrar capullades com les de la peña virgilio.

#12 ZorKum

ZorKum

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 895 mensajes
  • 3 topics

Escrito 11 septiembre 2004 - 03:38

a jo tb man dit ja 2 persones q no es poden registrar q no els ariva el misatge

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2004 - 06:03

Moderadors: Els moderadors son aquells que es regeixen a partir de les normes del foro, es a dir, ke kualsevol pot donar la seva opinio, sense faltar ni dir tonteries, si pase kualsevol cosa ke no surt a les normes del foro es permesa, apart d' exepcions ke sempre n'hi poden haver, llavors tindrie ke ser el webmaster ki prengues la decisio, si es modera un foro no es pot fer de manera objectiva, xq cadascues lliure de pensar i fer el que vulgui mentres no falti al respecte dels usuaris, ho vec força factible, i lo del registre, s' haura de millorar una mica, pero amb aixo no m' hi fico, xq no se com va, amb la presencia de moderadors, i de registrar usuaris, el webmaster no tindria tota la feina ke te (publicar, actualitzar, moderar.....) encara que tambe te col·laboradors com el Rogu (Noticier)
Asroc (Fotografia) que fan força be la seva tasca a la web.

Salut i Força Lleida!!!!

#14 Kali

Kali

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2004 - 07:22

Teniu rao necesitem modrados

#15 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 septiembre 2004 - 07:30

seria dificil trovar un moderador del foro perque aki sempre hi ha gent k tenen els seus "enemigs"

#16 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 01:11

a mes ke es consideraria insult?
juan del nastic mai o fa i tothom li te mania.
jo sempre dic pixapi, axo tp o es a lo prepirineu cap amunt. (no va x tu novaes, vos o feu abans de sortir de casa o al arribar al destí :D )
a mes jo sempre qualifico d'incult o analfabet... axo sí sempre dono explicacions. atres no. o sigui q tp es podria considerar provocacio...

a si fos axí mob jauria escampat la boira al seu primer post...

o sigui, kes es considerat com a faltar el respecte?

x part meva prefereixo un lloc web lliure com aket, ke tothom ens respectem amb autocontrol i ki no u faci se l'ignori i prou.

#17 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 01:17

estik totalment dacord amb tu, es mes o menys lo k volia dir jo, k cadascu li te mania algu de la web, tens tota la rao i bueno jo si k u fai abans de sortir o al arrivar :P jejejeje, pero aixo dels moderados no em sona be, jo prefereixo k kuan en webmaster u vulgui fer desapareixer un post o un tema, lo k fa ara vamos, k ja esta mol be

#18 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 08:39

Un sistem adequat amb moderadors poques vegades va malament perquè a quasi tots els fòrums n'hi ha per algo serà. I no crec que aquí els moderadors actuiin amb mala llet, i si ho fan sempre tenen el webmaster per damunt llavors cap problema. :wink:

#19 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 11:31

las clavat Xikket, el webmaster te sempre la ultima paraula, podeu mirar kualsevol foro, i en tots hi ha algun moderador, un foro lliure implica tenir respecte cap als demes (cosa ke a vegades no ho sembla) Oliane, la pregunta no es "ke es considerat una falta de respecte?" la pregunta es, "ke creus ke seria per a tu una falta de respecte?", vosaltres mateixos esteu dient ke hi ha malt rotllo al foro, xq tothom esta enemistat amb algu (cosa ke dubto) el problema es ke nomes mirem desde el nostre punt de vista, si miresim desde el punt de vista dels demes, potser veuriem les coses una mica diferents.

Registre obligat JA!!

Salut i Força Lleida!!!

#20 oliane

oliane

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.372 mensajes

Escrito 12 septiembre 2004 - 11:50

x par mea shinji, no o vec be.
xo bé, parleune amb webmaster, obriu un forum, una enkesta, exposeu els pk's, ke feu altres enkestes x aprovar moderadors (jo hem presento com a moderador, axí nom faran fora)... i ke la majoria decideixi. no?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos