Ir al contenido


Foto
- - - - -

Com us vau fer seguidors del Lleida?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 Soci

Soci

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 152 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 noviembre 2011 - 06:20

Començo:

Doncs un dia, devia tenir quatre o cinc anys, baixava amb mon pare per Rovira Roure i vaig veure molt d'ambient al Camp. Li vaig preguntar que passava i me'n recordo que el meu pare em va dir que jugava el Lleida (no recordo contra qui)Em va preguntar si voliem anar-hi i li vaig dir que si. Desde llavors, si la feina no ho impedeix allà estic, al peu del canó, amb tots vosaltres, donant suport al club que estimem.

Visca el Lleida!

#2 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 08 noviembre 2011 - 09:32

L'any del ascens a primera a casa meva i anaven molt, jo era petit i solament recordo algunes coses, no va ser fins que devia tindre 14 - 15 anys, sobre la temporada 98/99 que hem van treure els carnets i hem portaven al Camp d'Esports, sóc de Tàrrega, i ara ja fa anys que tinc carnet i vinc jo al camp. Força Lleida!

#3 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 09 noviembre 2011 - 06:55

Quan tenia 8-10 anys vaig començar a anar al Camp amb els meus pares, padrins i familiars que s'estimaven el Lleida i vulguis o no acabes agafant un gran sentiment

#4 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 14 febrero 2012 - 12:18

Recordo que encara no havia degut de fer la comunió que vaig anar a les firetes (quan encara es feien al costat del Camp d'Esports) i em vaig quedar meravellat amb aquell edifici enorme que hi havia enfront nostre.

Desgraciadament als meus pares no els agrada gaire el futbol i solament podia anar al camp molt de tant en tant. Recordo amb molt carinyo algun partit de la temporada de primera divisió i a partir del moment que vaig tenir carnet de conduir vaig ser fixe de cada cap de setmana.

#5 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.942 mensajes
  • 1 topics

Escrito 14 febrero 2012 - 03:53

Si soc sincer, no m'acordo com em vaig fer seguidor del Lleida. Diria que des de quan tinc ús de raó, quan vaig començar a sentir els partits per la radio.
"Només" tinc 19 anys, soc d'un poble que es troba a mitj hora del Camp d'Esports, i el fet que a casa meva el futbol no agrada massa, fa que la primera temporada que recordi és l'última a Segona A... fins aleshores crec que no seguia massa el Lleida.
L'últim any de Segona A vaig veure el meu primer partit al camp, un Lleida-Elx que va acabar, si no recordo malament, amb empat a 0. A partir de llavors, he anat assistint sempre que he pogut al camp... i des de la temporada passada, amb el carnet de conduir a la butxaca, recorro cada dos diumenges els 30 kilometres que separen casa meva del camp per poder veure el Lleida.

#6 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 febrero 2012 - 01:22

Jo era del Barça de petit perquè a casa ho eren, però l'any que va pujar a Primera el Lleida em vaig enamorar i fins a dia d'avui. Ara renego totalment de la meva ex afició pel Barça, va ser un despertar que molts encara no han fet hehe

#7 Som_i_Serem

Som_i_Serem

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 26 febrero 2012 - 07:44

Jo era del Barça de petit perquè a casa ho eren, però l'any que va pujar a Primera el Lleida em vaig enamorar i fins a dia d'avui. Ara renego totalment de la meva ex afició pel Barça, va ser un despertar que molts encara no han fet hehe


+1000000

#8 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 febrero 2012 - 12:15

Jo més a fons, l'any de l'últim Ascens a Segona Divisió A. Abans també ho era, pero no sentía tant els colors com els sento ara. Pero l'any de l'Ascens a Primera Divisió, tenía 10 anys i em vaig posar content. Pero no sentía tant els colors com en l'any de l'últim Ascens a Segona Divisió A. Des de llavors, segueixo més a fons el Lleida.

#9 vaxblue

vaxblue

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 80 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 febrero 2012 - 11:19

Els primers records que tinc són de quan tenia 5 anys i al costat del rentat de cotxes de Fleming estaven construint el camp de Primera divisió i anavem a veure a través de les tanques com s'alçava l'actual temple de la ciutat.
Després quan jugava a l'AEM ens donevan entrades i passava a veure els partits amb familiars i finalment em vaig fer soci la temporada que vam baixar a segona b, un dia de l'any 2001.
Tota afició al Lleida ve resposta per l'influència del meu germà, un altre seguidor de cap a peus del nostre club.

#10 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 febrero 2012 - 02:21

Em sembla que ja fa temps es va fer un post semblant.. però bé, aquí va el meu: Doncs recordo anar al antic Camp d'Esports de tant en tant amb monpare quan jo debia tindre 6 i 7 anys... però la primera temporada que recordo sense tindre nubols en la memoria és la de l'any de l'ascens a 1era, de fet del dia del Badajoz me'n enrecordo de practicament tot, per llavors tenia jo 8 anys. L'any de primera va ser el primer carnet de soci.. i doncs, fins que va morir..

#11 Caufa

Caufa

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 marzo 2012 - 01:02

De ben petit. El primer partit al Camp d'Esports va ser un Lleida-Barça de Copa. El meu avi m'hi va portar perque jugaba en Schuster i a mi m'en deien pel cabell roset que tenia (quan en tenia, jajaja)...

#12 lleidatana_per_sempre

lleidatana_per_sempre

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 268 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o Poblaciólleida

Escrito 03 marzo 2012 - 02:23

de recien nascuda ja em portaen a veurel i a ferme socia,
porto desde sempre sen socia i solament tinc 17 anyets jeje




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos