Ir al contenido


Foto
- - - - -

La UE Lleida negocia amb Pamodin


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
9 respuestas en este tema

#1 Rogu

Rogu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 107 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 01:00

El Lleida negocia la contractació d'un nou espónsor que s'afegiria al principal, Medilast, i al de les institucions. La firma és Pamodin, que, precisament, la setmana passada va retirar el seu patrocini al Plus Pujol Lleida, al qual aportava uns 150.000 euros. En cas de fructificar les negociacions, Pamodin figurarà en l'equipació del primer equip. D'altra banda, el club blau ha arribat a un acord amb l'empresa Quetzal Marketing Estrategic per portar a terme una nova campanya de captació de socis. Aquesta vegada anirà dirigida a grups específics com empreses i col·legis

#2 jolan

jolan

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 77 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 01:21

jo he comentat exactament aixó a les 11:46 i ningú m'ha fet ni puto cas :p
A vere si tens mes sort :D

#3 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 01:24

ya era hora k se comencessin a moure 1 mica, fa falta portar mes gent jove al camp d'esports

#4 Lecumberri

Lecumberri

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 01:36

Per poc que les coses vagin una mica bé, aquesta temporada el Lleida pot fer un gran salt qualitatiu. A més (tant de bo no passi) fa pinta que el Plus-Pujol aquest any les passarà magres i llavors veurem si la penya del basquet està a les verdes i a les madures. Potser es donarà un trasvasament d'aficionats d'un lloc a un altre. Encara que aquest tipus d'aficionats no siguin de gaire interés...

#5 lleida_endavant

lleida_endavant

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.249 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 01:49

Lecumberri, no interessen seguidors així, si deixessin de banda el bàsquet qui et diu q no farien el mateix amb el futbol?

#6 sober

sober

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 588 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 01:54

Si al final es porta a terme, serà una molt bona noticia, tot el que sigui recolzament al club és d'agrair :P
Diu que figuraria en l'equipació... doncs a veure on la posen, perque si ja ens semblava que la samarreta estava massa plena de coses, imaginat si afegeixen un logo mes. A aquest pas ni al cul hi haura lloc :wink:

Salut!

#7 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 02:10

Una molt bona noticia. A vere si podem vere el camp d'esports amb gran cuantitat de gent :):)... q el nostre equip ens necesita!!VISKA EL LLEIDA!!!

#8 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 02:11

potse es fikaria el logo de pamodin al pantalo, al davan damun de lescut o algo aixi, si donen diners k la fikin!

#9 BalaFiero

BalaFiero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.062 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 02:22

On ho posin m'hes indiferent, lo que conten son els 150.000 euros :D

#10 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 04:00

Pero si els jugadors no podran ni correr amb tanta pegatina pel cos.. a jo no se.. pero tanta publicitat no m'agrada... ara b.. els 150.000 si q hem fan ilusio... veus.. :P jejej




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos