Jump to content


Photo
- - - - -

El Lleida Esportiu ja té plana web


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 27 September 2011 - 08:01 PM

▪ Els responsables de l’àrea social estan satisfets amb el resultat final tot i que “encara falten alguns detalls per polir”

▪ La web s’actualitzarà 2 cops al dia


Un dels responsables de l’àrea social del Lleida Esportiu, David Freixes, juntament amb el gerent de màrqueting i vendes de l’empresa IWS, David Casero i Chesko Torres, assessor comercial també d’IWS han presentat aquesta tarda la pàgina web del club. Els responsables del portal www.lleidaesportiu.cat han explicat que “a l’hora de fer la capçalera hem volgut mantenir l’esperit d’aquest projecte esportiu i per aquest motiu hem mantingut l’eslògan en un lloc tant visible del Som i Serem”.


http://diaridelsblau...a-esportiu.html

#2 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 27 September 2011 - 09:16 PM

Si es la mateixa de sempre amb el logo canviat xD
I lo pitjor es que algú haurà cobrat per fer-ho i tot.

#3 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 27 September 2011 - 09:22 PM

Si es la mateixa de sempre amb el logo canviat xD
I lo pitjor es que algú haurà cobrat per fer-ho i tot.


Doncs sí.. :roll:

#4 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 posts
  • 10 topics

Posted 27 September 2011 - 10:24 PM

Em sembla molt bé que hagin volgut aprofitar el treball anterior, però vendre-ho com la nova web canta una mica... Si volen donar imatge de canvi i de nova etapa, la web era una bona oportunitat per fer-ho i jo no hi veig res nou ni "impactant", cap canvi vaja. :roll:

#5 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 27 September 2011 - 10:46 PM

Però si ja funcionava prou bé perque canviar-la?

#6 mirmar2

mirmar2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 78 posts
  • 0 topics

Posted 27 September 2011 - 11:02 PM

resumint: un altre ridicul!

#7 mirmar2

mirmar2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 78 posts
  • 0 topics

Posted 27 September 2011 - 11:09 PM

per cert, cada dia queda menys per la noticia bomba. i cuan es publiqui us enviare a tots els que em critiqueu a la merda!!

#8 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 27 September 2011 - 11:44 PM

per cert, cada dia queda menys per la noticia bomba. i cuan es publiqui us enviare a tots els que em critiqueu a la merda!!

Resumint: Tu pots critícar, però si per fer-ho t'enviem a la merda, som uns irrespectuossos. Nosaltres no podem críticar-te perque, si ho fem, ens enviaràs a la merda. Llavors això, ja no és considerat falta de respecte. Si hi ha una noticía suposadament dolenta, doncs l'acceptarem, la criticarem, l'aplaudirem.... de la mateixa manera que si hagues vingut amb la junta de la Junyent, del Rivadull, del Ponts o del Gausí! Dubto que tu siguis inclús aficionat/ada del Lleida... per que pel que és veu, sols t'interessa d'aquest club el que passa (o, millor dit, el que desitges que passi) als despatxos.
Crea una plataforma en suport de la junyent, una demanda en contra d'aquesta directiva... fes tot alló que estigui a les teves mans per arribar fins on tu creguis que tens que arribar.. però accepta que en aquest foro, amb raó o sense, la gent està en contra de la gestió de l'anterior directiva i que dona total suport a l'actual, i això no ho canviaràs per les teves paraules a favor o en contra d'uns o altres. Si mai la gent canvia de pensament, ho farà per iniciativa propia, per algo que han pogut veure els seus ulls, no pels 1000 missatges que tu puguis arribar a escriure per aquí plenes de calumnies contra gent que dubto que t'haigui fet re personalment.

#9 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 28 September 2011 - 09:55 AM

Si es la mateixa de sempre amb el logo canviat xD
I lo pitjor es que algú haurà cobrat per fer-ho i tot.


Degut a la meua experiència, em sento en ple dret a dir que la imatge que s'està donant de portes enfora mitjançant la "imatge corporativa" del clup és PATÈTICA!!! UN AUTÈNTIC NYAP!!!

Amb tots els meus respectes. Si algú està cobrant per fer això, se li hauria de caure la cara de vergonya. Hi ha gent que de franc ho faria molt millor!

L'únic que s'està fent en aquest apartat (gràfic) és posar pedaços cutres a sobre de la feina ja feta, sense cap criteri aparent... VERGONYÓS!!!

Amb lo fàcil que és...

#10 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 28 September 2011 - 10:29 AM

Degut a la meua experiència, em sento en ple dret a dir que la imatge que s'està donant de portes enfora mitjançant la "imatge corporativa" del clup és PATÈTICA!!! UN AUTÈNTIC NYAP!!!

Amb tots els meus respectes. Si algú està cobrant per fer això, se li hauria de caure la cara de vergonya. Hi ha gent que de franc ho faria molt millor!

L'únic que s'està fent en aquest apartat (gràfic) és posar pedaços cutres a sobre de la feina ja feta, sense cap criteri aparent... VERGONYÓS!!!

Amb lo fàcil que és...


La veritat es que si, parlant clar és una merda de logo.

Però si com diu la noticia estan a punt d'obrir la botiga a la web ja només per això em semblarà bona la seva feina.
Aquesta ha estat una mesura que sempre em sol·licitat molts aficionats i sembla que per fi una directiva ens fa cas.

#11 futboler01

futboler01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 86 posts
  • 0 topics

Posted 28 September 2011 - 01:39 PM

Però si ja funcionava prou bé perque canviar-la?


Ahi está si senyor ahi está, clar que si ben dit xiquet!!!
Aqui hi ha molt xulet suelto a nivell de PC's i coll.onades d'aquestes i tot lo que sigui criticar i llençar merda ja els hi està bé!!

Penso exactament el mateix que tu...........Si algo funciona perquè coll.ons canviar-ho??Au va home va a prendre pel sac amb tanta crítica estúpida i sense fonaments, au va home va..... :evil:

#12 futboler01

futboler01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 86 posts
  • 0 topics

Posted 28 September 2011 - 01:43 PM

Si es la mateixa de sempre amb el logo canviat xD
I lo pitjor es que algú haurà cobrat per fer-ho i tot.


Degut a la meua experiència, em sento en ple dret a dir que la imatge que s'està donant de portes enfora mitjançant la "imatge corporativa" del clup és PATÈTICA!!! UN AUTÈNTIC NYAP!!!

Amb tots els meus respectes. Si algú està cobrant per fer això, se li hauria de caure la cara de vergonya. Hi ha gent que de franc ho faria molt millor!

L'únic que s'està fent en aquest apartat (gràfic) és posar pedaços cutres a sobre de la feina ja feta, sense cap criteri aparent... VERGONYÓS!!!

Amb lo fàcil que és...

Doncs fés-la tu per la "face" xuleta dels PC´s, i no em val l'excusa que tu ets del ram i els demés no, si ets tan xulo per fer-ho per la "face" doncs ho fas i deixes de llençar merda sobre l'altra gent que intenta fer la feina tan ben feta com pot, ho has pillat xaval o encara vols que et faci un geroglífic del que t'he explicat? :evil:

Després us queixeu si critico a base de bé a l'Emili Vicente i vosaltres utilitzeu la mateixa hipocresía ara envers a altres departaments com el de la plana web que jo desde el meu humil punt de vista la trobo maca i correcte i al qui no li agradi que se'n vagi a prendre pel cul aixi de clar.... :x

#13 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 29 September 2011 - 08:59 AM

Si es la mateixa de sempre amb el logo canviat xD
I lo pitjor es que algú haurà cobrat per fer-ho i tot.


Degut a la meua experiència, em sento en ple dret a dir que la imatge que s'està donant de portes enfora mitjançant la "imatge corporativa" del clup és PATÈTICA!!! UN AUTÈNTIC NYAP!!!

Amb tots els meus respectes. Si algú està cobrant per fer això, se li hauria de caure la cara de vergonya. Hi ha gent que de franc ho faria molt millor!

L'únic que s'està fent en aquest apartat (gràfic) és posar pedaços cutres a sobre de la feina ja feta, sense cap criteri aparent... VERGONYÓS!!!

Amb lo fàcil que és...


Correcte.

#14 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 29 September 2011 - 09:39 AM

La meva opinió...


Hem de partir de la base que es la web de un equip de futbol de segonaB, ,i desde la meva ignorància en el disseny gràfic, entenc que es una web mes que digna, amb molta informació, i que s´actualitza molt sovint.

Crec que de vegades ens passem en les critiques i no som conscients d´on venim ni on som.

Visca el Lleida.

#15 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 29 September 2011 - 10:02 AM

A mi la web me la pela bastant. SI ja teniem una cosa feta, entenc que es canviï el nom i quatre coses i es deixi com estava. Ara mateix no és el màxim problema del club.

#16 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 29 September 2011 - 11:10 AM

Si es la mateixa de sempre amb el logo canviat xD
I lo pitjor es que algú haurà cobrat per fer-ho i tot.


Degut a la meua experiència, em sento en ple dret a dir que la imatge que s'està donant de portes enfora mitjançant la "imatge corporativa" del clup és PATÈTICA!!! UN AUTÈNTIC NYAP!!!

Amb tots els meus respectes. Si algú està cobrant per fer això, se li hauria de caure la cara de vergonya. Hi ha gent que de franc ho faria molt millor!

L'únic que s'està fent en aquest apartat (gràfic) és posar pedaços cutres a sobre de la feina ja feta, sense cap criteri aparent... VERGONYÓS!!!

Amb lo fàcil que és...


Deixant apart la teua crítica destructiva i injustificada... Comentar, des de la meua experiència professional, que l'imatge de club que transmet el cartell d'enguany és de lo millor que s'ha fet des de els 80 en aquest club...

Posted Image

#17 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 29 September 2011 - 01:38 PM

Respecto la teua opinió però jo em refereixo a la part tècnica. La imatge a la qual fas referència o qualsevol altra, avui per avui, poden lluir MOLT més del que ho està fent.

La foto a la que fas referència està MOLT ben triada però no li han sabut trobar els complements adequats.

Scarlett Johansson (per dir-ne alguna...) vestida com Barragán, no seria considerada per a molts el que avui és...

El que dic, ho dic basat en els meus humils coneixements dintre del món del disseny gràfic/editorial i basant-me en el que crec que seria la millor manera de fer arribar un missatge destinat a una certa multitud.


FORÇA LLEIDA SEMPRE!!!

#18 futlleida01

futlleida01

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 posts
  • 0 topics

Posted 29 September 2011 - 01:47 PM

Si es la mateixa de sempre amb el logo canviat xD
I lo pitjor es que algú haurà cobrat per fer-ho i tot.


Degut a la meua experiència, em sento en ple dret a dir que la imatge que s'està donant de portes enfora mitjançant la "imatge corporativa" del clup és PATÈTICA!!! UN AUTÈNTIC NYAP!!!

Amb tots els meus respectes. Si algú està cobrant per fer això, se li hauria de caure la cara de vergonya. Hi ha gent que de franc ho faria molt millor!

L'únic que s'està fent en aquest apartat (gràfic) és posar pedaços cutres a sobre de la feina ja feta, sense cap criteri aparent... VERGONYÓS!!!

Amb lo fàcil que és...


Deixant apart la teua crítica destructiva i injustificada... Comentar, des de la meua experiència professional, que l'imatge de club que transmet el cartell d'enguany és de lo millor que s'ha fet des de els 80 en aquest club...

Posted Image


Amb això si que estic d'acord amb tu, penso el mateix, ja era hora que ens recordem de la història del nostre UE Lleida mitjançant el nou Club, es que pensa que hi ha molt niñato y massa Bollycao suelto per aquí que no ténen ni idea de les arrels del nostre Club......És lo que té les noves tecnologies que els anyorats no poden o no saben com demostrar la seva sabiduría i hi ha la "fauna" que hi ha per aquí.

Encertadíssim el cartell que poses, un SENYOR 10 per la flamant junta Directiva, bravo Albert Esteve bravo de veritat, felicitats per recordar-te del nostre passat com a Club.

SEMPRE ROMÀNTIC!!! 8)

#19 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 01 October 2011 - 02:30 PM

per cert, cada dia queda menys per la noticia bomba. i cuan es publiqui us enviare a tots els que em critiqueu a la merda!!

Resumint: Tu pots critícar, però si per fer-ho t'enviem a la merda, som uns irrespectuossos. Nosaltres no podem críticar-te perque, si ho fem, ens enviaràs a la merda. Llavors això, ja no és considerat falta de respecte. Si hi ha una noticía suposadament dolenta, doncs l'acceptarem, la criticarem, l'aplaudirem.... de la mateixa manera que si hagues vingut amb la junta de la Junyent, del Rivadull, del Ponts o del Gausí! Dubto que tu siguis inclús aficionat/ada del Lleida... per que pel que és veu, sols t'interessa d'aquest club el que passa (o, millor dit, el que desitges que passi) als despatxos.
Crea una plataforma en suport de la junyent, una demanda en contra d'aquesta directiva... fes tot alló que estigui a les teves mans per arribar fins on tu creguis que tens que arribar.. però accepta que en aquest foro, amb raó o sense, la gent està en contra de la gestió de l'anterior directiva i que dona total suport a l'actual, i això no ho canviaràs per les teves paraules a favor o en contra d'uns o altres. Si mai la gent canvia de pensament, ho farà per iniciativa propia, per algo que han pogut veure els seus ulls, no pels 1000 missatges que tu puguis arribar a escriure per aquí plenes de calumnies contra gent que dubto que t'haigui fet re personalment.


I ole!!!
Es pot dir més alt, però no més clar!!!!!!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users