Ir al contenido


Foto
- - - - -

Les enquestes de "Som i Serem"


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
7 respuestas en este tema

Encuesta: Què creieu què farà el Lleida aquesta temporada? (84 member(s) have cast votes)

Què creieu què farà el Lleida aquesta temporada?

  1. Play-off (18 votos [64.29%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 64.29%

  2. Zona mitja-alta (9 votos [32.14%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 32.14%

  3. Zona mitja-baixa (0 votos [0.00%])

    Porcentaje de voto: 0.00%

  4. Descens (1 votos [3.57%] - Ver)

    Porcentaje de voto: 3.57%

Votar Invitados no pueden votar

#1 Som_i_Serem

Som_i_Serem

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 18 septiembre 2011 - 03:21

A "Som i Serem" la vostra opinió compta molt i per això volem fer una enquesta per al primer número de la revista.

Encara no disposem de pàgina web (aviat en tindrem). Quan en tinguem, les enquestes les posarem allà.

PD.: Segurament estarà feta (la web) el dilluns o dimarts que ve

#2 Som_i_Serem

Som_i_Serem

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 214 mensajes
  • 11 topics

Escrito 29 septiembre 2011 - 02:01

A partir d'ara les enquestes sortiran al nostre bloc, a sota del cartellet de proper partit. Ja podeu votar en la nova enquesta:

http://digitalsomiserem.blogspot.com/

#3 futlleida01

futlleida01

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 9 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 septiembre 2011 - 11:06

Zona mitja-alta espero, tenim jugadors de sobres per aconseguir-ho tot i que falli el cos tècnic. :D

Visca el Lleida Esportiu sempre amunt!!!! :D

#4 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 septiembre 2011 - 10:54

Zona mitja-alta espero, tenim jugadors de sobres per aconseguir-ho tot i que falli el cos tècnic. :D

Visca el Lleida Esportiu sempre amunt!!!! :D


Ara t'has canviat el nick futbolero01?

#5 footlleida01

footlleida01

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 50 mensajes
  • 0 topics

Escrito 30 septiembre 2011 - 01:58

Zona mitja-alta espero, tenim jugadors de sobres per aconseguir-ho tot i que falli el cos tècnic. :D

Visca el Lleida Esportiu sempre amunt!!!! :D


Ara t'has canviat el nick futbolero01?

No us lliurareu de mi tan fàcilment, repeteixo, marxaré quan JO ho cregui convenient i sobretot oportú, però quantes vegades em banejeu jo més ganes tindré d'entrar, jo ja marxaré pel meu propi peu, però no perquè una banda d'intolerants i feixistes com vosaltres m'ho imposi Ok?
Ho dic clar per tothom, a mi ningú em fot fora d'enlloc, estic en molts fòrums i ningú em fot fora d'enlloc, si vull marxar quan ho trobi convenient ho faré jo, MAI VOSALTRES, OK?

Adrià em canviaré de nick tantes vegades com em surti dels pebrots fins que cregui que ja sigui hora de marxar, però tot i així us controlaré i si veig quelcom extrany a nivell de comentari contra España, contra la directiva o qui sigui que mereixi la meva defensa no dubtis que entraré amb més força que mai, considereu-me el vostre càstic particular.... 8)
I evidentment si em banejen aquest nick, entraré amb un altre i tan amples.......Fins la propera vegada que vulgui entrar llògicament, potser tardi uns quants dies però us apretaré quan cregui que us passeu de la ratlla. :twisted:

Au, marxo a dinar que he d'anar ràpid a la feina altre cop, no com vosaltres que no sabeu ni que significa el verb TREBALLAR........ :idea:

#6 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 30 septiembre 2011 - 02:58

Zona mitja-alta espero, tenim jugadors de sobres per aconseguir-ho tot i que falli el cos tècnic. :D

Visca el Lleida Esportiu sempre amunt!!!! :D


Ara t'has canviat el nick futbolero01?

No us lliurareu de mi tan fàcilment, repeteixo, marxaré quan JO ho cregui convenient i sobretot oportú, però quantes vegades em banejeu jo més ganes tindré d'entrar, jo ja marxaré pel meu propi peu, però no perquè una banda d'intolerants i feixistes com vosaltres m'ho imposi Ok?
Ho dic clar per tothom, a mi ningú em fot fora d'enlloc, estic en molts fòrums i ningú em fot fora d'enlloc, si vull marxar quan ho trobi convenient ho faré jo, MAI VOSALTRES, OK?

Adrià em canviaré de nick tantes vegades com em surti dels pebrots fins que cregui que ja sigui hora de marxar, però tot i així us controlaré i si veig quelcom extrany a nivell de comentari contra España, contra la directiva o qui sigui que mereixi la meva defensa no dubtis que entraré amb més força que mai, considereu-me el vostre càstic particular.... 8)
I evidentment si em banejen aquest nick, entraré amb un altre i tan amples.......Fins la propera vegada que vulgui entrar llògicament, potser tardi uns quants dies però us apretaré quan cregui que us passeu de la ratlla. :twisted:

Au, marxo a dinar que he d'anar ràpid a la feina altre cop, no com vosaltres que no sabeu ni que significa el verb TREBALLAR........ :idea:


Posted Image

#7 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 30 septiembre 2011 - 03:28

APOCALIPSIS !!!

#8 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 19 octubre 2011 - 11:53

un crak estar a tot arreu, tinc pendent amb ell una paella i una partida de futbolin :wink:




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos