Ir al contenido


Foto
- - - - -

nova penya??


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
37 respuestas en este tema

#1 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2004 - 02:20

avui e vist al segre k el miquel pons valorava positivamen la creacio duna penya nova(ilergetes) i k sestave crean unaltra, kina es akesta altra???

#2 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2004 - 02:24

La que farem nosaltres els de la web jeje :lol:

#3 Kali

Kali

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 82 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2004 - 02:26

No crec q sigui la d la web xo weno no+ u poden sabe el ferran o el webmaster aixi q dieu algo

#4 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2004 - 02:30

jeje...nomeno ke o e dit de broma :lol: ...però bueno si es va enserio si ke la podriem crear.

#5 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2004 - 03:34

Clar q la q s'esta començant a fer és aqsta la de la wb, el president és un home q viu pel Lleida i evidenment tb està enterat de lo q estem pensant de fer. Ara només falta és kda els interessats i donar forma a aiò. Ki estaria interessat en kda un dia i començar a moure en serio això? Força lleida!!!

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 09 septiembre 2004 - 03:48

el president ja va dir un dia ke visita frequentment aquesta web per llegir opinions i propostes sobre el Lleida, llavors es normal ke la nova peña sigui la de la web ;)

#7 Ilerlleida

Ilerlleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.033 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2004 - 05:59

A on ah sortit publicat aixo????? Avui???? Si que podria ser la penya d'aquesta web, ja q no se ki va dir q ja havia contactat amb el club i que li havien dit q contavam amb el seu suport. Ara aixo ja no es pt fer enrera!

#8 Blackangel

Blackangel

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 09 septiembre 2004 - 08:24

pos vinga ens reunim i comensem a decidir, si el presi blau ens dona suport podem fer una bonica penya al costat de la dels ilergetes :D

#9 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 07:44

Ho sé de bona tinta el nostre president coneix la nostra idea de crear una nova penya, i tb sé q ens ajudaria junt amb la directiva a tirar-ho endavant, el presi entra practicament cada dia al portal per informar-se i llegir les nostres sugerencies, és una persona q viu pel nostre club!!! Avere si ho tirem endavant!!! interessats amb la penya podeu enviar-me un mail a penyaportal@hotmail.com, i kdem i ho comencem a montar! Força Lleida!!!

#10 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 11:40

Ferran femla a Gmail, ke encara tinc invitacions i podriam ferla am capasitat de 1gb de capasitat i 8 de enviament, si et sembla be enviam un msg.

Salut i Força Lleida!!!!!

#11 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 septiembre 2004 - 04:48

Ei tio es q no entenc q vols dir amb fer-la a Gmail, potser soc una mik curt!!!jeje!!! jam diras q vols dir company!!! Força lleida!!!

#12 CoLo

CoLo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 302 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 septiembre 2004 - 10:11

hauriem d tenir lloc i data x kdar. i comença a fer rutlla akesta idea.
ferran76 decideix ja!!!!dia/hora/lloc!!!xDD

#13 cantera

cantera

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 240 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 01:24

yo tb tic interesat!! dieu algo daixo...!!

#14 ofermarss

ofermarss

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 816 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2004 - 03:39

jo tb m'agradaria, per cert, sabeu res de la penya els xuts? suposo que està extingida però em va semblar sentir que volia ressorgir

#15 CoLo

CoLo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 302 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2004 - 12:26

podriam kdar abans dl partit VS Pol.Ejido x tirar endavant lo d la penya?
Digueu algu....

#16 Ferran76

Ferran76

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 314 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2004 - 12:46

A mi em feia ilusió fer lo de lapenya, peró la veritat es q la gent ha mostrart molt poc interes, i tp em vull carregar el mort de moure-ho tot jo, si hi ha gent q s'implica jo estaria encantat de fer-la. Força lleida!

#17 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2004 - 01:06

pero ferran76, ni k al principi siguesiu 10 la podrieu comença, un cop feta la penya segu k abria mes gen k sanimaria.

#18 Tonyito

Tonyito

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 49 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2004 - 05:45

Bueno va a que espereu jo m'apunto pero ja
dieu algo coll i mostru interes

#19 Guest__*

Guest__*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 18 septiembre 2004 - 10:11

A mi em feia ilusió fer lo de lapenya, peró la veritat es q la gent ha mostrart molt poc interes, i tp em vull carregar el mort de moure-ho tot jo, si hi ha gent q s'implica jo estaria encantat de fer-la. Força lleida!

primer hauriem d kedar i despres decidiru no?jo e dit d kedar abans dl partit contra el ejido. bastanta gen a dit k esta interesada.lo k ja se sap es k serem pocs al principi xo poc a poc vindra + gen .
ja k vas dir la idea digues el lloc i lora. potse aixi comernça a rutlla la penya!!

#20 CoLo

CoLo

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 302 mensajes

Escrito 18 septiembre 2004 - 10:19

A mi em feia ilusió fer lo de lapenya, peró la veritat es q la gent ha mostrart molt poc interes, i tp em vull carregar el mort de moure-ho tot jo, si hi ha gent q s'implica jo estaria encantat de fer-la. Força lleida!

primer hauriem d kedar i despres decidiru no?jo e dit d kedar abans dl partit contra el ejido. bastanta gen a dit k esta interesada.lo k ja se sap es k serem pocs al principi xo poc a poc vindra + gen .
ja k vas dir la idea digues el lloc i lora. potse aixi comernça a rutlla la penya!!
(me colat)




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos