Ir al contenido


Foto
- - - - -

Reial Madrid possible campió de la Champions (espero que no)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
14 respuestas en este tema

#1 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2011 - 11:05

El Madrid hauria de ser el campió de la Champions d'aquest any :( si segueix tot com en els ultims anys. Segons la "profecia" el que l'any passat hagi estat eliminat pel campió a semis, guanya la següent Champions (exepte si es el Chelsea, en aquest cas la guanya el que l'elimina als vuitens de l'any següent). Aqui van les dades:

CAMPIONS DE EUROPA:
11-12: REIAL MADRID?
10-11: BARÇA (semis vs MADRID)
09-10: INTER (semis vs BARÇA) (vuitens vs CHELSEA)
08-09: BARÇA (semis vs CHELSEA)
07-08: MANCHESTER U. (semis vs BARÇA)
06-07: MILAN (semis vs MANCHESTER U.)
05-06: BARÇA (semis vs MILAN) (vuitens vs CHELSEA)
04-05: LIVERPOOL (semis vs CHELSEA)
...
03-04: OPORTO (semis vs DEPORTIVO)

Esperem que no passi, si no haurem de marchar a Andorra per no haver d'aguantar-los :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

#2 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 septiembre 2011 - 11:15

...
01-02: MADRID
00-01: BAYERN M. (semis vs MADRID)
99-00: MADRID (semis vs BAYERN M.)
...

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 14 septiembre 2011 - 11:35

Aguantar-los perquè? Quina relació té el Lleida amb el R.Madrid? No crec que s'enrecordin de nosaltres si guanyen la Champions.

A mi almenys m'és igual qui la guanyi.

#4 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 14 septiembre 2011 - 11:40

Ja puc anar a dormir tranquil. Gràcies.

#5 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2011 - 12:04

Aguantar-los perquè? Quina relació té el Lleida amb el R.Madrid? No crec que s'enrecordin de nosaltres si guanyen la Champions.

A mi almenys m'és igual qui la guanyi.


estariem menjant mourinho i "decima" tot el dia siguem del lleida, del nastic, o del equip que sigui... et sembla poc? :?

#6 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 15 septiembre 2011 - 12:17

Aguantar-los perquè? Quina relació té el Lleida amb el R.Madrid? No crec que s'enrecordin de nosaltres si guanyen la Champions.

A mi almenys m'és igual qui la guanyi.


estariem menjant mourinho i "decima" tot el dia siguem del lleida, del nastic, o del equip que sigui... et sembla poc? :?


Tranquil que del Mourinho i de la "décima" en parlen tot el dia igualment, la guanyin o no la guanyin.

Jo fa temps que vaig deixar de veure els Esports dels Telenoticies perquè no m'interessa si el Messi es tira un pet o si el Cristiano Ronaldo es treu un moc així que si.

#7 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2011 - 12:25

Aguantar-los perquè? Quina relació té el Lleida amb el R.Madrid? No crec que s'enrecordin de nosaltres si guanyen la Champions.

A mi almenys m'és igual qui la guanyi.


estariem menjant mourinho i "decima" tot el dia siguem del lleida, del nastic, o del equip que sigui... et sembla poc? :?


Tranquil que del Mourinho i de la "décima" en parlen tot el dia igualment, la guanyin o no la guanyin.

Jo fa temps que vaig deixar de veure els Esports dels Telenoticies perquè no m'interessa si el Messi es tira un pet o si el Cristiano Ronaldo es treu un moc així que si.


quan tens raó, tens raó :D
jo tambe he deixat de mirar totes aquestes cadenes madridistes i part de les d'aqui tambe

#8 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 15 septiembre 2011 - 11:04

Aguantar-los perquè? Quina relació té el Lleida amb el R.Madrid? No crec que s'enrecordin de nosaltres si guanyen la Champions.

A mi almenys m'és igual qui la guanyi.


estariem menjant mourinho i "decima" tot el dia siguem del lleida, del nastic, o del equip que sigui... et sembla poc? :?


I si no sentim que el mourinho guanya la "decima o que si li fique el dit al ull al bisbe"

Sentirem dir que el barça a guanyat el triplet o el sextet! que ve a ser el mateix!

#9 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 septiembre 2011 - 09:57

Mira Alebas, tinguis clar que Barça i Madrid es lo mateix cambiant els colors.

Semble que cada partit es la guerra, cada jugador es odiat per l'afició rival, ara arriba el senyor Del Nido i una de les poques coses que intenta fer be que es equilibrar els diners que les televisions paguen als clubs llavors els dos presidents, Florentino i Sandro, es fiquen d'acord amb tot!

No havien de trencar relacions? Ara, quan hi ha l'Euro pel mitg la cosa canvia... Hipocrites...

Per mi com si no passen de la fase de grups ni un ni altre.

#10 alebas2011

alebas2011

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 110 mensajes
  • 0 topics

Escrito 16 septiembre 2011 - 02:35

Mira Alebas, tinguis clar que Barça i Madrid es lo mateix cambiant els colors.

Semble que cada partit es la guerra, cada jugador es odiat per l'afició rival, ara arriba el senyor Del Nido i una de les poques coses que intenta fer be que es equilibrar els diners que les televisions paguen als clubs llavors els dos presidents, Florentino i Sandro, es fiquen d'acord amb tot!

No havien de trencar relacions? Ara, quan hi ha l'Euro pel mitg la cosa canvia... Hipocrites...

Per mi com si no passen de la fase de grups ni un ni altre.


Ja ho tinc clar de fa temps aixo, i pel que fa a lo del sr. del nido la culpa d'aquesta situacio en que a acabat quedant la lliga, dir que la culpa a part dels grans, tambe la tenen els de les televisions per seguils-hi el joc hi pagals-hi unes morterades desorbitades...

es una pena que s'hagi de regular el que es paga i no poguem fiarnos del sentit comu de la gent.

i per lo de les relacions ells ja s'ho faran

#11 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 16 septiembre 2011 - 02:56

El seguidors del barça de la ciutat de Lleida van perdre tot el meu respecte, des de que l'any passat van sortit a celebrar, nose quin premi, partit... i aquell dia o el dia d'abans és va dir que l'Annabel no havia presentat el pla de viabilitat... I tots amb el claxon per el carrer des de aquell dia van perdre el meu respecte...

#12 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 16 septiembre 2011 - 03:02

Mentres no la guanyi el Barça, que són molt més pesats i impertinents quan surten a cridar i a pitar, rai.

#13 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 16 septiembre 2011 - 09:26

El seguidors del barça de la ciutat de Lleida van perdre tot el meu respecte, des de que l'any passat van sortit a celebrar, nose quin premi, partit... i aquell dia o el dia d'abans és va dir que l'Annabel no havia presentat el pla de viabilitat... I tots amb el claxon per el carrer des de aquell dia van perdre el meu respecte...


Va ser el mateix dia.

#14 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 septiembre 2011 - 11:06

El seguidors del barça de la ciutat de Lleida van perdre tot el meu respecte, des de que l'any passat van sortit a celebrar, nose quin premi, partit... i aquell dia o el dia d'abans és va dir que l'Annabel no havia presentat el pla de viabilitat... I tots amb el claxon per el carrer des de aquell dia van perdre el meu respecte...


Va ser el mateix dia.


Això passa a Tàrrega, a Mollerussa, Balaguer etc... imaginat que ara al meu poble diguessin que la U.E.Tàrrega desapareix i a l'endema el Barça guanyes algo tindrien més feina a pitar i a trinxar els carrers que a preucupar-se minimament pel club de la seva ciutat.

Es una secta en tota recla això del Barça.

#15 Calderon

Calderon

    Canyo i gol

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.631 mensajes
  • 37 topics
  • Ciutat o PoblacióBaix Segre

Escrito 18 septiembre 2011 - 05:47

Mentres no la guanyi el Barça, que són molt més pesats i impertinents quan surten a cridar i a pitar, rai.


+1

Personalment, em resulta molt més molestós que la guanyi el barça que el madrid. Almenys així no he de sentir cotxes pitant fins les 3 del matí.

I de totes formes, el Mouriño almenos me fa gràcia. És molt divertit sentir les seues animalades.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos