Ir al contenido


Foto
- - - - -

El Lleida no interessa, el tema de sempre.


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
21 respuestas en este tema

#1 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 agosto 2011 - 09:29

Avui llegint la web del Segre m'he trobat una foto d'una penya blaugrana de Lleida donant anims al Barça al aeroport de Mónaco.
Es una cosa que no entendre mai, la gent de la província o de la ciutat de Lleida fa una bestiada de quilòmetres per veure 4 tios que ni els miren o paguen 100 euros o més per veure un partit de futbol, quan pagan això dones recolçament 1 any al Lleida.

No estic dient que no s'ha de ser del Barça cadascú es de l'equip que vol i anima a tal equip com vol, ja sigui per simpatia o sentiment, però tenim un club "nou" que esta demanant a crits que la ciutat i la província es facin socis i que el Camp d'Esports presenti bones entrades perqué no torni a passar, a la llarga, el que ha passat aquest estiu.

Cada cop veig més clar que la gent es del Barça per política, o la majoria de gent, ja que se surt a celebrar una Supercopa d'Espanya quan abans no ho havia vist mai, total surten perqué han guanyat al Madrid, haguessin guanyat al Sevilla, Getafe, Zaragoza, ja m'haguès agradat veure si haguessin fet tant soroll.

El futbol cada dia esta més podrit i quan s'ajunta amb els sentiments es contradiuen a la primera paraula...

VISCA EL LLEIDA! NOMÉS EL LLEIDA!

#2 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 26 agosto 2011 - 09:35

La veritat és el mateix de sempre. Si aquells dos dels 600 que van muntar tot el numeret de Wembley es dediquessin a promocionar l'equip de la SEUA ciutat (potser la gent no sap ni on viu) potser aniríem tots millor.

Jo ja fa 2 temporades que em nego a mirar cap partit d'aquells cafres. No els hi vull donar ni audiència.

#3 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 agosto 2011 - 09:56

Lo del 600 te tela...



Jo el miro però per animar al rival :twisted:

#4 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 26 agosto 2011 - 12:15

Novetat inside.

#5 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 agosto 2011 - 12:26

Eliminarlos a la copa del rey seria el maxim! que dirien tots aquets lleidatans que no es miren el equip de la ciutat després?

#6 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 26 agosto 2011 - 01:12

Eliminarlos a la copa del rey seria el maxim! que dirien tots aquets lleidatans que no es miren el equip de la ciutat després?


Dirien que primer es l'equip de la ciutat, sen alegren molt i visca el Lleida! MENTIDA! Que el Camp d'Esports esta buit! a l'hora de pujar de categoria o jugar partits importants tothom es del Lleida! Quin fàstic...

Eliminar-los a la copa seria millor que un orgasme!

#7 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 agosto 2011 - 07:11

odi etern al FCB!!

#8 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 26 agosto 2011 - 09:12

Eliminarlos a la copa del rey seria el maxim! que dirien tots aquets lleidatans que no es miren el equip de la ciutat després?


Dirien que primer es l'equip de la ciutat, sen alegren molt i visca el Lleida! MENTIDA! Que el Camp d'Esports esta buit! a l'hora de pujar de categoria o jugar partits importants tothom es del Lleida! Quin fàstic...

Eliminar-los a la copa seria millor que un orgasme!


Ojala pases aixo de eliminarlos ojala!

#9 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2011 - 04:15

El que té molt de mérit és el company haivan que és de Barcelona Ciutat i és 100% del Lleida. Hi ha poca gent com ell, i jo m'incloc. Jo soc del Barça i del Lleida. Ell només del Lleida. Gent així hauría d'haver més a Barcelona Ciutat.

#10 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 27 agosto 2011 - 05:10

El meu somni és eliminar al barça de la copa del rei i anar el dia següent per la facultat amb la samarreta del Lleida!

#11 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2011 - 07:29

quote="CatisnotEsp1993"]El meu somni és eliminar al barça de la copa del rei i anar el dia següent per la facultat amb la samarreta del Lleida![/quote]


:lol: :lol: :lol: Com el 0-1 al Camp Nou. Tot és possible en aquesta vida. Qui sap! La Gramenet que ara està a Tercera, va eliminar al Barça.

#12 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 27 agosto 2011 - 07:45

El meu somni és la desaparició del FC Barcelona. És una mica més difícil.

#13 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 27 agosto 2011 - 08:11

És difícil company RoD. Saps perquè? Perque tot Deu voldría evitar que això passés. Cosa que no els hi ha donat la gana de fer amb l'antiga Unió Esportiva Lleida. :twisted: Pero ho sento. Seguiré sent culé. Pero això si. Ja no celebro tan alegrament els tituls com abans després del que li ha passat a l'antiga Unió Esportiva Lleida. Antiga i recordada Unió Esportiva Lleida. Per mi sempre seguirà existint. Per mi no ha mort.

#14 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 27 agosto 2011 - 09:42

El meu somni és la desaparició del FC Barcelona. És una mica més difícil.


Espera a que jo sigui President de la Generalitat.

#15 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2011 - 09:33

El que té molt de mérit és el company haivan que és de Barcelona Ciutat i és 100% del Lleida. Hi ha poca gent com ell, i jo m'incloc. Jo soc del Barça i del Lleida. Ell només del Lleida. Gent així hauría d'haver més a Barcelona Ciutat.

Vols dir que la gent de Barcelona hauria de ser només del Lleida?
No dieu que cadascú que sigui de l'equip de la seva ciutat?


I també hi han penyes de Lleida que són del Madrid, que l'altre dia que va jugar el Madrid el partit de presentació, vaig veure pels esports que hi havien uns amb una pancarta que hi fica : "Peña madridista de Lleida" o algo així.


I vés a saber si per Lleida hi ha alguna que altra penya del València per exemple...

PD: No defenso a ningú eh? :lol: i evidentment també penso com vosaltres.

#16 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 agosto 2011 - 12:18

Del València no ho sé, però n'hi ha una de l'Athletic de Bilbao.

#17 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 28 agosto 2011 - 06:31

Doncs molts dels que conec de la Penya Barcelonista Som un Sentiment, son socis del Lleida i estan cada diumenge al Camp d'Esports.

Jo tambe soc del Barça pero esta clar que el Lleida i qualsevol equip de la provincia esta per davant de l'equip de Barcelona xD

#18 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 28 agosto 2011 - 07:08

Doncs molts dels que conec de la Penya Barcelonista Som un Sentiment, son socis del Lleida i estan cada diumenge al Camp d'Esports.
xD


Això és cert, tens l'exemple del Ramon Usall i del Dani Rovira. Però per desgràcia això no és l'habitual.

#19 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 28 agosto 2011 - 09:47

Posted Image

#20 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 28 agosto 2011 - 10:01

El meu somni és la desaparició del FC Barcelona. És una mica més difícil.


Espera a que jo sigui President de la Generalitat.


babunski confiem amb tu no ens fallis, babunski president!! eejejej




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos