Ir al contenido


- - - - -

NOMES 3000 SOCIS,EM CAU LA CARA DE VERGONYA!!!!


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
23 respuestas en este tema

#1 Guest_FEM CAGAR_*

Guest_FEM CAGAR_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 09:48

eN PRIMER LLOC FELICITAR A LA GENT QUE S´HA FET SOCI DEL LLEIDA I DESPRES DIR A L´ALTRA GENT ( QUE NO HAGIN POGUT QUEDEN PERDONATS) ANEU-SE A LA MERDA IMBECILS, VAJA CIUTADANIA DE LLEIDA MES ASQUEROSA, DEIXEU EL EQUIP DE LA CIUTAT AL ABISME, PER MI,SI FOS EL PRESI HO DEIXARIA CORRER, MILLOR DESAPRAEIXER, AQUESTA CIUTAT NO ES MEREIX RES, NOMÉS ELS 1700 SOCIS. QUINA VERGONYA ESTAR A SEGONA A I VEURE EL CAMP AMB 2600 PERSONES.

ELS 6000 Q FALTEN DEL DIA DEL PLAY-OFF ON ESTAN ARA? JO NO ELS DEIXARIA ENTRAR, LA PRÒXIMA VEGADA LES ENTRADES A 500 EUROS,Q ES FOTIN I SI ALGUNA VEGADA ESTEM A PRIMERA LES ENTRADES PER VEURE AL BARÇA I MADRID A 2000 EUROS, TRAIDORS D EMERDA!!! FOTEU MANIA, JO AL LLEIDA FINS I TOT A REGIONAL, EL SENTIMENT NO ES POT COMPRAR,FORA ELS CARADURES Q VAN ANAR AL PLAY-OFF PQ ELS VEGUES TOTHOM COM EREN DEL LLEIDA I NO HAN ANAT MES

#2 JN

JN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.958 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 09:51

pues mira, pirate de la ciudad si tanta verguenza te da, anda k pasa? k no te atreves a registrarte? pirate anda

#3 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 09:51

ei trankilitzat aki l gen es lliure de fe el k vulgo estem en democracia

#4 Josh

Josh

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 150 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 10:02

Noi....a tots els seguidors del Lleida ens molesta veure el camp en aquestes condicions, quant no fa ni 4 mesos estavem +de 9000 persones al camp. Però aixo no treu que insultis a la resta de lleidatans els quals no tan fet res 8O . Moltes persones no tenen el sentiment del lleida kom podem tenir tots els de aqui i aixo tmb o as d'entendre...en fi akest tema està molt parlat....i sempre ens movem en l'aspecte critic...pensem kom podem enganxar gent jove k es el futur per al nostre equip i deixem de insultar i criticar-nos entre nosaltres. :roll:

Visca el Lleida!!!

#5 Leki

Leki

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 379 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 10:18

avui e nat i ma dit k erem 3300 socis.

#6 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 10:21

1r de tot, registrat i dona la CARA!!! 2n no tens cap dret a insultar als leidatans/es xq no vulguin ser socis del Lleida, ells s'ho perden 3r respecta les normes del foro, i no faltis al respecte, si no pots entendre aixo pirat o almenys dona la cara tros de inutil.

#7 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 septiembre 2004 - 10:22

Les coses funcionen així... contra el Màlaga B (no el fan per la tele), aniran aquests 3300 socis (jo hi seré), i algun que altre per guaitar el panorama... Si les coses van be, guanyem i donem espectacle... hi haurà gent que s'enganxarà al carro (pr més de 5000 no n'espereu, eh? :( )... i potser l'any vinent, amb l'equip consolidat, tornem a ser els 7000/8000 que anavem al camp abans de baixar a segona B... Ara, si pujem a primera... 1000 socis segurs que es fan... aix aix... PR QUE HI FAREM, SOM AIXÍ ELS LLEIDATANS...

Jo al Lleida me l'estimo igual siguem 10 espectadors o 10000

#8 Guest_lleidasempre_*

Guest_lleidasempre_*
  • Anónims
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 09:21

eN PRIMER LLOC FELICITAR A LA GENT QUE S´HA FET SOCI DEL LLEIDA I DESPRES DIR A L´ALTRA GENT ( QUE NO HAGIN POGUT QUEDEN PERDONATS) ANEU-SE A LA MERDA IMBECILS, VAJA CIUTADANIA DE LLEIDA MES ASQUEROSA, DEIXEU EL EQUIP DE LA CIUTAT AL ABISME, PER MI,SI FOS EL PRESI HO DEIXARIA CORRER, MILLOR DESAPRAEIXER, AQUESTA CIUTAT NO ES MEREIX RES, NOMÉS ELS 1700 SOCIS. QUINA VERGONYA ESTAR A SEGONA A I VEURE EL CAMP AMB 2600 PERSONES.

ELS 6000 Q FALTEN DEL DIA DEL PLAY-OFF ON ESTAN ARA? JO NO ELS DEIXARIA ENTRAR, LA PRÒXIMA VEGADA LES ENTRADES A 500 EUROS,Q ES FOTIN I SI ALGUNA VEGADA ESTEM A PRIMERA LES ENTRADES PER VEURE AL BARÇA I MADRID A 2000 EUROS, TRAIDORS D EMERDA!!! FOTEU MANIA, JO AL LLEIDA FINS I TOT A REGIONAL, EL SENTIMENT NO ES POT COMPRAR,FORA ELS CARADURES Q VAN ANAR AL PLAY-OFF PQ ELS VEGUES TOTHOM COM EREN DEL LLEIDA I NO HAN ANAT MES



#9 Guest_lleidasempre_*

Guest_lleidasempre_*
  • Anónims
  • 3 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 09:25

Tens raó noi,a lo millor tas pasat,però la impotència de veure lo que es veu,es evident.Moltes ciutats com lleida o més grans que lleida,voldrien tenir el seu equip a segona.I NOSALTRES que tenim el privilegi de tenir-lo a segona,VA!!!! i no nem al camp,QUINA VERGOÑA,potser no li agrada a la gent de lleida el fútbol 8O

#10 Aiespik

Aiespik

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 151 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 09:57

El fondo, correcto. Te fallan las formas. No hay que ser tan agresivo.

#11 marcelinho

marcelinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.005 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 10:21

kom ja vai di am 1 altre post l gen de lleida tenim mols esports de elit x tria i kadascu va al k + li agrada

#12 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 10:45

sincerament la nostra aficio es de pena, contra el malaga b serem 4000 com a molt i am un aforo de 13500 es vergonyos, alemnys si poguessim treure pasta de les parts on no hi va ningu, com fa el espanyol.

#13 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 10:45

sincerament la nostra aficio es de pena, contra el malaga b serem 4000 com a molt i am un aforo de 13500 es vergonyos, alemnys si poguessim treure pasta de les parts on no hi va ningu, com fa el espanyol.

#14 nononano

nononano

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 614 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 10:57

la meva opinio sincerament es k el lleida tindra 6000 socis a segona kuan el caprabo, pluspujol mes igual, baixi i jo ja fa 3 anys k ho estic esperant. xk la gent se pense k es divertira mes la veient l'acb k la lliga de segona.
x mi estan molt ekivocats, xk no crec k els 6000 k van al barris nord els hi agradi mes el basket k el futbol.
per cert jo no he anat mai al barris nord (si us dic la veritat, espero no anar-hi mai)

#15 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 11:22

jo si ke hi e anat, i realment fot enveja el ambientas ke hi ha, llastima ke no el tinguem al camp d esports TT_TT

#16 AsRoC

AsRoC

    Senior Member

  • Moderadors
  • 7.794 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 03:09

doncs si som 3000 k i farem, val mes 3000 k cap, akets al menys senten els colors, millor 3000 del lleida k 13500 k siguin del farça.

#17 Tucho

Tucho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.500 mensajes
  • 0 topics

Escrito 08 septiembre 2004 - 04:12

Jo soc del lleida del plus pujol i del barça i soc tan aficionat (o millo) de la unioesportiva qe vosaltres. Soc soci dels dos primers (uelleida i plus pujol) i penso qe la gen qe te possibilitats economiqes si es fa soci dels 2 clubs pot vere tots els partits dels dos pq no juguen mai a la mateixa ora.

La gen qe no ve no es culpa del barsa, i la gen qe a nat al basqet vol di qe no sen tanta passio pel futbol, i aquesta gen com mols dieu jo no vui qe vinguin. jo mescloc desta llista pq com dic soc soci dels dos

#18 raworld

raworld

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 190 mensajes

Escrito 08 septiembre 2004 - 05:18

es normal k la gent estigui tan enfadada pel fet kel camp estigui tan buit. el basket es un esport k crida moltisim l'atencio. i molta gent ha fet el "cambiazo".

ami menkante el basket, xo com k els meus sentiments (11 anys seguits sent soci) estan en la U.E.LLEIDA, és x aixo k al Barris Nord SOL he anat 1 vegada

tot i aixi, torno a repetir, crec k es normal k l'aficio pel futbol a Lleida hagi baixat en favor del basket

P.D: x cert, també vai anar al BARÇA-CAPRABO al Palau Blaugrana :oops: (weno..abans Lleida k Barcelona..)

#19 pikacho

pikacho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.912 mensajes

Escrito 08 septiembre 2004 - 06:45

Bueno si q es vergonyos si.. xo aki a Lleida som aixi, ens enganchem al carro del guanyador... Jo he sigut sempre, soc i sere un soci del meu equip la U.e.Lleida!

#20 gadir

gadir

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 16 mensajes

Escrito 08 septiembre 2004 - 07:12

Bajo mi humilde opinión, o al menos eso es lo q se percibe desde fuera, el problema en cataluña es el barcelona, la mayoría de los aficionados al futbol allí son del barcelona, el barcelona ha creado un "alo" a su alrededor que parece que si no eres del barcelona eres menos catalán. Esa es la impresión que me da a mi desde cadiz, yo creo que por lo menos el 70% de los aficionados al fubol en cataluña son del barsa;
eso no ocurre en otras regiones, por ejemplo, en mi caso, en andalucía, los aficionados del huelva son del recre, los de cadiz son del cadiz, etc, es mas, incluso el sevilla o el betis caen mal en la mayoria de aficionados del resto de andalucía.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos