Ir al contenido


Foto
- - - - -

horaris entrenos


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
43 respuestas en este tema

#1 mirmar2

mirmar2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 78 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 09:38

m'han dit que els entrenos d'alevins comencen a les 17'45 hores. aquest horari ja va bé per als nens de col.legis publics, però i per als nens dels privats que acaven les classes entre les 17'15 i les 17'30 ? els hi va molt just. altres equips com aem comencen a les 18h i els balafia a les 18'30h. es una petita observació per a tenir en conte.

#2 ander13

ander13

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 59 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 09:46

m'han dit que els entrenos d'alevins comencen a les 17'45 hores. aquest horari ja va bé per als nens de col.legis publics, però i per als nens dels privats que acaven les classes entre les 17'15 i les 17'30 ? els hi va molt just. altres equips com aem comencen a les 18h i els balafia a les 18'30h. es una petita observació per a tenir en conte.


Clar que si !! Directiva Dimisssio !! Que torni la Junyent !!!

PD: Al lavabo de l'esquerra, faltava paper de cul...Directiva Dimisio !! Que torni la Junyent !!!!

A la millor, si no ho critiquesis tot, algu et faria mes cas.

#3 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 09:52

Que pesada siusplau.. ho criticaràs tot???.. és per a fer-me la idea i carregar-me de paciencia...

PD: A Balàfia comencen a les 18:00 els entrenaments.

#4 mirmar2

mirmar2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 78 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 09:54

m'han dit que els entrenos d'alevins comencen a les 17'45 hores. aquest horari ja va bé per als nens de col.legis publics, però i per als nens dels privats que acaven les classes entre les 17'15 i les 17'30 ? els hi va molt just. altres equips com aem comencen a les 18h i els balafia a les 18'30h. es una petita observació per a tenir en conte.


Clar que si !! Directiva Dimisssio !! Que torni la Junyent !!!

PD: Al lavabo de l'esquerra, faltava paper de cul...Directiva Dimisio !! Que torni la Junyent !!!!

A la millor, si no ho critiquesis tot, algu et faria mes cas.

CALLA BORINOT!!!!!!!!!!!

SI NO T'INTERESSA AQUEST TEMA, NO ESCRIGUIS RES, I DEIXA ALS DEL LLEIDA ESPORTIU QUE ESTAN PER AQUÍ QUE PRENGUIN NOTA D'AQUESTA INFORMACIÓ I JA ESTÀ TROS D'ASE!!!

#5 mirmar2

mirmar2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 78 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 09:56

Que pesada siusplau.. ho criticaràs tot???.. és per a fer-me la idea i carregar-me de paciencia...

PD: A Balàfia comencen a les 18:00 els entrenaments.

UN ALTRE BORINOT!!! INFORMAT BÉ I SABRÁS QUE ELS ALEVINS DE BALAFIA COMENCEN ALES 18,30H

#6 ander13

ander13

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 59 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:04

m'han dit que els entrenos d'alevins comencen a les 17'45 hores. aquest horari ja va bé per als nens de col.legis publics, però i per als nens dels privats que acaven les classes entre les 17'15 i les 17'30 ? els hi va molt just. altres equips com aem comencen a les 18h i els balafia a les 18'30h. es una petita observació per a tenir en conte.


Clar que si !! Directiva Dimisssio !! Que torni la Junyent !!!

PD: Al lavabo de l'esquerra, faltava paper de cul...Directiva Dimisio !! Que torni la Junyent !!!!

A la millor, si no ho critiquesis tot, algu et faria mes cas.

CALLA BORINOT!!!!!!!!!!!

SI NO T'INTERESSA AQUEST TEMA, NO ESCRIGUIS RES, I DEIXA ALS DEL LLEIDA ESPORTIU QUE ESTAN PER AQUÍ QUE PRENGUIN NOTA D'AQUESTA INFORMACIÓ I JA ESTÀ TROS D'ASE!!!


psttt...borinot, ta pu.ta mare, si la coneguessis, a mi, me la pots xu.par de canto, i si tens els ovaris suficients, m'ho dius a la cara al camp.
Ni m'interesa el tema, ni m'intereses tu, pero igual que tu posteges i dius el que vols jo tb.

#7 rlm

rlm

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 180 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:04

m'han dit que els entrenos d'alevins comencen a les 17'45 hores. aquest horari ja va bé per als nens de col.legis publics, però i per als nens dels privats que acaven les classes entre les 17'15 i les 17'30 ? els hi va molt just. altres equips com aem comencen a les 18h i els balafia a les 18'30h. es una petita observació per a tenir en conte.


dacord!gracies per la rellevant informació!!! ficat un pin...

#8 Azcona9

Azcona9

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 119 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:07

Deu meu quina creu, uff la temporada que ens espera de criticar-ho tot. Deuen coure molt 70 mil € perduts.

#9 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:12

Junyent ets una puta pesada a treballar home que la cosa esta molt malament de tot tens que dir jo se de una que va prometre moltes coses i no va fer res de res i que quan tenia que donar la cara no la va donar com per exemple el últim partit que vas tardar mes de una hora en sortir del camp si tant ens saps de futbol tornar agafar algun equip i deixar de criticar.

#10 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:20

Em sembla que el mirmar2 no ha dit res greu per ficar-vos així. Es informació que pels que tenim nens està bé saber-ho....no ho veig pas cap critica aplastant ni molt menys...a part té raó, el meu plega a les 17.30 i anirà molt just....tindrà que anar al cole vestit amb el traje del Lleida :P !!!

#11 mirmar2

mirmar2

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 78 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:20

Deu meu quina creu, uff la temporada que ens espera de criticar-ho tot. Deuen coure molt 70 mil € perduts.

Estic al.lucinant!!! ON COLLONS VEIEU LA CRITICA. Nomes dic el pensà uns pares que volen apuntar el neen al lleida esportiu, i entre balafia, aem i lleida esportiu, aquest ultim es el que comença els entrenaments mes aviat a les 17,45H i acaben ales 19H. l'aem de 18h a 19,30h i els balafia de 18,30 a 20,15h.

per als nens de cole privat començar a les,17,45 es molt just. I JA ESTÂ!!

#12 pixot306

pixot306

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 20 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:26

Va mirmar2, em sembla molt be que vulguis donar informació de tot, pero primer llegeix-te l'apartat de normes de us del forum, sobretot el num 3!!

#13 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:27

No podeu banejar amb aquesta del mirmar2? Per criticar i insultar que es quedi a casa o que ho digui a la cara de la gent.

Es més mirmar2 el dia de partit perquè no vas davant de la llotja i els i dius tot a la cara?

#14 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:29

Deu meu quina creu, uff la temporada que ens espera de criticar-ho tot. Deuen coure molt 70 mil € perduts.

Estic al.lucinant!!! ON COLLONS VEIEU LA CRITICA. Nomes dic el pensà uns pares que volen apuntar el neen al lleida esportiu, i entre balafia, aem i lleida esportiu, aquest ultim es el que comença els entrenaments mes aviat a les 17,45H i acaben ales 19H. l'aem de 18h a 19,30h i els balafia de 18,30 a 20,15h.

per als nens de cole privat començar a les,17,45 es molt just. I JA ESTÂ!!

Si el Balafia comença a les 6:30, serà aquest any, perque l'any passat començava a les 6, com tots els clubs de la provincia. On veiem la critica? Nose, repasat els ultims 20 missatges teus... tots "molt constructius". No pots pensar que si han ficat aquests horaris potser és per un tema d'espai? Dic jo.. Si vols ficar la gent en contra del Lleida per no se ben be quin motiu, no crec que vagis pel bon camí..

#15 dalmaux

dalmaux

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 605 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:32

Tots els equips d'alevins comencen a les 17:45 l'entrenament??? Perquè hi ha un futimé d'equips d'alevins (al menys l'any passat arribaven fins al "Lleida f"...). Si hi ha algun alevi que comenci més tard, problema solucionat. Un equip per als d'escola privada XD

#16 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 10 agosto 2011 - 10:32

Deu meu quina creu, uff la temporada que ens espera de criticar-ho tot. Deuen coure molt 70 mil € perduts.

Estic al.lucinant!!! ON COLLONS VEIEU LA CRITICA. Nomes dic el pensà uns pares que volen apuntar el neen al lleida esportiu, i entre balafia, aem i lleida esportiu, aquest ultim es el que comença els entrenaments mes aviat a les 17,45H i acaben ales 19H. l'aem de 18h a 19,30h i els balafia de 18,30 a 20,15h.

per als nens de cole privat començar a les,17,45 es molt just. I JA ESTÂ!!


mes temps tindràn per fer després els deures a casa, que primer son els estudis.
Per cert al Claver acaben a les 17:00h , es a dir que va a ser que no.

#17 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:36

Em sembla que el mirmar2 no ha dit res greu per ficar-vos així. Es informació que pels que tenim nens està bé saber-ho....no ho veig pas cap critica aplastant ni molt menys...a part té raó, el meu plega a les 17.30 i anirà molt just....tindrà que anar al cole vestit amb el traje del Lleida :P !!!

Ella ho està insinuant que la Junyent és la millor de la galàxia i els d'Almacelles són uns paletos! (segons ella)

#18 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:42

bueno, jo només parlava d'aquest tema....que no veia la critica per cap lloc...de l'annabel i els d'almacelles, jo també he sigut un gran defensor de l'Annabel...tot i que reconec que amb el Lleida1939 fa fotre una cagada imperial no apuntant-lo abans a la FCF. En fi, ja es etapa passada i ara total suport als d'Almacelles..i criticar-los quan creiem que no es fan bé les coses, com el tema Gabernet.

#19 Azcona9

Azcona9

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 119 mensajes
  • 0 topics

Escrito 10 agosto 2011 - 10:50

Deu meu quina creu, uff la temporada que ens espera de criticar-ho tot. Deuen coure molt 70 mil € perduts.

Estic al.lucinant!!! ON COLLONS VEIEU LA CRITICA. Nomes dic el pensà uns pares que volen apuntar el neen al lleida esportiu, i entre balafia, aem i lleida esportiu, aquest ultim es el que comença els entrenaments mes aviat a les 17,45H i acaben ales 19H. l'aem de 18h a 19,30h i els balafia de 18,30 a 20,15h.

per als nens de cole privat començar a les,17,45 es molt just. I JA ESTÂ!!


Ja que et preocupes tant del futbol base ara, perque no expliques on van anar a parar els diners que van pagar els pares perque els seus nens anesin al campus de nadal de la temporada pasada?

#20 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 10 agosto 2011 - 10:52

bueno, jo només parlava d'aquest tema....que no veia la critica per cap lloc...de l'annabel i els d'almacelles, jo també he sigut un gran defensor de l'Annabel...tot i que reconec que amb el Lleida1939 fa fotre una cagada imperial no apuntant-lo abans a la FCF. En fi, ja es etapa passada i ara total suport als d'Almacelles..i criticar-los quan creiem que no es fan bé les coses, com el tema Gabernet.


Amb tots el respectes no entenc com pots dir aixó d´una persona "de palla"
que va estar mentint tota la temporada passada mb temes molt importants.,

- Va dir que ella era la propietaria del club, ( pero al registre no estva inscrita)
- Va dir qe faria la junta de accionistes per explicar tot, l ajunta no es va fer.
- El tema del lloguer
-El malament que es va portar amb treballadors del club
- No fer cas als requeriment judicials. no entregar les claus i que es tingues que veure la patética imatge , que una persona hagui de obrir i canviar els panys del club perque a ella no li va donar la ganan de entregar les claus.
- Va dir que entregaria el pla de viavilitat.
-Va dir que presentari l´aval d´un milió d´euros.

etc etc.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos