Ir al contenido


Foto
- - - - -

Ilergetes, el final d'una etapa


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
29 respuestas en este tema

#1 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 07 agosto 2011 - 12:15

Ilergetes va néixer el 1994 per animar la UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA. Avui, després de 17 anys de fidelitat a uns colors i contra la nostra voluntat, hem de dir que la nostra història ha arribat al seu final. Han estat anys d’emocions, d’il•lusió, d’alegries i tristesa, d’ascensos i descensos, amb alts i baixos... Un cop certificada la desaparició del club creiem que no té sentit seguir. Lo que hi hagi la temporada vinent a Lleida serà un altre club, una altra cosa. Potser podrem arribar a estimar-lo, potser també el farem nostre. Potser mantindrem el nom, l’escut, l’himne. Però en qualsevol cas no serà la nostra UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA, la que hem aprés a estimar des de petits.

Volem recordar tots els que ens han donat suport al llarg d’aquests anys, tots aquells amb qui hem compartit bons i mals moments, tots amb els qui hem compartit algun cop unes cerveses al bar. També aquells amb qui no hem tingut tant bona relació, amics i enemics han format part del que hem estat. I per acabar, un record especial. Un record per aquells que han portat el nostre club a la situació actual, tots els que, poc a poc, ens han anat ensorrant. No cal dir cap nom, els habituals del Camp d’Esports sabem qui són. Mai els oblidarem. Mai els perdonarem.

UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA, sempre al cor.

Ilergetes.

#2 Caufa

Caufa

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 231 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 12:28

Em sap molt greu i espero que en un temps torneu...

#3 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 07:57

han canviat de nom... però per a mi seguirà sent lo Lleida!!!!!!!!!!!

#4 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.930 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 08:20

Noticia trista, i molt.

Pero trobo extrany que ho intenteu justificar amb el canvi de nom del club, perque ningu es del club, sino de la ciutat.

Nomes donarvos les gracies per tots aquests anys de suport incondicional que heu donat al club de la nostra ciutat, enhorabona.

#5 albertbcn

albertbcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 269 mensajes
  • 4 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 08:31

Bones! Jo també opino que, més que el nom de l'equip, el que un estima de debò és l'equip que representa la seva ciutat. A més, els colors i l'estadi seguirant sent el mateix. Per mí, encara que sé que no és el mateix, vindria a ser un canvi com quan el nom de l'equip es va catalanitzar. Jo seguiré sent seguidor de l'equip de ponent i potser m'animo i vinc al primer partit de la temporada.
Visca el lleida, es digui com es digui! ;)

#6 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 07 agosto 2011 - 08:46

Un altres que cauen al mateix sac que la Penya els Xuts, el Sector Blau, l'Enjoy Bartolo...

La desaparició de qualsevol penya sempre é smolt mala notícia, i penso que més pel club ho és per l'afició.

#7 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 08:50

Com altres companys, també donar-vos les gràcies per tot el suport que heu donat a la UE Lleida. Entenc perfectament la vostra decisió. Res tornarà a ser el mateix.

#8 TERRA_FERMA

TERRA_FERMA

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 713 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 09:00

Com altres companys, també donar-vos les gràcies per tot el suport que heu donat a la UE Lleida. Entenc perfectament la vostra decisió. Res tornarà a ser el mateix.


Doncs jo opino que sí és el mateix... mateix escut,mateix imne,mateix estadi,mateixa equipació,mateix entrenador, mateix projecte... m'és igual si ara es diu Club Lleida Esportiu... és el mateix gos amb diferent collar. Però respecto la decisió dels ILERGETES, i me sap molt greu. Visca el Lleida!!!!!!!

#9 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 09:14

Com altres companys, també donar-vos les gràcies per tot el suport que heu donat a la UE Lleida. Entenc perfectament la vostra decisió. Res tornarà a ser el mateix.


Doncs jo opino que sí és el mateix... mateix escut,mateix imne,mateix estadi,mateixa equipació,mateix entrenador, mateix projecte... m'és igual si ara es diu Club Lleida Esportiu... és el mateix gos amb diferent collar. Però respecto la decisió dels ILERGETES, i me sap molt greu. Visca el Lleida!!!!!!!


I encara hem tingut sort d'això però tinc una sensació estranya al cos. La UE Lleida com a tal ha desaparegut i encara que mantinguem nom, colors, etc. el fet es que ha desaparegut, l'han liquidat. Llavors hi ha el Lleida Esportiu, club que dona relleu a la UE Lleida en quan a nom però no puc evitar separar-los, no puc evitar pensar en els bons moments (i dolents, que n'hem tingut molts) tots lligats al nom i història de la UE Lleida.

No sé, necessito temps per fer-me a la idea de que mai més tornaré a vere el seu nom escrit a cap lloc oficial...

I això no treu que no em mori de ganes de què comenci la lliga, i no vulgui veure que passa amb aquesta nova etapa, però no puc evitar tenir aquests sentiments contradictoris...

#10 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 09:41

Jo, com a membre fundador dels ilergetes em sap molt de greu... crec que ilergetes encara té raó de ser
Va costar molt unir a tres penyes tan diferents per fer un projecte comú al gol nord, algo diferent als Xuts..
Aquells primers anys de viatges per espanya, aquelles primeres bufandes, aquelles primeres amistats amb la gent de pamplona,aquell mític viatge a Gijón entre setmana on hi va haver gent que va perdre feina i nòvia perque els ilergetes haviem d'estar allí, aquelles primeres bofetades a saragossa,Bcn,valència o logronyo...Aquells viatges a ipurua, aquelles gents tan fantàstiques que ens vam trobar en tants i tant viatges seguint al Lleida arreu, aquell boig viatge a toledo organitzat en 1 dia, aquella pancarta de 20 i pico metres, aquelles quedades al bar manolo del velòdrom o al bodega que hi havia a flèming, Aquella generació de lleidatans de diferents barris i pobles que formaven aquell grup tant compacte i alhora tan divers,aquella gent que ens va deixar pel camí per diferents motius i sobre tot als que ens van deixar en aquesta vida cridant "força lleida" BEN FORT..eram tan joves...
Doncs aquesta nova mala notícia em dona més ganes de sentir-me orgullòs del Lleida...un raó d'orgull i sentiment...ens veiem al Camp d'esports amics.
FORÇA LLEIDA SEMPRE!!!!

#11 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 10:05

Gracies per tots aquest anys Ilergetes, es una pena la vostra desaparició.

Com altres companys del foro opino que el club es el mateix, es el LLEIDA.

Lerida Balompie,Club Deportivo Leridano, Unio Esportiva Lleida, Lleida Esportiu... tots son el LLEIDA, el meu padrí sempre recorda anecdotes i parla del Lleida en general i no de cada un dels noms que ha tingut, ell estima el Lleida des del primer dia, ubicat al camp de la carretera de Corbins, o al Camp d'Esports, o on sigui. Jo per edat només podria parlar de la UE i del Lleida Esportiu, pero NO, jo parlo del LLEIDA, el que he vist amb el meus ulls l'ascens a primera al camp d'esports contra el Badajoz, el 2-1 al Madrid, la victoria al camp nou, el ascens a segona contra el Celta B, o el primer partit de pretemporada de la 2011-2012 al camp del Balafia.
Aquesta nova junta directiva son molt del LLEIDA(alguns ex-penyites, Xuts, Eurolleida..altres ex-jugadors del LLEIDA) i no fan referencia a la UE, al Esportiu o al L.Balompie.
La camiseta que regalen al socies ho demostra: 72 anys d'historia ara no et deixaré sol.

Podria entendre la vostra desaparció per falta de gent, de ganes, de motivació o simplement per que no voleu seguir, ho entendria perfectament, pero utilitzar d'excusa que no es el mateix LLEIDA per molt que tinguem l'himne, l'escut, el camp, etc.. es molt trist, no ho trobo oportú, fora de lloc.Es una opinio personal.
Al comunicat dieu "Potser podrem arribar a estimar-lo, potser també el farem nostre" espero que així sigui encara que crec sincerament que ja l'estimeu, es el LLEIDA, obriu el ulls. No se si anireu o no al Camp d'Esport a veure el Lleida, pero t'asseguro que vosaltres que estimeu el LLEIDA, estareu "ansiosos" amb la radio, internet, o teletext per saber quin es el resultat del LLEIDA.

Salut! i Gracies de tot cor per aquest anys animant i donant caliu al camp.

Ens veiem al Camp d'Esports amics!

#12 enric_bcn

enric_bcn

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 10:09

S'ha de respectar la seva decisió. Si ells troben que han de plegar, doncs que hi farem... Per sort encara queden els Rudes.

#13 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 10:23

Gracies per tots aquest anys Ilergetes, es una pena la vostra desaparició.

Com altres companys del foro opino que el club es el mateix, es el LLEIDA.

Lerida Balompie,Club Deportivo Leridano, Unio Esportiva Lleida, Lleida Esportiu... tots son el LLEIDA, el meu padrí sempre recorda anecdotes i parla del Lleida en general i no de cada un dels noms que ha tingut, ell estima el Lleida des del primer dia, ubicat al camp de la carretera de Corbins, o al Camp d'Esports, o on sigui. Jo per edat només podria parlar de la UE i del Lleida Esportiu, pero NO, jo parlo del LLEIDA, el que he vist amb el meus ulls l'ascens a primera al camp d'esports contra el Badajoz, el 2-1 al Madrid, la victoria al camp nou, el ascens a segona contra el Celta B, o el primer partit de pretemporada de la 2011-2012 al camp del Balafia.
Aquesta nova junta directiva son molt del LLEIDA(alguns ex-penyites, Xuts, Eurolleida..altres ex-jugadors del LLEIDA) i no fan referencia a la UE, al Esportiu o al L.Balompie.
La camiseta que regalen al socies ho demostra: 72 anys d'historia ara no et deixaré sol.

Podria entendre la vostra desaparció per falta de gent, de ganes, de motivació o simplement per que no voleu seguir, ho entendria perfectament, pero utilitzar d'excusa que no es el mateix LLEIDA per molt que tinguem l'himne, l'escut, el camp, etc.. es molt trist, no ho trobo oportú, fora de lloc.Es una opinio personal.
Al comunicat dieu "Potser podrem arribar a estimar-lo, potser també el farem nostre" espero que així sigui encara que crec sincerament que ja l'estimeu, es el LLEIDA, obriu el ulls. No se si anireu o no al Camp d'Esport a veure el Lleida, pero t'asseguro que vosaltres que estimeu el LLEIDA, estareu "ansiosos" amb la radio, internet, o teletext per saber quin es el resultat del LLEIDA.

Salut! i Gracies de tot cor per aquest anys animant i donant caliu al camp.

Ens veiem al Camp d'Esports amics!


Per cert,soc membre de la nova penya EsUnSetiment espero que els antics membres dels ILERGETES ens pugueu ajudar en tots el dubtes que tinguem, segur que la vostra amplia experencia ens pot ajudar molt
Gracies!

#14 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 10:33

Per cert,soc membre de la nova penya EsUnSetiment espero que els antics membres dels ILERGETES ens pugueu ajudar en tots el dubtes que tinguem, segur que la vostra amplia experencia ens pot ajudar molt
Gracies!



Esta clar que molts dels que estavam a Ilergetes un ajudarem en el que calgui, i segurament Rudes Lleida també estaran disposats a fer-ho.

Sempre guardare un gran record d'Ilergetes, em vaig fer soci tot just amb 14 o 15 anys i ja n'han passat 7 o 8, pero be, sempre queda tots els amics que he fet i que sabies que cada 15 dies els trobaries al bar de fora o al Gol Nord esperante.


Força Lleida!

#15 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 10:34

Evidentment tots seguirem anant al Camp d'Esports, però alguns amb una mentalitat molt diferent. Jo respecto la gent que diu que és lo mateix... però a mi el dia que se'm mori el gos, per molt que me'n comprin un de clavat amb el mateix nom... no serà el mateix. I no estic gents d'acord en que "en que porti el nom de Lleida ja és el mateix". A mi no em representa qui porta el nom de Lleida, em representa qui em fa sentir algun sentiment d'admiració. Ho vaig dir fa poc i hi torno, el Lleida basquet porta el nom de Lleida i a mi aquella gent no em representa. En fi, cadascu és lliure de pensar i actuar com vulgui, la nostra forma de pensar és la que és i ens ha portat a fer aquest pas. Son moltes les coses que es queden enrera..però tot s'acaba.

#16 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 10:36

Gracies per tots aquest anys Ilergetes, es una pena la vostra desaparició.

Com altres companys del foro opino que el club es el mateix, es el LLEIDA.

Lerida Balompie,Club Deportivo Leridano, Unio Esportiva Lleida, Lleida Esportiu... tots son el LLEIDA, el meu padrí sempre recorda anecdotes i parla del Lleida en general i no de cada un dels noms que ha tingut, ell estima el Lleida des del primer dia, ubicat al camp de la carretera de Corbins, o al Camp d'Esports, o on sigui. Jo per edat només podria parlar de la UE i del Lleida Esportiu, pero NO, jo parlo del LLEIDA, el que he vist amb el meus ulls l'ascens a primera al camp d'esports contra el Badajoz, el 2-1 al Madrid, la victoria al camp nou, el ascens a segona contra el Celta B, o el primer partit de pretemporada de la 2011-2012 al camp del Balafia.
Aquesta nova junta directiva son molt del LLEIDA(alguns ex-penyites, Xuts, Eurolleida..altres ex-jugadors del LLEIDA) i no fan referencia a la UE, al Esportiu o al L.Balompie.
La camiseta que regalen al socies ho demostra: 72 anys d'historia ara no et deixaré sol.

Podria entendre la vostra desaparció per falta de gent, de ganes, de motivació o simplement per que no voleu seguir, ho entendria perfectament, pero utilitzar d'excusa que no es el mateix LLEIDA per molt que tinguem l'himne, l'escut, el camp, etc.. es molt trist, no ho trobo oportú, fora de lloc.Es una opinio personal.
Al comunicat dieu "Potser podrem arribar a estimar-lo, potser també el farem nostre" espero que així sigui encara que crec sincerament que ja l'estimeu, es el LLEIDA, obriu el ulls. No se si anireu o no al Camp d'Esport a veure el Lleida, pero t'asseguro que vosaltres que estimeu el LLEIDA, estareu "ansiosos" amb la radio, internet, o teletext per saber quin es el resultat del LLEIDA.

Salut! i Gracies de tot cor per aquest anys animant i donant caliu al camp.

Ens veiem al Camp d'Esports amics!


Per cert,soc membre de la nova penya EsUnSetiment espero que els antics membres dels ILERGETES ens pugueu ajudar en tots el dubtes que tinguem, segur que la vostra amplia experencia ens pot ajudar molt
Gracies!

Va... que a molts dels que portem anys al gol nord ens vas fotre un repas de com animar i comportar-se davant l'escoria rival a Hospitalet...

#17 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 10:42

Evidentment tots seguirem anant al Camp d'Esports, però alguns amb una mentalitat molt diferent. Jo respecto la gent que diu que és lo mateix... però a mi el dia que se'm mori el gos, per molt que me'n comprin un de clavat amb el mateix nom... no serà el mateix. I no estic gents d'acord en que "en que porti el nom de Lleida ja és el mateix". A mi no em representa qui porta el nom de Lleida, em representa qui em fa sentir algun sentiment d'admiració. Ho vaig dir fa poc i hi torno, el Lleida basquet porta el nom de Lleida i a mi aquella gent no em representa. En fi, cadascu és lliure de pensar i actuar com vulgui, la nostra forma de pensar és la que és i ens ha portat a fer aquest pas. Son moltes les coses que es queden enrera..però tot s'acaba.


No ho comparis amb el Lleida Bàsquet si us plau! No té res a veure... Jo si ens haguessin fotut un Lleida FC no m'hagues fet soci ni molt menys... Pero mateix escut, himne, colors, afició, etc. Té l'esperit de la UE, és el Lleida!

#18 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 10:46

Gracies per tots aquest anys Ilergetes, es una pena la vostra desaparició.

Com altres companys del foro opino que el club es el mateix, es el LLEIDA.

Lerida Balompie,Club Deportivo Leridano, Unio Esportiva Lleida, Lleida Esportiu... tots son el LLEIDA, el meu padrí sempre recorda anecdotes i parla del Lleida en general i no de cada un dels noms que ha tingut, ell estima el Lleida des del primer dia, ubicat al camp de la carretera de Corbins, o al Camp d'Esports, o on sigui. Jo per edat només podria parlar de la UE i del Lleida Esportiu, pero NO, jo parlo del LLEIDA, el que he vist amb el meus ulls l'ascens a primera al camp d'esports contra el Badajoz, el 2-1 al Madrid, la victoria al camp nou, el ascens a segona contra el Celta B, o el primer partit de pretemporada de la 2011-2012 al camp del Balafia.
Aquesta nova junta directiva son molt del LLEIDA(alguns ex-penyites, Xuts, Eurolleida..altres ex-jugadors del LLEIDA) i no fan referencia a la UE, al Esportiu o al L.Balompie.
La camiseta que regalen al socies ho demostra: 72 anys d'historia ara no et deixaré sol.

Podria entendre la vostra desaparció per falta de gent, de ganes, de motivació o simplement per que no voleu seguir, ho entendria perfectament, pero utilitzar d'excusa que no es el mateix LLEIDA per molt que tinguem l'himne, l'escut, el camp, etc.. es molt trist, no ho trobo oportú, fora de lloc.Es una opinio personal.
Al comunicat dieu "Potser podrem arribar a estimar-lo, potser també el farem nostre" espero que així sigui encara que crec sincerament que ja l'estimeu, es el LLEIDA, obriu el ulls. No se si anireu o no al Camp d'Esport a veure el Lleida, pero t'asseguro que vosaltres que estimeu el LLEIDA, estareu "ansiosos" amb la radio, internet, o teletext per saber quin es el resultat del LLEIDA.

Salut! i Gracies de tot cor per aquest anys animant i donant caliu al camp.

Ens veiem al Camp d'Esports amics!


Per cert,soc membre de la nova penya EsUnSetiment espero que els antics membres dels ILERGETES ens pugueu ajudar en tots el dubtes que tinguem, segur que la vostra amplia experencia ens pot ajudar molt
Gracies!

Va... que a molts dels que portem anys al gol nord ens vas fotre un repas de com animar i comportar-se davant l'escoria rival a Hospitalet...


No sera tant crack!! VISCA EL LLEIDA

Si voleu qualsevol tipus d'infornació de la penya envieu mail a esunsentiment@gmail.com.
Si teniu algun correu electrónic de contacte ús agraïriam que el puguessim tindre. merci!

#19 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 07 agosto 2011 - 10:48

Primer de tot respectar la decissió, encara que em dol. i segon es que tot i la dessaparició de la UE lleida hem de seguir fent costat a aquesta nova época que encapçala aquesta gent que molta ja ha estat al club i que es gent de Lleida.

Visca el Lleida.

#20 BlueIce

BlueIce

    Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 97 mensajes
  • 2 topics

Escrito 07 agosto 2011 - 10:54

És una pena que una penya històrica com els Ilergetes desaparegui, però espero que en sortin d'altres com els Ilergetes o els Xuts amb sang nova i forces renovades.




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos