Jump to content


Photo
- - - - -

Penya És un Sentiment


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
58 replies to this topic

#21 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,164 posts
  • 0 topics

Posted 19 August 2011 - 09:29 PM

Parlant de penyes i festa... S'ha comentat algo de tornar a tirar el "xupinaso" o un petardo a cada gol?


Buf!! .... quins recods em venen al cap.... dels finals dels 80 i principis dels 90....


Amb aquesta epoca recordo que anava al camp amb el meu pare, devia tindre uns 4, 5 anys, quan feien un gol disfrutava per la cridoria però el petardo ere clau! S'ha de tornar a fer! no volem l'ambient dels 90?


Si no tinc mal entès lo del petard els hi va prohibir la federació en aquella època i des q es va prohibir ja no se'n ha tirat mes apart dels que pugessin tirar alguns afeccionats pel darrere del gol nord i d'amagatotis dels nostres estimats i entranyables mossos d'esquadra.

#22 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 19 August 2011 - 10:27 PM

Parlant de penyes i festa... S'ha comentat algo de tornar a tirar el "xupinaso" o un petardo a cada gol?



Algo tenim pensat !

#23 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,585 posts
  • 1 topics

Posted 20 August 2011 - 02:12 PM

Bueno, m'imagino que vosaltres els de la penya "es un sentiment" suposo us heu informat de com esta el tema del copyright de les cançons, aveure si haurem de anar amb la maquineta per cobrar amb VISA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

#24 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • 0 topics

Posted 20 August 2011 - 08:18 PM

Si, ja ens hem informat. No us pteocupeu nosaltres tenim els nostres propis cantics. :lol:

#25 Nousuari

Nousuari

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 35 posts
  • 0 topics

Posted 21 August 2011 - 10:22 PM

Felicitats nois per la vostra afició i molt bé pel pollastre. Ha estat molt actiu a la primera part però a la segona no l´hem vist, us l´heu cruspit? :D :D

#26 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 posts
  • 0 topics

Posted 21 August 2011 - 10:27 PM

El pollastre pobre ha tingut de plegar a la segona part per motius de temperatura! No podia més, feia massa calor!! TORNARA!

#27 jor_cam

jor_cam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 posts
  • 0 topics

Posted 21 August 2011 - 10:30 PM

gracies per les felicitacions! VISCA EL LLEIDA

#28 BlueIce

BlueIce

    Member

  • Validating
  • PipPipPip
  • 97 posts
  • 2 topics

Posted 21 August 2011 - 11:10 PM

Bravo per les 2 penyes, el pollastre genial !!!

#29 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 21 August 2011 - 11:16 PM

Avui a la 2a part hi ha hagut una animació mol gran que ja voldrien alguns equips de 2a A i fins i tot de 1a. Hem d'estar al gol nord al costat i compartir càntics. Avui un 10 !!


A veure si podem montar el bus per a la copa del Rei a Teruel!

#30 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • 0 topics

Posted 21 August 2011 - 11:30 PM

Compteu amb la penya es un sentiment pel viatge a Teruel. Hauriem de fer un bus. Envieume un privat i ho organitzem.


Al pollastre li ha agafat un cop de calor a la 2ª part. Que es prepari perque tenim pensat ferlo al forn o sigui que.... :lol: :lol: :lol:

Com a membre de la penya es un sentiment, comenta que hem intentat animar el màxim posible, hem intentat deixar-nos la veu, ens hem deixat els braços ondejant les banderes i cridant al megafon.

Amb el 1-1 i el Lleida tirat al atac, no hem dubtat de juntarnos amb els Rudes per animar a tope i espentejar al Lleida al maxim. No ha funcionat, pero almenys ha servit per veure que Rudes&esunsentiment funciona.

Enhorabona a tots els que avui hem estat al Gol Nord.

Tots cap a Andorra de Teruel.

#31 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 21 August 2011 - 11:34 PM

Lo del bus ja s'esta parlant amb el club, quan es sapigui alguna cosa més ja ho comentarem.

#32 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 21 August 2011 - 11:39 PM

Lo del bus ja s'esta parlant amb el club, quan es sapigui alguna cosa més ja ho comentarem.



Po millo ku fem entre tots lo de parlau am el club

#33 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,030 posts
  • 0 topics

Posted 22 August 2011 - 12:07 AM

sisi a sigut un gran ambient, tot i la derrota. Ens hem ajuntat les dos penyes i a estat molt be, per cert bones banderes els de la penya es un sentiment.

PD: prepareu el viatge de la copa del rey jo m'apunto! ;)

#34 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 22 August 2011 - 11:25 AM

Amb les 2 penyes juntes i agut un ambient bonisim! un 10!

#35 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 22 August 2011 - 01:25 PM

Jo també vull felicitar a tots els que vau estar a Gol Nord, bon ambient, i ianimant sense parar... felicitats !!

#36 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,585 posts
  • 1 topics

Posted 22 August 2011 - 01:30 PM

avui gent de tribuna m'ha comentat que els hi va agradar molt quan ens vam juntar les 2 penyes... i crec que tots nosaltres ens ho vam passar molt bé.

M'alegra veure que comencem tant be com vam acabar la temporada passada i al gol nord feia falta.... CARN FRESCA !! ;=)

TOTS CAP A TEROL !!!

#37 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 22 August 2011 - 02:25 PM

avui gent de tribuna m'ha comentat que els hi va agradar molt quan ens vam juntar les 2 penyes... i crec que tots nosaltres ens ho vam passar molt bé.

M'alegra veure que comencem tant be com vam acabar la temporada passada i al gol nord feia falta.... CARN FRESCA !! ;=)

TOTS CAP A TEROL !!!


Cap a Terol? No voldras dir cap a Valencia?

#38 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,585 posts
  • 1 topics

Posted 22 August 2011 - 02:46 PM

avui gent de tribuna m'ha comentat que els hi va agradar molt quan ens vam juntar les 2 penyes... i crec que tots nosaltres ens ho vam passar molt bé.

M'alegra veure que comencem tant be com vam acabar la temporada passada i al gol nord feia falta.... CARN FRESCA !! ;=)

TOTS CAP A TEROL !!!


Cap a Terol? No voldras dir cap a Valencia?


Que jo sàpiga a València no es farà desplaçament. Estem pensant en el partit de copa del Rei del dimecres dia 31

#39 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 22 August 2011 - 03:07 PM

Jo com a humil soci de lateral despenyat reconec que ahir al Gol Nord vau fer una molt i molt bona feina durant tot el partit. A la 2a part va fer molt goig.

I amb el pollastre aquell, devia quedar al bany Maria pobre...

#40 azidman

azidman

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,930 posts
  • 0 topics

Posted 23 August 2011 - 06:48 PM

http://www.tv3.cat/3.../videos/3661412

Us adjunto un video, mireu el TOP 5 del final del programa a partir del minut 30, hi ha sorpresa!




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users