Ir al contenido


Foto
- - - - -

Preus dels abonaments (inici de la campanya: 2 d'agost)


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
124 respuestas en este tema

#1 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 julio 2011 - 01:43

Edito amb els preus confirmats:

Posted Image

Dos punts importants:

- La retirada de l'abonament ha de ser presencial, a les oficines que el club té a l’estadi.
Els nous socis han d'aportar el DNI i la documentació acreditativa de la seva condició de jubilat o universitari, en el cas d'acollir-se en una d'aquestes modalitats.
Cal destacar també que els abonats rebran, amb la retirada del carnet, una samarreta exclusiva de regal.

- El Lleida Esportiu també estrena una nova modalitat de vinculació amb el club: la del carnet de simpatitzant que, al preu de 10 euros, dóna dret a assistir a dos partits de Lliga al Camp d'Esports.

#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 julio 2011 - 01:45

Si si durant la temporada, cumplim els 16 anys? Tenim entrada de franc?

#3 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 julio 2011 - 01:46

Suposo que si, si tens 15 anys en el moment de fer-te el carnet pues by the face.

#4 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 julio 2011 - 01:51

Suposo que si, si tens 15 anys en el moment de fer-te el carnet pues by the face.

Doncs que em donin un carnet o algo! Avere si a mitat de temporada em faran pagar!!

#5 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 29 julio 2011 - 01:51

Percert, una cosa que me deixat és el fet que han creat el carnet de simpatitzant, en que per 10€ tens dret a 2 partits de lliga a elegir.

#6 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 julio 2011 - 01:55

Suposo que si, si tens 15 anys en el moment de fer-te el carnet pues by the face.

Doncs que em donin un carnet o algo! Avere si a mitat de temporada em faran pagar!!

Pues clar que te'l donaran :lol: perquè no te l'haurien de donar?

Percert, una cosa que me deixat és el fet que han creat el carnet de simpatitzant, en que per 10€ tens dret a 2 partits de lliga a elegir.

Ens han fet cas jeje
El dubte es saber si es podrà fer per telèfon i l'envien a casa per correu perquè els més interessats en aquest carnet seran de fora i no podran anar a les oficines.

#7 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 julio 2011 - 02:10

[quote name='"RoD"'][quote name='narmer'][quote name='RoD']Suposo que si, si tens 15 anys en el moment de fer-te el carnet pues by the face.[/quote]
Doncs que em donin un carnet o algo! Avere si a mitat de temporada em faran pagar!![/quote]
Pues clar que te'l donaran :lol: perquè no te l'haurien de donar?

A nose... l'any passat els de 12 anys deien que tenien 12 anys i passaven sense carnet ni res. I el que és més vergonyos i per el que he discutit amb amics, que tenin 14 anys és feien passar per 12, i clar com no demanen DNI ni res doncs cap a dins. Si diuen tenir X edad per entrar gratis que ho demostrin!!

#8 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 julio 2011 - 02:35

Percert, una cosa que me deixat és el fet que han creat el carnet de simpatitzant, en que per 10€ tens dret a 2 partits de lliga a elegir.


Molt bona aquesta!

#9 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 julio 2011 - 02:39

En aquest post, trobareu tots els preus definitius de la campanya d'abonaments del Lleida Esportiu:

http://diaridelsblau...a-campanya.html

#10 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 julio 2011 - 02:41

Algú sap l'hora que obren les oficines el dilluns? Tinc clar que he de ser el primer :lol: :lol: Que ningu arribi abans que jo :evil: Aviso les lletres de Esportiu Lleida poden caure damunt de la persona que estigui davant meu, aixó si tot accidentalment :twisted: :roll:

#11 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 julio 2011 - 02:47

a fer-nos socis s'ha dit!

#12 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 29 julio 2011 - 02:51

Algú sap l'hora que obren les oficines el dilluns? Tinc clar que he de ser el primer :lol: :lol: Que ningu arribi abans que jo :evil: Aviso les lletres de Esportiu Lleida poden caure damunt de la persona que estigui davant meu, aixó si tot accidentalment :twisted: :roll:


A l'article hi posa que comencen dimarts 2 d'Agost i estic fora! :evil:

#13 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 29 julio 2011 - 03:32

Ara enserió els que ens treiem el carnet de 15 anys, tindrem carnet, o no? Si sol ens donaran la samarreta em repensó molt fer-me soci... :oops:

#14 Azcona9

Azcona9

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 119 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 julio 2011 - 03:37

Ara enserió els que ens treiem el carnet de 15 anys, tindrem carnet, o no? Si sol ens donaran la samarreta em repensó molt fer-me soci... :oops:


Pel que he entés tindreu carnet i només haureu de pagar 5 € si voleu la samarreta. Pero no entenc aixo de que dubtes fer-te soci si no et donen un carnet, que mes et dona si pots entrar al camp gratis?

#15 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.840 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 julio 2011 - 03:49

Una rebaixa importantíssima en el preu!!
La temporada passada no se si el de estudiants me va costar 75 o 80, i aquesta 55 i la samarreta de regal.

#16 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 julio 2011 - 03:59

Personalment els felicito. És la primera campanya d'abonaments interessant des de fa anys. Han rebaixat tots els preus (crec) i s'han esmerat en fer-lo atractiu per la gent jove...a més crec que lo de l'abonament simpatitzant deixarà alguns calerons de més.

Bé bé, de moment m'està agradant.

Per cert, tema samarretes, hi ha un límit? Perquè una també està a fora i com la retirada ha de ser presencial fins al setembre no m'hi podré passar... :roll:

#17 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 29 julio 2011 - 06:08

http://1.bp.blogspot.../s1600/foto.JPG

se m´ha ficat la pell de gallina recordant a la nostra UE Lleida.

#18 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 29 julio 2011 - 06:34

El cartell és molt molt bonic.

#19 newteam

newteam

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.908 mensajes
  • 0 topics

Escrito 29 julio 2011 - 06:35

El carnet és com el de l'any passat? és a dir, de paper-cartró o torna a ser de plàstic?

#20 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 29 julio 2011 - 07:21

El carnet és com el de l'any passat? és a dir, de paper-cartró o torna a ser de plàstic?


és de cartró però te'l plastificarant al club i el disseny segueix la línia del cartell i és una alineació del lleida del 50 i pico contra el at.madriz.




1 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 1 invitados, 0 usuarios anónimos