Ir al contenido


Foto
- - - - -

Presentació + info de campanya abonats


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
53 respuestas en este tema

#41 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 30 julio 2011 - 10:20

doncs el dimarts tots a fer cua al camp d'esports quanta gent creieu que serem? s'acepten apostes ;)

#42 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 31 julio 2011 - 06:11

Crear una plana web són 5 minuts, no cal que estigui desenvolupada del tot, però hi podrien penjar el tema dels abonaments. Més que res perquè és imprescindible si ho volen vendre als de fora.

#43 haivan

haivan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2011 - 04:10

L' any passat no vam pagar 160 euros el de lateral i gols?


Crec que si. La rebaixa mes substancial l'han aplicat al segment mes jove de l'afició, que em sembla fantastic, i als que tením una certa edat no ens han tocat gaire els preus, pero be, almenys sembla que demostren bones intencions.


cert, particularment em dona igual pagar 150, 160 ó 170, pero per a la gent jove es important que tinguin bons preus...


estem d'acord

#44 haivan

haivan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2011 - 04:12

doncs el dimarts tots a fer cua al camp d'esports quanta gent creieu que serem? s'acepten apostes ;)


em podeu fer un favor

quan aneu a le oficines podeu preguntar fins quan tenim de temps per anar a buscar el carnet y els horaris
soc de barcelona y treballo de dillun a dissabte

#45 adria1986

adria1986

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 582 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 agosto 2011 - 08:19

doncs el dimarts tots a fer cua al camp d'esports quanta gent creieu que serem? s'acepten apostes ;)


em podeu fer un favor

quan aneu a le oficines podeu preguntar fins quan tenim de temps per anar a buscar el carnet y els horaris
soc de barcelona y treballo de dillun a dissabte


Si pagues tens tot l'any per treure l'abonament. Els dies de partit potser tambe podras treuretel si les oficines estan obertes.

#46 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 01 agosto 2011 - 08:30

doncs el dimarts tots a fer cua al camp d'esports quanta gent creieu que serem? s'acepten apostes ;)


em podeu fer un favor

quan aneu a le oficines podeu preguntar fins quan tenim de temps per anar a buscar el carnet y els horaris
soc de barcelona y treballo de dillun a dissabte


Inclus crec que a les imatges que hi han de la campanya d'abonaments tens el telèfon de les oficines http://1.bp.blogspot..._Abonaments.jpg

#47 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 agosto 2011 - 02:20

quins son els horaris de les oficines per ferte soci, que son sol per el mati o durant tot el dia?


he llgit al fiari que son de 9 a 14 hores x fer-te soci... a partir de dimarts, clar


A partir de Dimarts, pero no hi ha data límit per fer-se soci no?

#48 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 01 agosto 2011 - 03:18

quins son els horaris de les oficines per ferte soci, que son sol per el mati o durant tot el dia?


he llgit al fiari que son de 9 a 14 hores x fer-te soci... a partir de dimarts, clar


A partir de Dimarts, pero no hi ha data límit per fer-se soci no?


Clar que no, et pots fer soci si vols el 20 de maig.

#49 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2011 - 03:31

quins son els horaris de les oficines per ferte soci, que son sol per el mati o durant tot el dia?


he llgit al fiari que son de 9 a 14 hores x fer-te soci... a partir de dimarts, clar


A partir de Dimarts, pero no hi ha data límit per fer-se soci no?


Clar que no, et pots fer soci si vols el 20 de maig.


Si fem el Play Off pot ser si.

#50 brochard

brochard

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 01 agosto 2011 - 04:22

El que surt al flyer és l'Enric Gensana, no? Li diré al meu avi que eren molt amics i li farà gràcia!

Per altra banda, ho tinc complicat per fer-me soci si només es pot fer des de l'oficina, des de Bruges no em va gaire bé baixar a fer-me'n, a veure si en algun moment em puc escapar, però sinó un any més em quedaré sense carnet de soci. :(

#51 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 01 agosto 2011 - 04:54

El que surt al flyer és l'Enric Gensana, no? Li diré al meu avi que eren molt amics i li farà gràcia!

Per altra banda, ho tinc complicat per fer-me soci si només es pot fer des de l'oficina, des de Bruges no em va gaire bé baixar a fer-me'n, a veure si en algun moment em puc escapar, però sinó un any més em quedaré sense carnet de soci. :(


http://www.unioespor...postt18307.html

Fes-li una ullada ;)

#52 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 01 agosto 2011 - 08:27

quins son els horaris de les oficines per ferte soci, que son sol per el mati o durant tot el dia?


he llgit al fiari que son de 9 a 14 hores x fer-te soci... a partir de dimarts, clar


A partir de Dimarts, pero no hi ha data límit per fer-se soci no?


Clar que no, et pots fer soci si vols el 20 de maig.


Si fem el Play Off pot ser si.


Bé pero jo ho volia saber per si hi havia algun problema en fer-me soci del Lleida al Setembre. Gràcies, quan torni de vancances vaig directe si no em passo algun dia per Lleida durant aquest mes, evidentment.

#53 ander13

ander13

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 59 mensajes
  • 0 topics

Escrito 03 agosto 2011 - 10:14

Avui es presenten les equipacions oficials, no ?

#54 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 03 agosto 2011 - 01:23

Avui es presenten les equipacions oficials, no ?


Si, ander13, fes una ullada a aquest post, és on apareix: http://www.unioespor...ts18119-40.html




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos