Jump to content


Photo
- - - - -

Presentació + info de campanya abonats


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#21 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 29 July 2011 - 03:06 PM

Us heu fixat en l'article de la web? En el flyer de la campanya, hi ha de patrocinadors P.MONZÓN i RAMON SOLER

Sembla que continuen!

#22 yasu

yasu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,628 posts
  • 0 topics

Posted 29 July 2011 - 03:43 PM

L' any passat no vam pagar 160 euros el de lateral i gols?

#23 Azcona9

Azcona9

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 119 posts
  • 0 topics

Posted 29 July 2011 - 03:58 PM

L' any passat no vam pagar 160 euros el de lateral i gols?


Crec que si. La rebaixa mes substancial l'han aplicat al segment mes jove de l'afició, que em sembla fantastic, i als que tením una certa edat no ens han tocat gaire els preus, pero be, almenys sembla que demostren bones intencions.

#24 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 29 July 2011 - 05:57 PM

L' any passat no vam pagar 160 euros el de lateral i gols?


si.

#25 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 29 July 2011 - 05:58 PM

L' any passat no vam pagar 160 euros el de lateral i gols?


Crec que si. La rebaixa mes substancial l'han aplicat al segment mes jove de l'afició, que em sembla fantastic, i als que tením una certa edat no ens han tocat gaire els preus, pero be, almenys sembla que demostren bones intencions.


cert, particularment em dona igual pagar 150, 160 ó 170, pero per a la gent jove es important que tinguin bons preus...

#26 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 29 July 2011 - 08:07 PM

benvingut orgulllleidata, respecte a lo del carnet jo ho tinc gratuït i per només 5€ crec que la samarreta tmb la compraré

Jo també el tinc gratuit, i pagaré els 5 euros, però tinc clar que vull un carnet que fiqui que sóc soci del Lleida...

jo també i el tindré ben guardat ;)

#27 borxu

borxu

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 99 posts
  • 0 topics

Posted 29 July 2011 - 10:56 PM

Hola companys! sempre entro i segueixo els vostres comentaris tot i que mai parli! jaja
Veien el neguit existent per la campanya d'abonaments, us dono l'enllaç on hi ha l'informacio!!

Salutacions i.. VISCA EL LLEIDA!!!

http://diaridelsblau...a-campanya.html

#28 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2011 - 12:20 PM

Sort en tenim els que som de fora d'aquest fòrum, és una vergonya que no tinguin plana web encara!

#29 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2011 - 12:26 PM

Disculpeu la meva ignorància, mai he estat soci del club, i crec que ha arribat el moment de passar de ser afeccionat a soci abonat.

Si per exemple agafo un abonament de lateral per 150€ tindré rebaixa en les entrades o senzillament pago aquesta única quota i entro a cada partit de casa sense pagar res més?

Gràcies!

#30 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 30 July 2011 - 12:28 PM

Disculpeu la meva ignorància, mai he estat soci del club, i crec que ha arribat el moment de passar de ser afeccionat a soci abonat.

Si per exemple agafo un abonament de lateral per 150€ tindré rebaixa en les entrades o senzillament pago aquesta única quota i entro a cada partit de casa sense pagar res més?

Gràcies!


Pagues els 150 i pots entrar cada partit jajaja.

#31 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2011 - 12:35 PM

Gràcies Shinji!!!

Suposo que em devia confondre amb el fet de ser soci i tenir rebaixa als partits...XD

Llavors tu tries el seient que vols no?

#32 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 30 July 2011 - 01:12 PM

Una pregunta: Si et fas soci dels de 16 a 21 anys que val 55 euros pots anar a qualsevol punt del camp no?

#33 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6,840 posts
  • 3 topics

Posted 30 July 2011 - 01:17 PM

Gràcies Shinji!!!

Suposo que em devia confondre amb el fet de ser soci i tenir rebaixa als partits...XD

Llavors tu tries el seient que vols no?


Si, segons recordo de l'ultim cop que vaig escollir seient (fara 8 o 10 anys) t'ensenyen totes les localitats lliures al estadi i tu escolleixes la que vols, normalment les millors per veure el futbol son lateral alt i la fila de mes amunt de lateral baix no es veu tant be pero esta aprop de la herba i veus totes les jugades.


I per l'altra pregunta, els abonaments de 55 euros com el de 160 son per lateral i gols, la tribuna ja no entra.

#34 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,273 posts
  • 20 topics

Posted 30 July 2011 - 01:35 PM

ELS DE CARNET GRATUÏT I ELS DE SIMPATITZANT SOSL PODEN ANAR A LA GENERAL/GOLS.

#35 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 30 July 2011 - 02:01 PM

Gràcies Shinji!!!

Suposo que em devia confondre amb el fet de ser soci i tenir rebaixa als partits...XD

Llavors tu tries el seient que vols no?


Si, segons recordo de l'ultim cop que vaig escollir seient (fara 8 o 10 anys) t'ensenyen totes les localitats lliures al estadi i tu escolleixes la que vols, normalment les millors per veure el futbol son lateral alt i la fila de mes amunt de lateral baix no es veu tant be pero esta aprop de la herba i veus totes les jugades.


I per l'altra pregunta, els abonaments de 55 euros com el de 160 son per lateral i gols, la tribuna ja no entra.


I el que té de bo l'última fila de lateral baix és que quan plou no et mulles. És com una localitat de tribuna a preu de general. Però aquestes estan molt sol·licitades, jo ja fa molts anys que la tinc i em vaig haver de quedar una de gairebé la punta tocant a gol nord.

#36 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2011 - 05:28 PM

Ostres moltíssimes gràcies per l'informació!!! La veritat és que també s'ha de pensar que passarà el dia que plogui hehe!!

#37 -ANDRES-

-ANDRES-

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2011 - 05:48 PM

quins son els horaris de les oficines per ferte soci, que son sol per el mati o durant tot el dia?

#38 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 30 July 2011 - 05:49 PM

quins son els horaris de les oficines per ferte soci, que son sol per el mati o durant tot el dia?

M'imagino que matí, al ser agost, tot i que com que queda poc temps, igual fan matí i tarda. és tan fàcil com trucar i preguntar :lol: :lol:

#39 lleida04

lleida04

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2011 - 09:24 PM

Sort en tenim els que som de fora d'aquest fòrum, és una vergonya que no tinguin plana web encara!


hem de tenir paciència...no fa ni una setmana q estan al club. i en menys de 7 dies ahn posat en marxa el club, han fet l'equip, han presentat la campanya i han insuflat aire nou a un club q estava per desaparéixer... paciència...no siguem tan crítics...

#40 lleida04

lleida04

    Junior Member

  • Usuaris
  • Pip
  • 2 posts
  • 0 topics

Posted 30 July 2011 - 09:26 PM

quins son els horaris de les oficines per ferte soci, que son sol per el mati o durant tot el dia?


he llgit al fiari que son de 9 a 14 hores x fer-te soci... a partir de dimarts, clar




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users