Jump to content


Photo
- - - - -

Presentació + info de campanya abonats


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1 OrgullLleidata

OrgullLleidata

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 posts
  • 1 topics

Posted 29 July 2011 - 12:42 PM

Després de molt temps mirant el fòrum, per fi m'he creat un compte. Doncs això, bones ;)

En quant a la info de la campanya d'abonats, m'he passat pel club a preguntar sobre quan em sortiria. Pels de 15 anys fins a 21 i pels universitaris i tal costarà 55 euros. Per a la resta, no ho sé. Regalaràn samarreta m'han dit.

#2 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 29 July 2011 - 12:47 PM

Després de molt temps mirant el fòrum, per fi m'he creat un compte. Doncs això, bones ;)

En quant a la info de la campanya d'abonats, m'he passat pel club a preguntar sobre quan em sortiria. Pels de 15 anys fins a 21 i pels universitaris i tal costarà 55 euros. Per a la resta, no ho sé. Regalaràn samarreta m'han dit.



Benvingut al foro :wink:

Penso que per parlar de la campnya de socis tindriam que fer un altre post per no barrejar la presentació teva com a nou usuari amb la campanya de socis, que per cert tindria que estar a "General UE Lleida", però tranquil que no ho dic de dolentes, que es normal al ser nou.

Espero que estiguis bé aquí :wink:

FORÇA LLEIDA!

PD: Preus força interessants, avere si tenim més notícies!

#3 OrgullLleidata

OrgullLleidata

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 15 posts
  • 1 topics

Posted 29 July 2011 - 12:53 PM

Tens tota la raó Seguidor. Però aprofitant que hi escrivia ho he posat. Però sí, totalment d'acord amb tu.

Sí que semblen interessants, així que els dies de partit ningú a casa i tota Lleida al Camp d'Esports;)

#4 Erikinho

Erikinho

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 126 posts
  • 0 topics

Posted 29 July 2011 - 01:28 PM

Ojala sigui el preu! creuo els dits xd

#5 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 29 July 2011 - 01:32 PM

Jo rebo comunicats del club, he parlat amb gent del club i de preus no en parlen fins que no enviin el comunicat

#6 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 29 July 2011 - 01:36 PM

Jo rebo comunicats del club, he parlat amb gent del club i de preus no en parlen fins que no enviin el comunicat


Tio que pesat amb els comunicats, si ell ha anat a les oficines i li han comentat això doncs jo no tinc cap raó per no creure el que diu.

#7 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 29 July 2011 - 01:37 PM

Jo rebo comunicats del club, he parlat amb gent del club i de preus no en parlen fins que no enviin el comunicat


Tio que pesat amb els comunicats, si ell ha anat a les oficines i li han comentat això doncs jo no tinc cap raó per no creure el que diu.


Pot ser que ho tingui pero ara per ara jo no em fio de res fins que no és oficial, ho sento pero algú ho havia de dir

#8 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 29 July 2011 - 01:39 PM

Feta la presentació de la campanya de socis, ja puc revelar preus:

La gran novetat és que dels 0-15 anys el carnet és totalment gratuït, sols tindrien que pagar 5 euros per la samarreta de regal.

Desprès una altra postura encertada és la dels carnets per a universitàris, ja que aquest any els que fem FP (formació professional) també tindrem descompte i ens costarà 55 euros, igual que als menors de 21 anys. El carnet normal de laterals i gols valen 155 euros, si no recordo malament... de la resta no m'enrecordo.

Dir que el lema de la campanya és el crit que varem cantar l'afició en els darrers partits de la unió, el Som i Serem, acompanyat de la frase "la història continua" amb foto del Gensana.

#9 fargues

fargues

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,942 posts
  • 1 topics

Posted 29 July 2011 - 01:44 PM

Perdoneu la meva ignorància, però... jo soc universitari, enguany començaré a la universitat, i per tant el carnet em costa aquests 55€, llavors aquesta quantitat és per una temporada o quina durada té?

Si tot va bé, enguany, després de tants i tants anys pensant en fer-me soci, m'hi faré...

Salut i Visca el Lleida Esportiu!!!

#10 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 29 July 2011 - 01:49 PM

Perdoneu la meva ignorància, però... jo soc universitari, enguany començaré a la universitat, i per tant el carnet em costa aquests 55€, llavors aquesta quantitat és per una temporada o quina durada té?

Si tot va bé, enguany, després de tants i tants anys pensant en fer-me soci, m'hi faré...

Salut i Visca el Lleida Esportiu!!!

clar, 55 euros val en carnet de tota la temporada.

#11 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 29 July 2011 - 01:51 PM

Perdoneu la meva ignorància, però... jo soc universitari, enguany començaré a la universitat, i per tant el carnet em costa aquests 55€, llavors aquesta quantitat és per una temporada o quina durada té?

Si tot va bé, enguany, després de tants i tants anys pensant en fer-me soci, m'hi faré...

Salut i Visca el Lleida Esportiu!!!

clar, 55 euros val en carnet de tota la temporada.


Trobo que està força barat! Jo tinc 16 anys i pagaré (Tot i que tinc els meus dubtes amb el tema Tatxo)

#12 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 29 July 2011 - 01:55 PM

Benvingut OrgullLleidata :D

#13 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 29 July 2011 - 02:07 PM

155 € perquè jo no sóc ni jove, ni adolescent, ni universitari, ni FP ni jubilat encara. Amb 35 anys m'hauré de buscar una nomenclatura especial.

Ho trobo molt bé de preu.

#14 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 29 July 2011 - 02:08 PM

benvingut orgulllleidata, respecte a lo del carnet jo ho tinc gratuït i per només 5€ crec que la samarreta tmb la compraré

#15 skip

skip

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 posts
  • 0 topics

Posted 29 July 2011 - 02:16 PM

voldria saber el preu de tribuna

#16 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,715 posts
  • 1 topics

Posted 29 July 2011 - 02:31 PM

voldria saber el preu de tribuna

A la tarda tel's dic... es que ho sento, vaig veure el cartell fet ahir a l'estudi i tot el que he dit a sigut de memoria, no se si per algun lloc ho han degut penjar o algo... igualment despres us faig saber els altres preus si hi esteu interessats.

#17 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 29 July 2011 - 02:32 PM

Jo rebo comunicats del club, he parlat amb gent del club i de preus no en parlen fins que no enviin el comunicat


Tio que pesat amb els comunicats, si ell ha anat a les oficines i li han comentat això doncs jo no tinc cap raó per no creure el que diu.


Pot ser que ho tingui pero ara per ara jo no em fio de res fins que no és oficial, ho sento pero algú ho havia de dir


Doncs vaja..

#18 tiburon

tiburon

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 12 posts
  • 0 topics

Posted 29 July 2011 - 02:55 PM

encara no tenen pagina web oficial el lleida esportiu?
si encara no la tenen algu sap si i faran alguna o quan la tindrien feta¿

#19 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 29 July 2011 - 03:04 PM

benvingut orgulllleidata, respecte a lo del carnet jo ho tinc gratuït i per només 5€ crec que la samarreta tmb la compraré

Jo també el tinc gratuit, i pagaré els 5 euros, però tinc clar que vull un carnet que fiqui que sóc soci del Lleida...

#20 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 29 July 2011 - 03:05 PM

benvingut orgulllleidata, respecte a lo del carnet jo ho tinc gratuït i per només 5€ crec que la samarreta tmb la compraré

Jo també el tinc gratuit, i pagaré els 5 euros, però tinc clar que vull un carnet que fiqui que sóc soci del Lleida...


Paga 55 euros, així ajudes una mica :lol:




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users