Ir al contenido


Foto
- - - - -

Tota l'actualitat del Lleida Esportiu


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
22 respuestas en este tema

#1 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 julio 2011 - 06:29

Bones! Com bé sabeu, a partir d'ara puc rebre els comunicats oficials del club referent a les notícies...
Us trameto la web que he creat (Encara l'estic modificant :D ) per a que pogueu estar al día de tots els comunicats.
MOLTES GRÀCIES

http://diaridelsblaus.blogspot.com

#2 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 22 julio 2011 - 06:37

també l'hem associat amb el twitter a partir d'ara serà:

http://twitter.com/#!/diaridelsblaus

#3 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 julio 2011 - 07:07

Ja t'he enviat sol·licitud d'amistad al Facebook.-

#4 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 22 julio 2011 - 07:37

Bones! Com bé sabeu, a partir d'ara puc rebre els comunicats oficials del club referent a les notícies...
Us trameto la web que he creat (Encara l'estic modificant :D ) per a que pogueu estar al día de tots els comunicats.
MOLTES GRÀCIES

http://diaridelsblaus.blogspot.com


enhorabuena por la web!!! muy currada si señor!!! :lol:

#5 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 julio 2011 - 10:32

Bones! Com bé sabeu, a partir d'ara puc rebre els comunicats oficials del club referent a les notícies...
Us trameto la web que he creat (Encara l'estic modificant :D ) per a que pogueu estar al día de tots els comunicats.
MOLTES GRÀCIES

http://diaridelsblaus.blogspot.com


enhorabuena por la web!!! muy currada si señor!!! :lol:


Aun faltan retoques pero considero que está bien de momento para manteneros actualizados

#6 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 23 julio 2011 - 12:32

No puc entendre com canvieu tan ràpidament el nostre nom (UE LLEIDA, per si algú se'n nhavia olvidat) al de Lleida Esportiu a tot arreu...

#7 O_K-95

O_K-95

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.715 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 julio 2011 - 10:41

No puc entendre com canvieu tan ràpidament el nostre nom (UE LLEIDA, per si algú se'n nhavia olvidat) al de Lleida Esportiu a tot arreu...

Això tampoc ho entenc jo... estic veient una falta de sentimentalisme i de respecte a la unió que em preocupa.. per mi sempre serà u.e.lleida... fiquin el que li fiquin a l'escut, a l'estadi, a la tele..

#8 mirmar

mirmar

    Junior Member

  • Usuaris
  • PipPip
  • 21 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 julio 2011 - 10:48

No puc entendre com canvieu tan ràpidament el nostre nom (UE LLEIDA, per si algú se'n nhavia olvidat) al de Lleida Esportiu a tot arreu...

Això tampoc ho entenc jo... estic veient una falta de sentimentalisme i de respecte a la unió que em preocupa.. per mi sempre serà u.e.lleida... fiquin el que li fiquin a l'escut, a l'estadi, a la tele..

El LLEIDA sempre serà el Lleida digui el que duigui al davant o al darrere d'aquesta paraula.

#9 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 julio 2011 - 10:52

Això ho sabem tots pero no podem informar d'una cosa que ja no hi és.
Per això informo dels comunicats del club

#10 golnord

golnord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.831 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 julio 2011 - 10:56

Ha veure quan fiquen que hauran mes renovacions.

#11 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 julio 2011 - 01:45

Ha veure quan fiquen que hauran mes renovacions.


La web es va actualitzant contínuament en quan rebo les notícies, avui podràs trobar a http://diaridelsblaus.blogspot.com la nova marca que vestirà el lleida (Joma) i les renovacions d'Emili Vicente i el seu cos tècnic

#12 ilergeta22

ilergeta22

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.273 mensajes
  • 20 topics

Escrito 23 julio 2011 - 03:58

No puc entendre com canvieu tan ràpidament el nostre nom (UE LLEIDA, per si algú se'n nhavia olvidat) al de Lleida Esportiu a tot arreu...

Això tampoc ho entenc jo... estic veient una falta de sentimentalisme i de respecte a la unió que em preocupa.. per mi sempre serà u.e.lleida... fiquin el que li fiquin a l'escut, a l'estadi, a la tele..



Jo vaig més allà, per mi sempre serà el Lleida, no m'importa si abans era Lérida Balompié, Unión Deportiva,Unió esportiva o esportiu... el lleida sempre serà el Lleida.

#13 Balcells

Balcells

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 julio 2011 - 04:22

Bon Blog (Y)

#14 Snail

Snail

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 454 mensajes
  • 1 topics

Escrito 23 julio 2011 - 05:18

No puc entendre com canvieu tan ràpidament el nostre nom (UE LLEIDA, per si algú se'n nhavia olvidat) al de Lleida Esportiu a tot arreu...

Això tampoc ho entenc jo... estic veient una falta de sentimentalisme i de respecte a la unió que em preocupa.. per mi sempre serà u.e.lleida... fiquin el que li fiquin a l'escut, a l'estadi, a la tele..



Jo vaig més allà, per mi sempre serà el Lleida, no m'importa si abans era Lérida Balompié, Unión Deportiva,Unió esportiva o esportiu... el lleida sempre serà el Lleida.


More chosen one.

#15 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 23 julio 2011 - 06:29

Això ho sabem tots pero no podem informar d'una cosa que ja no hi és.
Per això informo dels comunicats del club



Si no tinguessiu aquesta falta de sentimentalisme, es podria pressionar al clun per poder comprar el nom, però pel que vec a molts ja us va bé quue es digui Lleida Esportiu i deixem per sempre el nostre nom...

La UE LLEIDA morirà quan els socis ja no la tinguin present. M'ha sorprès mol que es cressin tantes webs amb el nom de Lleida Esportiu com si res.

#16 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 julio 2011 - 07:34

Això ho sabem tots pero no podem informar d'una cosa que ja no hi és.
Per això informo dels comunicats del club



Si no tinguessiu aquesta falta de sentimentalisme, es podria pressionar al clun per poder comprar el nom, però pel que vec a molts ja us va bé quue es digui Lleida Esportiu i deixem per sempre el nostre nom...

La UE LLEIDA morirà quan els socis ja no la tinguin present. M'ha sorprès mol que es cressin tantes webs amb el nom de Lleida Esportiu com si res.


Jo el que faig és adaptarme al que està passant en aquests moments, i em dedico a informar el soci

#17 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 23 julio 2011 - 07:53

Això ho sabem tots pero no podem informar d'una cosa que ja no hi és.
Per això informo dels comunicats del club



Si no tinguessiu aquesta falta de sentimentalisme, es podria pressionar al clun per poder comprar el nom, però pel que vec a molts ja us va bé quue es digui Lleida Esportiu i deixem per sempre el nostre nom...

La UE LLEIDA morirà quan els socis ja no la tinguin present. M'ha sorprès mol que es cressin tantes webs amb el nom de Lleida Esportiu com si res.


Jo el que faig és adaptarme al que està passant en aquests moments, i em dedico a informar el soci



Fas mol bona feina, de contingut impressionant, però ja et dic, a mi personalment hem fa mal veure com la gent olvida tan aviat el nostre nom. Si ho fessis igual però mantenint UE LLEIDA estaria perfecte.

Però això és una opinió meva, si voleu adaptar-vos amb aquest nom i fer-vos-el vostre, doncs endavant.

#18 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 23 julio 2011 - 08:05

T'entenc però jo no ho olvido i a més et comento que el nom del bloc no és Lleida Esportiu sinó diari dels blaus perquè considero que tots tenim un sentiment blau

#19 haivan

haivan

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 294 mensajes
  • 0 topics

Escrito 23 julio 2011 - 10:24

T'entenc però jo no ho olvido i a més et comento que el nom del bloc no és Lleida Esportiu sinó diari dels blaus perquè considero que tots tenim un sentiment blau


estem d'acord

#20 Mariolero

Mariolero

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 361 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 24 julio 2011 - 08:53

Això ho sabem tots pero no podem informar d'una cosa que ja no hi és.
Per això informo dels comunicats del club



Si no tinguessiu aquesta falta de sentimentalisme, es podria pressionar al clun per poder comprar el nom, però pel que vec a molts ja us va bé quue es digui Lleida Esportiu i deixem per sempre el nostre nom...

La UE LLEIDA morirà quan els socis ja no la tinguin present. M'ha sorprès mol que es cressin tantes webs amb el nom de Lleida Esportiu com si res.


Entiendo perfectamente tu postura pero no nos puedes acusar de falta de sentimentalismo hacia la UE Lleida, siempre será el Lleida se llame como quieran.

Ya tengo unos añitos y desde crio he "mamao" de la UE Lleida, ha sido el club que me ha enseñado a querer el fútbol, a sentirme orgulloso de mi ciudad, pero como dice un dicho de nosotros los castellanoparlantes... "renovarse o morir", pues que quieres que te diga prefiero renovarme aunque sea con un pequeño cambio en el nombre que morir definitivamente.

Es de agradecer que el nuevo club haya conservado los símbolos, escudo, himno, equipación... solo hay una cosa que no me gusta nada y es que detrás de todo ésto esté la mano del mafioso Tatxo Benet... pero aún así el Lleida sigue vivo pero una cosa está clarísima, la UE Lleida nunca morirá!!! "Som i serem, mai morirem"




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos