Jump to content


Photo
- - - - -

Modificació a la Wikipedia


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
41 replies to this topic

#21 brochard

brochard

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2011 - 08:42 AM

Sigui com sigui, donar les gràcies a en usuariantic per fer l'actualització de l'article de la wikipedia, tot el que sigui mantenir el Lleida (sigui Lleida esportiu, Unió Esportiva Lleida o com li vulguin dir) ben actualitzat és bo. Una de les coses que s'hauria de preocupar la nova directiva és de mantenir la web oficial ben actualitzada i anar fent nous materials perquè la gent s'interessi per entrar i informar-se.



Que NO!!! Hostia **** que tota la historia de la unió esportiva no pot passar per aquest circ que estan organitzant. Us voleu rebaixar, endavant. NO EN EL MEU NOM. Menys en el de la meva estimada unió esportiva lleida....

No creieu que la unió es mereix una mort digna? No creieu que prou patiment li han donat els darrers anys, com per a sobre dir que el lleida esportiu es la continuitat de la unió? Que aquesta bassura artificial i que a cada pas que fa més merda aixeca, es la continuitat de la unió?


ADMETEU-HO LA UNIÓ ESPORTIVA LLEIDA HA MORT.

aquesta discussio no te puto sentit


Jo ni em vull rebaixar i si ho fes, en cap moment he dit que ho faci en el teu nom. La Unió Esportiva Lleida com a tal sí, ha desaparegut, però la seva plaça federativa la ocupa el Lleida Esportiu i crec que s'ha deixat clar en aquest punt:

Si llegissiu bé, hi posa: ha pasado a denominarse Lleida Esportiu después de haber estado en proceso de liquidación y de que Sisco Pujol, actual presidente del club se haya hecho con la Unidad Productiva de la extinta UE Lleida y haya fundado un nuevo club para la ciudad.


Una altra cosa és que el nostre sentiment no sigui el mateix i sentim que ens han enganyat, traicionat i tot el que vulguis, però com bé s'ha dit, el Lleida esportiu és la unitat productiva de la U.E. Lleida i per tant, l'hereu.

Sobre el que dius de crear una altra entrada de wikipedia amb el nom de Lleida esportiu no em sembla malament, tancar l'entrada de la U.E. Lleida en el punt en que comença el procés de liquidació i començar des de 0 la del Lleida esportiu a partir del final del procés de liquidació.

#22 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2011 - 08:56 AM

no sé on cony us han ensenyat a llegir....

a lo que cites, jo llegeixo i cito textualment (la primera frase...)

(referint-se a la unió esportiva) ha pasado a denominarse Lleida Esportiu


això per mi és canviar de nom, no morir.

si a la primera frase m'he trobat això, podeu imaginar que no m'he llegit les següents per pànic a lo que m'hi puc trobar...

#23 brochard

brochard

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 58 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2011 - 10:10 AM

no sé on cony us han ensenyat a llegir....

a lo que cites, jo llegeixo i cito textualment (la primera frase...)

(referint-se a la unió esportiva) ha pasado a denominarse Lleida Esportiu


això per mi és canviar de nom, no morir.

si a la primera frase m'he trobat això, podeu imaginar que no m'he llegit les següents per pànic a lo que m'hi puc trobar...


És que sóc alumne de la ESO, i això es nota :lol:

Fins a cert punt entenc el sentiment aquest que mostres, però dec ser més conformista i prefereixo quedar-me amb el Lleida Esportiu abans que resignar-me a no tenir equip a seguir. Clar que m'agradaria que la UE Lleida continués amb la seva història, però això és una pàgina nova, una etapa que comença i que considero que pot ser una continuació, un equip diferent, però amb la continuació de jugadors, entrenadors, gent d'administració, el futbol base.

En definitiva, que abans que quedar-me sense equip, prefereixo agafar-me a aquest "clau ardent". Tot serà que d'aquí dos dies estiguem tots com tu i desitgem que mai hagués succeït tot això intentant continuar la UE Lleida.

#24 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 14 July 2011 - 11:17 AM

Si la Wikipedia vol credibilitat no hauria de permetre aquestes coses.
Lo que s'hauria de fer és un un article per a la UE Lleida i un altre article per al Lleida Esportiu perquè son dos entitats diferents.
Un cop fet això, en un apartat als 2 articles s'explicaria que moralment es pot considerar com la continuitat de l'altre club exposant-hi les raons (mateixos aficionats, colors, únic equip d'èlit de la ciutat, voluntat de continuitat, etc) i llavorens tot s'ajustaria a la realitat.

Lo que s'ha possat del canvi de nom és ciencia ficció.

#25 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2011 - 11:38 AM

Opinió ben humil:

La UE ja no existeix fisicament, només perdurarà en el record dels seus seguidors.

Lleida Esportiu, engendro legal per continuar amb el fútbol de cert nivell a la ciutat, com agafa el relleu de la desapareguda UE, i la relleva a 2B (esperem), i es fa càrrec de la base,es manté un lligam sentimental amb l´antic club.

La raó del darrer comentari, és senzilla, si vulguessin, d´aquí a 5 anys, es venen el club i l´equip juga a Villaconejos de Odón, si vol el nou propietari, i a veure,qui és el maco que moralment pot dir res, són dos clubs diferents, amb vinculacions sentimentals ,però diferents.

#26 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,025 posts
  • 3 topics

Posted 14 July 2011 - 11:56 AM

La raó del darrer comentari, és senzilla, si vulguessin, d´aquí a 5 anys, es venen el club i l´equip juga a Villaconejos de Odón, si vol el nou propietari, i a veure,qui és el maco que moralment pot dir res, són dos clubs diferents, amb vinculacions sentimentals ,però diferents.


Aixo ja ho podien fer abans... Mira el Figueres.

#27 Escoda

Escoda

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,412 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2011 - 11:59 AM

La raó del darrer comentari, és senzilla, si vulguessin, d´aquí a 5 anys, es venen el club i l´equip juga a Villaconejos de Odón, si vol el nou propietari, i a veure,qui és el maco que moralment pot dir res, són dos clubs diferents, amb vinculacions sentimentals ,però diferents.


Aixo ja ho podien fer abans... Mira el Figueres.


Al Figueres no li desitjo cap bé,però allò va ser moralment reprobable,perque aquella plaça era del Figueres, guanyada al camp, la del Esportiu d´ara, és guanyada als despatxos, moralment no seria reprobable,perque la seva propietària moral, la UE,ja no existeix.

Això és com ara amb el handbol a Ciudad Real, serà economicament inviable, i tot el que vulguis ,continuar allí,però això de fer marxar l´equip a Madrid, és menyspreable, per molt legal que sigui, l´esport és negoci.

#28 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 14 July 2011 - 01:32 PM

A veure que ha desaparegut ja ho sabem pero tampoc està tan mal explicat.
Si no us agrada cambieu-ho.

O és que ficar que la presidenta és la Annabel Junyent també està bé?

#29 lo_karls

lo_karls

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 559 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2011 - 03:14 PM

Si la Wikipedia vol credibilitat no hauria de permetre aquestes coses.
Lo que s'hauria de fer és un un article per a la UE Lleida i un altre article per al Lleida Esportiu perquè son dos entitats diferents.
Un cop fet això, en un apartat als 2 articles s'explicaria que moralment es pot considerar com la continuitat de l'altre club exposant-hi les raons (mateixos aficionats, colors, únic equip d'èlit de la ciutat, voluntat de continuitat, etc) i llavorens tot s'ajustaria a la realitat.

Lo que s'ha possat del canvi de nom és ciencia ficció.


100% d'acord.

A veure que ha desaparegut ja ho sabem pero tampoc està tan mal explicat.
Si no us agrada cambieu-ho.

O és que ficar que la presidenta és la Annabel Junyent també està bé?


doncs si ha desaparegut perquè enganyes a la gent (wikipedia ho mira molta gent) dient que la seva continuació es el lleida esportiu?

#30 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,167 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2011 - 03:21 PM

A veure que ha desaparegut ja ho sabem pero tampoc està tan mal explicat.
Si no us agrada cambieu-ho.

O és que ficar que la presidenta és la Annabel Junyent també està bé?


doncs si ha desaparegut perquè enganyes a la gent (wikipedia ho mira molta gent) dient que la seva continuació es el lleida esportiu?

Pero el Lleida Esportiu és la continuació del Lleida moralment, com diu el RoD. I tothom li dirà el Lleida, continuaran jugadors del Lleida, la última "presidenta" de la UE LLEIDA també s´ha presentat a la subhasta del nou Lleida...

#31 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,167 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2011 - 03:23 PM

Algú que estigui registrat a la Wikipèdia pot crear la explicació del Lleida Esportiu, de pas.

#32 mikepoch

mikepoch

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,191 posts
  • 2 topics

Posted 14 July 2011 - 03:26 PM

Si la Wikipedia vol credibilitat no hauria de permetre aquestes coses.
Lo que s'hauria de fer és un un article per a la UE Lleida i un altre article per al Lleida Esportiu perquè son dos entitats diferents.
Un cop fet això, en un apartat als 2 articles s'explicaria que moralment es pot considerar com la continuitat de l'altre club exposant-hi les raons (mateixos aficionats, colors, únic equip d'èlit de la ciutat, voluntat de continuitat, etc) i llavorens tot s'ajustaria a la realitat.

Lo que s'ha possat del canvi de nom és ciencia ficció.


Totalment d'acord, amic RoD.

Jo, per exemple, m'agafo al cas viscut del CD Logroñés ( http://es.wikipedia....ortivo_Logroñés ). A Logroño, sempre hi haurà un "Logroñés" que farà gaudir del FUTBOL al nou Las Gaunas i moralment sempre serà tal, però el CD Logroñes ja fa anys que no existeix. El seu relleu l'han agafat varios equips fins a arribar als dos que existeixen en l'actualitat... El descendent directe seria la SD Logroñes (creat des de 0 i actualment a Tercera havent fet recentment el Play Off per a 2a B) però al que li han anat millor les coses és la UD Logroñes (creat als despatxos comprant la plaça del CD Varea aprofitant el seu ascens a 2a B l'any 2009. Actualment a 2a B i possible company de grup)...

Per sort, nosaltres no tenim tants "sucedanis" (tampoc hem gaudit mai de la massa social que posseia el CDL...) i ens podem centrar en el Lleida Esportiu.

FORÇA LLEIDA!!!

#33 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 14 July 2011 - 04:39 PM

Bueno, feu el que vulgueu, algú ja l'ha modificat. Però bé si voleu posar que està desapareguda (Que és cert, poseu-ho però podeu que el nou club que en va sorgir és el Lleida Esportiu).

#34 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 posts
  • 1 topics

Posted 14 July 2011 - 04:47 PM

Bueno, feu el que vulgueu, algú ja l'ha modificat. Però bé si voleu posar que està desapareguda (Que és cert, poseu-ho però podeu que el nou club que en va sorgir és el Lleida Esportiu).


Novament t'equivoques. La Unió Esportiva Lleida ha desaparegut. El Lleida Esportiu no ha sorgit de la seva desaparició. Són dos clubs completament diferents. No crec que sigui tan difícil d'entendre.

#35 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,167 posts
  • 0 topics

Posted 14 July 2011 - 04:50 PM

Bueno, feu el que vulgueu, algú ja l'ha modificat. Però bé si voleu posar que està desapareguda (Que és cert, poseu-ho però podeu que el nou club que en va sorgir és el Lleida Esportiu).


Novament t'equivoques. La Unió Esportiva Lleida ha desaparegut. El Lleida Esportiu no ha sorgit de la seva desaparició. Són dos clubs completament diferents. No crec que sigui tan difícil d'entendre.

Sí però no
Mira:

Pero el Lleida Esportiu és la continuació del Lleida moralment, com diu el RoD. I tothom li dirà el Lleida, continuaran jugadors del Lleida, la última "presidenta" de la UE LLEIDA també s´ha presentat a la subhasta del nou Lleida...



#36 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,025 posts
  • 3 topics

Posted 14 July 2011 - 04:58 PM

Bueno, feu el que vulgueu, algú ja l'ha modificat. Però bé si voleu posar que està desapareguda (Que és cert, poseu-ho però podeu que el nou club que en va sorgir és el Lleida Esportiu).


Novament t'equivoques. La Unió Esportiva Lleida ha desaparegut. El Lleida Esportiu no ha sorgit de la seva desaparició. Són dos clubs completament diferents. No crec que sigui tan difícil d'entendre.


T'equivoques tu. Està clar que aquest Lleida ha sorgit de la desaparició de l'anterior.

#37 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 14 July 2011 - 05:41 PM

Bueno, feu el que vulgueu, algú ja l'ha modificat. Però bé si voleu posar que està desapareguda (Que és cert, poseu-ho però podeu que el nou club que en va sorgir és el Lleida Esportiu).


Novament t'equivoques. La Unió Esportiva Lleida ha desaparegut. El Lleida Esportiu no ha sorgit de la seva desaparició. Són dos clubs completament diferents. No crec que sigui tan difícil d'entendre.


T'equivoques tu. Està clar que aquest Lleida ha sorgit de la desaparició de l'anterior.


Evidentment, ha sorgit del procés de liquidació

#38 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 15 July 2011 - 01:01 PM

Jo nomes dic que es tindrien que crear dos entrades, una per l'extinta U.E. Lleida i una altra pel Lleida Esportiu, ambdos relacionats, pero deixant clar que son dos clubs diferents.

Entenc que en el registre lleida esportiu surt com a creat al 2011...així que no hi ha molt mes que debatre :oops: :oops: :oops:

#39 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 15 July 2011 - 01:42 PM

Jo nomes dic que es tindrien que crear dos entrades, una per l'extinta U.E. Lleida i una altra pel Lleida Esportiu, ambdos relacionats, pero deixant clar que son dos clubs diferents.

Entenc que en el registre lleida esportiu surt com a creat al 2011...així que no hi ha molt mes que debatre :oops: :oops: :oops:


Hi estic d'acord!

#40 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 15 July 2011 - 01:48 PM

Llavorens tots hi estem d'acord :lol:

Només cal que algú amb temps i ganes ho faci però jo m'esperaria a que tot quedi al sac i ben lligat perquè encara poden haver canvis de direcció importants en aquesta "novel·la de terror".




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users