Ir al contenido


Foto
- - - - -

A tercera? a quarta catalana?


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
340 respuestas en este tema

#301 webmaster

webmaster

    Administrador

  • Administradors
  • 1.770 mensajes
  • 16 topics

Escrito 06 julio 2011 - 06:33

Per la seva part Marca torna a la càrrega dient que Castellò i Lleida no jugaran a Segona B:

http://www.marca.com...tml#comentarios

#302 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 08:22

Tweet d'en Jesus Imaz:

"Sembla que les coses a lleida s'estan arreglant i tindrem futbol de 2b a Lleida!"

Suposo que deu tenir més informació que nosaltres.


Ojalà, segur que està més informat! A veure si té raó


Per la seva part Marca torna a la càrrega dient que Castellò i Lleida no jugaran a Segona B:

http://www.marca.com...tml#comentarios


Si s'adjudica a en Sisco, crec que seguim eh?

#303 LleidaAlCor

LleidaAlCor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 600 mensajes
  • 10 topics

Escrito 06 julio 2011 - 09:51

Hem tingut un any com a presidenta, i l'anavam a tenir uns quants més, a una senyora que un cop presentats els 300.000 euros d'aval i no el milió d'euros diu:

En declaraciones a Efe, Junyent ha explicado que pensaba que el millón de euros correspondía a las tres próximas temporadas y que por lo tanto cada año debía consignar la parte correspondiente, es decir, algo más de 300.000 euros.

"Ha habido un malentendido", ha asegurado Junyent, que ha visto no obstante cómo el juez mercantil de Lleida ha dictado hoy un decreto para otorgar la propiedad provisional de la entidad al Grup Ciutat de Lleida, que presentó la segunda mejor oferta en la subasta de club.



Penso que no cal afegir res més i els que realment la defensavau, ja haureu obert els ulls i us haureu adonat que a part de mentidera és una impresentable. De veritat, no cal donar-hi més voltes. Espero i desitjo que la UP se la quedi el Sisco, o quedi deserta, però deixar un club a una senyora com aquesta, és un suicidi.

#304 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 06 julio 2011 - 09:55

En un pais multicolooor

#305 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 09:56

D'acord en tot! +100000000000000000
ja ho havia llegit ja...

#306 simplicio

simplicio

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 135 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 09:56

Diuen per les radios de Madrid que Castelló i Lleida baixen i que ja és definitiu...no sé, estic una mica cagat!!!

#307 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 06 julio 2011 - 09:59

Encara que m'he oposat sempre, fins ara, al Lleida FC, recordeu el que us dic: Crec que seràn ells els què salvaran una mica els papers i ens permetràn tenir futbol sense haver de començar a 4a catalana.

Espero equivocar-me.

#308 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 06 julio 2011 - 10:01

Diuen per les radios de Madrid que Castelló i Lleida baixen i que ja és definitiu...no sé, estic una mica cagat!!!

Això se sabrà demà. No feu cas ni us precipiteu. També deien quebel castelló baixava ja fa dies per impagament i encara no ho ha fet.

#309 Seyton

Seyton

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 626 mensajes
  • 0 topics

Escrito 06 julio 2011 - 11:02

Encara que m'he oposat sempre, fins ara, al Lleida FC, recordeu el que us dic: Crec que seràn ells els què salvaran una mica els papers i ens permetràn tenir futbol sense haver de començar a 4a catalana.

Espero equivocar-me.


En que et bases per dir això?

Que no es segur ja lo de Almacelles?

#310 TAKI

TAKI

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 124 mensajes
  • 2 topics

Escrito 06 julio 2011 - 11:49

Hem tingut un any com a presidenta, i l'anavam a tenir uns quants més, a una senyora que un cop presentats els 300.000 euros d'aval i no el milió d'euros diu:

En declaraciones a Efe, Junyent ha explicado que pensaba que el millón de euros correspondía a las tres próximas temporadas y que por lo tanto cada año debía consignar la parte correspondiente, es decir, algo más de 300.000 euros.

"Ha habido un malentendido", ha asegurado Junyent, que ha visto no obstante cómo el juez mercantil de Lleida ha dictado hoy un decreto para otorgar la propiedad provisional de la entidad al Grup Ciutat de Lleida, que presentó la segunda mejor oferta en la subasta de club.



Penso que no cal afegir res més i els que realment la defensavau, ja haureu obert els ulls i us haureu adonat que a part de mentidera és una impresentable. De veritat, no cal donar-hi més voltes. Espero i desitjo que la UP se la quedi el Sisco, o quedi deserta, però deixar un club a una senyora com aquesta, és un suicidi.


A partir d'això.... Junyent ha recordado que el Grup Ciutat de Lleida cuenta con el apoyo de Tatxo Benet, ex presidente de la UE Lleida y la persona que, según la empresaria, es la responsable de la situación financiera que vive la entidad, en proceso concursal.

Aquesta tia es gilipolles no? XDD... i ella no havia acceptat peles del Tatxo Benet? au home!

#311 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 julio 2011 - 01:18

la anabel ha dicho muchas mentiras, y se ha equivocado mucho, pero ojo creo que tiene razon en este mensaje:

Junyent ha recordado que el Grup Ciutat de Lleida cuenta con el apoyo de Tatxo Benet, ex presidente de la UE Lleida y la persona que, según la empresaria, es la responsable de la situación financiera que vive la entidad, en proceso concursal.

no hay manera de quitarse a tatxo benet de encima :evil:

#312 iribar

iribar

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.270 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 julio 2011 - 01:37

ni anabel, ni el grup almacelles, ni el alcalde, ni tan siquiera el juez, aqui quien mueve los hilos es tatxo benet, siempre los ha movido, es un cachondo descontrolado que esta por encima de la ley. su maldito dinero hace que todo gire a lo que decide su mente. si hoy le conviene anabel, va con ella, y si mañana le conviene el grup almacelles pues va con los de almacelles.
acabara avalando al grup almacelles, pero supongo que va a pedir algo a cambio(es un buen negociador), ese algo entiendo, es que volvera a ser el jefe del lleida, no creo que acabe avalando asi porque si, sin nada a cambio(no es su estilo). el grup almacelles tambien saldra ganando ya que podran ser filial del lleida y asi tener preferencia sobre jugadores del base del lleida.
resumiendo que es como antes, pero con cambio de actores, el actor principal el protagonista sigue como siempre, lo unico que varian son los actores secundarios, antes rivadulla, hace poco anabel, ahora le toca el turno a el grup almacelles. ademas con una ventaja importante, con deuda 0 y la jugada le ha salido redonda a tatxo benet, solo tengo una duda, ¿dentro de 10 años volveremos a estar como ahora?
el gran jr de ponent

#313 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 07 julio 2011 - 07:29

Que darrere l'annabel hi ha el tatxo també fa molt temps que se se sent. I s'ha fet públic que també ha avalat almacelles. El lleida és i serà la rentadora del tatxo a canvi de que puguem tenir futbol aquí.

I que els diaris esportiusdiguin que el lleida baixa no em preocupa, (sempre i quant no ho faci el segre) també ho han dit d'altres clubs i sense saber com no han acabat descendint, sempre hi ha trampes legals i nosaltres aprofitarem la nostra !!

#314 Xikket

Xikket

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 325 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2011 - 08:21

Tv3, Catalunya Ràdio, Catalunya Informació, Esports 3 i demés "mitjans de comunicació" publics segueixen desinformant optant per no dir absolutament res del que està passant amb el Lleida. Tant de bo algú tingués diners per denunciar-los, el que estan fent és un delicte.

#315 LaDelgadaLineaRoja

LaDelgadaLineaRoja

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 40 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2011 - 08:24

Qui juga amb foc es crema. Anabel, t'ho tens més que merescut.

http://www.segre.com...de-70000-euros/

#316 Xuso

Xuso

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 342 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2011 - 08:47

Qui juga amb foc es crema. Anabel, t'ho tens més que merescut.

http://www.segre.com...de-70000-euros/


Jo estic totalment en contra de la senyoreta Annabel!!! Però això que menciona d'una relació entre el grup Almacelles i XAXO MAFIOT!!! em sembla lamentable!!!

PD. Potser si que preferia el començament de 0. Relació amb aquests vol dir esta = d'aqui uns anys...

#317 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2011 - 09:08

Qui juga amb foc es crema. Anabel, t'ho tens més que merescut.

http://www.segre.com...de-70000-euros/


Jo estic totalment en contra de la senyoreta Annabel!!! Però això que menciona d'una relació entre el grup Almacelles i XAXO MAFIOT!!! em sembla lamentable!!!

PD. Potser si que preferia el començament de 0. Relació amb aquests vol dir esta = d'aqui uns anys...

Una cosa es ser avalador i una altra es ficar la pasta. A veure si tenen prou força el grup d'Almacelles per mantenir-lo a ratlla.

#318 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 07 julio 2011 - 09:09

Qui juga amb foc es crema. Anabel, t'ho tens més que merescut.

http://www.segre.com...de-70000-euros/


Jo estic totalment en contra de la senyoreta Annabel!!! Però això que menciona d'una relació entre el grup Almacelles i XAXO MAFIOT!!! em sembla lamentable!!!

PD. Potser si que preferia el començament de 0. Relació amb aquests vol dir esta = d'aqui uns anys...



Us creieu que el Tatxo va regalar les seves accions per plaer? xDDDDD Si les va regalar era x rentar-se les mans del proces concursal i poder fotre ma al club nou, i senyors, fos qui fos els qui estiguessin al mando del nou Lleida, el Tatxo estaria al mig, i es que.. qui li diu que no a un dels empresaris lleidatans mes forts?

#319 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.141 mensajes
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Escrito 07 julio 2011 - 09:40

Qui juga amb foc es crema. Anabel, t'ho tens més que merescut.

http://www.segre.com...de-70000-euros/


Jo estic totalment en contra de la senyoreta Annabel!!! Però això que menciona d'una relació entre el grup Almacelles i XAXO MAFIOT!!! em sembla lamentable!!!

PD. Potser si que preferia el començament de 0. Relació amb aquests vol dir esta = d'aqui uns anys...



Us creieu que el Tatxo va regalar les seves accions per plaer? xDDDDD Si les va regalar era x rentar-se les mans del proces concursal i poder fotre ma al club nou, i senyors, fos qui fos els qui estiguessin al mando del nou Lleida, el Tatxo estaria al mig, i es que.. qui li diu que no a un dels empresaris lleidatans mes forts?

´

O sigui que el Tatxo té bastanta influència tant en el grup d'Almacelles com l'hagués tingut amb la Junyent?

Doncs si és així, ho sento però vist el panorama, potser el grup del Lleida FC era la millor proposta de sanejament. Tot i haver-los criticat durament tota la temporada, penso que al igual que el Laso, vean ser dels pocs que van plantar cara quan tots estàvem amb la Junyent i van encertar totes les maladiccions que ens han vingut. Tinc entès que el Lleida FC tenia previst mantenit tots els símbols de la UE Lleida (escut, nom public, num.soci...) i que per aquí es va dir el contrar per acabar de desprestigiar-los. I crec que tenen un pla de reserva en cas que els d'Almacelles no compleixin tots els rèquisits (cosa no fàcil).

Tot aixó és un merder ple d'incerteses i en el què cada dia s'obra un panorama nou. Tant de bo els d'Almacelles ho facin bé i compleixin tot el que sel's hi demana, tot i que no entenc la seva vinculació amb el Tatxo.
En fi, molts la vam cagar cofiant amb la Junyent i creient-nos que ho sabíem tot i segur que no sabem moltes coses internes que ens farien estirar-nos els cabells, però esperem que acabi bé pel futur del futbol a Lleida.

#320 lleidata03

lleidata03

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 72 mensajes
  • 0 topics

Escrito 07 julio 2011 - 09:43

Com pot fiar-se algú que aquest personatge (Tatxo) aporti un aval al nou club, quan no l'ha aportat quan l'hi ha demanat el jutge per al concurs de la UE lleida sad, quan permet que els seus ex-consellers estiguin embargats per no aportar aquest personatge (Tatxo) l'aval. La seva tàctica és simple, filtració al seu diari (Segre) i conseqüent titular: "Tatxo aporta un aval per alliberar als seus ex consellers" ... MENTIDA. Una altra filtració al seu diari (Segre) "Tatxo ajudara al nou club amb un aval" MENTIDA NO CONFIRMADA, PERÒ SEGURA.
Si els d'Almacelles confien amb aquest personatge van llestos ...




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos