Ir al contenido


Foto
- - - - -

Lleida 1939 al twitter


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
11 respuestas en este tema

#1 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2011 - 12:11

avui buscant pel twitter he trobat un compte anomenat Lleida_1939, a la descripció hi fica "Actualitat del nou Lleida 1939" bàsicament no saben gaire més que nosaltres però si algú té twitter i no té gaire temps que s'en fagi seguidor

P.D. volia fer que el post no sortís a dalt de tot de la pàgina i ficar-lo a Curiositats per no molestar pero no sé com fer-ho ni si es pot fer

#2 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 julio 2011 - 12:41

A veure, jo tinc twitter @francesc_lleida i no crec que sigui el twitter oficial, s'hauria d'esperar a l'oficial del nou club

#3 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2011 - 08:01

oficial em sembla que no ho és

#4 DORITOS

DORITOS

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 33 mensajes
  • 0 topics

Escrito 02 julio 2011 - 08:20

Que ha de ser oficial, sembla que l'ha fet la mateixa persona que ha creat el facebook i la pàgina web, del campus que està fent la Ex presunta presidenta. Un dels seus col·laboradors amb més intimitat.
Pobres nens quina estafa.
Polill podries confirmar-ho si és així? Lo del col·laborador lo de la estafa no cal.

#5 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 02 julio 2011 - 09:54

Que ha de ser oficial, sembla que l'ha fet la mateixa persona que ha creat el facebook i la pàgina web, del campus que està fent la Ex presunta presidenta. Un dels seus col·laboradors amb més intimitat.
Pobres nens quina estafa.
Polill podries confirmar-ho si és així? Lo del col·laborador lo de la estafa no cal.

bueno, vale, l'he creat jo :| :wink: però no sóc cap representant de la Junyent, simplement he pensat que per algú que no tingués temps per mirar el fòrum li podria ser interessant i de passada m'imformaria jo també, potser m'he flipat una mica en el missatge que obra aquest post ;) però reitero: no és oficial i tampoc sóc ningú proper a l'Annabel.

#6 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 02 julio 2011 - 10:09

Que ha de ser oficial, sembla que l'ha fet la mateixa persona que ha creat el facebook i la pàgina web, del campus que està fent la Ex presunta presidenta. Un dels seus col·laboradors amb més intimitat.
Pobres nens quina estafa.
Polill podries confirmar-ho si és així? Lo del col·laborador lo de la estafa no cal.

bueno, vale, l'he creat jo :| :wink: però no sóc cap representant de la Junyent, simplement he pensat que per algú que no tingués temps per mirar el fòrum li podria ser interessant i de passada m'imformaria jo també, potser m'he flipat una mica en el missatge que obra aquest post ;) però reitero: no és oficial i tampoc sóc ningú proper a l'Annabel.


jaja ok

#7 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 julio 2011 - 10:07

ja som quasi 100 seguidors, gràcies ;)

#8 yasmina

yasmina

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 654 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2011 - 10:11

No entenc perque te seguidors si el club no es dira aixi... :roll:

#9 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 18 julio 2011 - 10:13

No entenc perque te seguidors si el club no es dira aixi... :roll:

no és el twitter oficial però serveix per actualitzar les noves del Lleida Esportiu

#10 socdel_lleida

socdel_lleida

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 355 mensajes
  • 0 topics

Escrito 18 julio 2011 - 11:10

No entenc perque te seguidors si el club no es dira aixi... :roll:

no és el twitter oficial però serveix per actualitzar les noves del Lleida Esportiu

pos al titter cambia lleida 1939 per lleida esportiu i ja està.

#11 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 julio 2011 - 08:07

No entenc perque te seguidors si el club no es dira aixi... :roll:

no és el twitter oficial però serveix per actualitzar les noves del Lleida Esportiu

pos al titter cambia lleida 1939 per lleida esportiu i ja està.

pero vull deixar lliure el compte "lleida esportiu " per si n'hi ha finalment algun de oficial

#12 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 19 julio 2011 - 01:53

No entenc perque te seguidors si el club no es dira aixi... :roll:

no és el twitter oficial però serveix per actualitzar les noves del Lleida Esportiu

pos al titter cambia lleida 1939 per lleida esportiu i ja està.

pero vull deixar lliure el compte "lleida esportiu " per si n'hi ha finalment algun de oficial


Ho trobo força bé! No s'han de deixar pèrdues de temps buscant nom per al twitter del Lleida Esportiu




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos