Jump to content


Photo
* * - - - 1 votes

Possibles escuts per al nou club


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#61 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 posts
  • 0 topics

Posted 01 July 2011 - 08:31 PM

Només he emprat el Gimp i molt senzill ja que la foto de l'escut normal amb Lleida 1939 l'has agafat del que vaig fer almb Lleida UE no? Perquè vaig fer una mica més marró la seu...

Crec que el normal amb una mica de retocs està bé

Programari lliure, ben fet! es el mateix que utilitzo jo per editar imatges i tal. Encara que sempre millor el paint, ni punt de comparació :oops: :oops: :oops:


Edit. Jo tinc una versió que es diu "Gimp Portable", que el tinc en un USB i no cal instalació ni res, el fico en qualsevol ordinador, i funcionado que es gerundio.

#62 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,030 posts
  • 0 topics

Posted 01 July 2011 - 09:10 PM

Pels que voleu l'escut de tota la vida, n'he idealitzat un com el que tenim a la UE Lleida però amb la Seu de quan ens déiem Lérida Balonpié!

S'ha de seguir recordant la història:

escutlleida1993.png



esta molt guapo, m'agrada!!



Si? Bueno encara li podem donar un toc de modernitat. Ya veurem




Perfecte.. no cal fer més el ruc amb el photoshop tenint l'escut més bonic del món...


ami aixi m'ancanta es el mateix cambian el nom i el color aquets marronos queda genial al meu gust ;)

#63 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6,132 posts
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Posted 01 July 2011 - 10:51 PM

CorelDraw (per desgràcia de molts) està totalment obsolet. El seu relleu el va agafar FreeHand de Macromedia però d'uns anys ençà, arran de la compra de Macromedia per Adobe, Illustrator té tot el "poder". Tot i això, la migració de FreeHand cap a Illustrator no va ser del tot "plàcida" per als usuaris...

No ho sabia això, està bé tenir a un expert en aquestos temes al portal jeje.
Em baixaré el Illustrator a veure que tal. Em recomanes alguna versió determinada o agafo l'última?

#64 pixtic

pixtic

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,306 posts
  • 4 topics

Posted 02 July 2011 - 01:16 AM

CorelDraw (per desgràcia de molts) està totalment obsolet. El seu relleu el va agafar FreeHand de Macromedia però d'uns anys ençà, arran de la compra de Macromedia per Adobe, Illustrator té tot el "poder". Tot i això, la migració de FreeHand cap a Illustrator no va ser del tot "plàcida" per als usuaris...

No ho sabia això, està bé tenir a un expert en aquestos temes al portal jeje.
Em baixaré el Illustrator a veure que tal. Em recomanes alguna versió determinada o agafo l'última?


Jo estic estudiant disseny i l'únic que s'ensenya és el paquet adobe. En el meu cas faig servir el cs3 extended, ja que és el que porto utilitzant "tota la vida". Vaig probar d'instal·lar-me el cs4, però per internet vaig veure que era pitjor que el que tenia. Amb el cs5, ja no ho he probat, però bé, al cap i a la fi tots fan el mateix.

Tornant al tema principal, he de felicitat al Lennon per l'escut que ha creat, molt guapo, però també soc dels que creu que com el clàssic res. Trobo que té una forma força original, plena d'identitat i que ens fa ser únics. El que si que crec que es podria fer per dotar-lo d'un toc més modern, és estirar-lo una mica, donant-li així un aire més dinàmic i estilitzat. S'obtindria una cosa "semblant" a l'escut del Celta de Vigo i penso en milloraria l'estètica.

Si algú té temps, ganes o simplement curiositat ho podria probar, ja que jo tinc l'ordinador al taller i em sembla que va per llarg...

#65 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 02 July 2011 - 12:43 PM

Pels que voleu l'escut de tota la vida, n'he idealitzat un com el que tenim a la UE Lleida però amb la Seu de quan ens déiem Lérida Balonpié!

S'ha de seguir recordant la història:

Posted Image


esta molt guapo, m'agrada!!


Si? Bueno encara li podem donar un toc de modernitat. Ya veurem



Perfecte.. no cal fer més el ruc amb el photoshop tenint l'escut més bonic del món...


ami aixi m'ancanta es el mateix cambian el nom i el color aquets marronos queda genial al meu gust ;)


Doncs bé si voleu l'envio al club xD

#66 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,030 posts
  • 0 topics

Posted 03 July 2011 - 02:48 AM

Pels que voleu l'escut de tota la vida, n'he idealitzat un com el que tenim a la UE Lleida però amb la Seu de quan ens déiem Lérida Balonpié!

S'ha de seguir recordant la història:

Posted Image


esta molt guapo, m'agrada!!


Si? Bueno encara li podem donar un toc de modernitat. Ya veurem



Perfecte.. no cal fer més el ruc amb el photoshop tenint l'escut més bonic del món...


ami aixi m'ancanta es el mateix cambian el nom i el color aquets marronos queda genial al meu gust ;)


Doncs bé si voleu l'envio al club xD


ja tardes tioo ajaj, volem aquest escut! feu alguna enquesta i digueu alguns escuts elaborats avere quin agrada mes!

#67 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 03 July 2011 - 08:36 AM

Doncs bé si voleu l'envio al club xD

per mi genial

#68 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,487 posts
  • 4 topics

Posted 03 July 2011 - 12:00 PM

Jaja doncs si que està bé.
Quan es sàpigui tot definitiu veurem




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users