Ir al contenido


Foto
- - - - -

Iniciativa PEDRA PICADA del LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
52 respuestas en este tema

#41 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3.037 mensajes
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Escrito 19 junio 2011 - 01:39

Estem entre Guatemala i Guatepeor.

Alguns ens volien fer pensar que això de liquidar el club era una tonteria, un petit detall sense importància, per a que no molestèssim gaire amb tot el procès.
Però la realitat és una altra; aquest any ha mort la UE Lleida i lo que naixerà serà un altre club sense més vincle amb l'anterior que nosaltres, els aficionats.

Veig amb indiferència i una tristesa molt profunda tot aquest circ. M'és totalment igual qui es faci amb el nou club. Han matat el Lleida i amb ell han matat també el meu sentiment com aficionat.

Em faré soci perquè m'agrada el fútbol i em sento molt lleidatà però res mes.


Molts clubs hauràn de passar per la mateixa situació i ya veurem quan dura el buit legal que permeti el que està passant aqui o el que va passar a Terrassa o cuants clubs podràn retenir el seu a la seva ciutat, són temps de canvis....

Si et diguessin que l'any que bé, pots tornar a veure un club, de blau, que es diu UE LLEIDA, LLEIDA UE, UE LLEIDA 1939... amb el mateix escut, amb els socis de sempre i sense estar lligats al deute que fa 15 o 20 anys que ens queixem, crec que seria un triomf per tots nosaltres.


El club està mort. I buscar trampes legals per mantenir la categoria deixant enrere el deute no serà mai un triomf.

#42 Espontani

Espontani

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.585 mensajes
  • 1 topics

Escrito 19 junio 2011 - 11:58

Bueno pero que el lleida hagi mort és inevitable, però si el nou equip es diu igual, amb els mateixos colors, escut i himne, daqui 10 anys aquest moment el recordarem com a que el lleida es va haver de refundar com a un fet que va marcar la història del club, com quan es va reconvertir a SAD, però ens hi seguirem identificant de la mateixa manera.

A la reunió , al torn dels d'almacelles, va sortir parlant un home que es va ficar a parlar dels anys 50 i crec que va deixar clar el que és per a tots el lleida, història i tradició i els que estimem això per aquesta raó volem que continui tot igual.

I repeteixo nosaltres no decidirem qui és queda aquest club i per això és tant important que s'hagi fet un debat com el de l'altre dia, per aquells qui estimem aquest club puguem dir la nostra !! I que sapiguin que volem que el lleida es digu igual, que tingui els mateixos colors, himne i escut, sinó s'hi poden quedar sols al camp amb la boira.

Sempre UE LLEIDA !!

#43 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2011 - 12:05

Jo estic amb el candidat que mantingui colors himne escut, total els 2 volen ser al lleida per alguna cosa.

Pero com nosaltres no decidim.

#44 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.217 mensajes
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Escrito 19 junio 2011 - 02:46

Jo estic amb el candidat que mantingui colors himne escut, total els 2 volen ser al lleida per alguna cosa.

Pero com nosaltres no decidim.


I antiguitat de soci a poder ser...

#45 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4.823 mensajes
  • 0 topics

Escrito 19 junio 2011 - 08:25

Jo estic amb el candidat que mantingui colors himne escut, total els 2 volen ser al lleida per alguna cosa.

Pero com nosaltres no decidim.


I antiguitat de soci a poder ser...


Aixo diuen també

#46 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2011 - 08:47

No vaig poder anar a la presentació aquesta, així que no parlo en base al que van dir.

Només vull recordar una cosa: La Srta. Junyent està confirmada com un titella del Sr. Benet que va vindre a liquidar la UE Lleida. Crec que tots estarem bastant d'acord amb això.

Per mi amb això ja n'hi ha prou. Respecte a ella, tinc un sentiment pròxim a l'ànim de venjança (ojo, no li vull cap mal, però la vull fora del Lleida).

Els d'Almacelles, ni els conec ni en sé res. M'és igual. A mi m'agradava una altra opció que finalment no es presentarà. Però la cosa és que no vull a la Junyent. Per eliminació, prefereixo els altres.

En tot cas, nosaltres no decidim. Si no em fallen els càlculs, dimecres tindrem nou president, no?

#47 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 20 junio 2011 - 09:18

No vaig poder anar a la presentació aquesta, així que no parlo en base al que van dir.

Només vull recordar una cosa: La Srta. Junyent està confirmada com un titella del Sr. Benet que va vindre a liquidar la UE Lleida. Crec que tots estarem bastant d'acord amb això.

Per mi amb això ja n'hi ha prou. Respecte a ella, tinc un sentiment pròxim a l'ànim de venjança (ojo, no li vull cap mal, però la vull fora del Lleida).

Els d'Almacelles, ni els conec ni en sé res. M'és igual. A mi m'agradava una altra opció que finalment no es presentarà. Però la cosa és que no vull a la Junyent. Per eliminació, prefereixo els altres.

En tot cas, nosaltres no decidim. Si no em fallen els càlculs, dimecres tindrem nou president, no?



Jo tambe preferiria als d'Almacelles... pero mare meva.. no van explicar res de nou i nomes es basaven en sentimentalismes i epoques passades.. masa inexperts per agafar un club com el Lleida, la Junyent tampoc m'agrada pero com a minim sembla que te un equip millor preparat.. mare meva.. la que ens espera.

#48 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.360 mensajes
  • 0 topics

Escrito 20 junio 2011 - 10:10

mare meva.. la que ens espera.


Poz zi... :?

#49 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4.481 mensajes
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Escrito 21 junio 2011 - 10:22

jo vull trencar amb el passat, prou de mentides i enganys, necessito gent nova , gent de Lleida, si es possible gent que hagi jugat al Lleida.

Junyent no!!

La Junyent va parlar tota la estona ella, la advocada i el director esportiu ni una paraula, en canvi de l'altre grup van parlar 3 persones, la junyent uns messos abans de venir a Lleida va anar a vitoria a intentar fer el mateix amb l'alavés

http://www.deia.com/...ar-en-el-alaves

i l'any abans amb el terrassa.

es a dir, que ara està aqui com podia estar en un altre lloc.

Visca el Lleida.

#50 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 junio 2011 - 11:02

Una pregunta, l'altre dia al segre hi deia que la junyent també repartiria les accions d'una manera proporcional a les que hi ha ara.
Jo tinc una pregunta:
L'any que ve no som SAD, per tant si la gent es fa sòcia també serà "jefa" del Lleida com succeeix en el Barça no?
Quan passés a ser sad la gent tindria accions?

#51 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 22 junio 2011 - 02:05

Una pregunta, l'altre dia al segre hi deia que la junyent també repartiria les accions d'una manera proporcional a les que hi ha ara.
Jo tinc una pregunta:
L'any que ve no som SAD, per tant si la gent es fa sòcia també serà "jefa" del Lleida com succeeix en el Barça no?
Quan passés a ser sad la gent tindria accions?


Tampoc tinc molta idea, pero segons el que va dir, es que tothom que te accions de la U.E.Lleida tindra "accions" de la nova entitat, aixo suposo ke deu ser per assegurar-se el control del club, ja que si hi ha un 30% d'accionistes minoritaris i ella te el 51% de les accions doncs pot fer i desfer com vol.

#52 RoD

RoD

    Membre d'Honor

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 6.132 mensajes
  • 4 topics
  • Ciutat o PoblacióCamp d'Esports

Escrito 22 junio 2011 - 02:56

Això de que no serem SAD s'ha dit a algun puesto? Ho dic perquè si no som SAD en teoria els socis voten a qui volen que sigui el seu president cada X anys.

#53 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 22 junio 2011 - 04:09

Això de que no serem SAD s'ha dit a algun puesto? Ho dic perquè si no som SAD en teoria els socis voten a qui volen que sigui el seu president cada X anys.


A començar com una nova entitat no som SAD i haurem d'esperar dos anys, per tant pregunto, si aquest any una persona es fa sòcia del Lleida seràs "amo" com ho són els del barça?




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos