Jump to content


Photo
- - - - -

Iniciativa PEDRA PICADA del LLEIDA


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#1 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,164 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2011 - 04:30 PM

Os presentem una iniciativa, anomenada Pedra Picada del Lleida, que uns quants socis em posat en marxa, amb l’objectiu de poder gaudir d’una major informació en tot el procés que està succeint al voltant de la U.E. Lleida i , sobre tot, les expectatives de futur del futbol a Lleida.

Per aquest motiu, el qual expliquem a l’ideari que adjuntem (on creiem que queda bastant definit el que pretenem), hem convocat a totes les parts que estan intervenint en el procés , des dels administradors fins als grups que han manifestat la seva intenció d’acudir a la subhasta de l’unitat productiva de la U.E. Lleida i encapçalar el nou projecte per poder gaudir de futbol a partir de la propera temporada al Camp d’Esports, per que ens expliquin directament al socis, en una presentació- col·loqui, amb fil directe dels que som i serem seguidors del Lleida, quina es la situación actual i quins son els seus projectes.

L’acte, en el qual han confirmat la seva presència els dos grups encapçalats per Anabel Junyent i Sisco Pujol, a mes dels administradors, tendrá lloc el proper divendres dia 17 a les 8 del vespre, en un lloc encara per confirmar i on podrán asistir tots aquells socis i aficionats que ho desitgin (sempre amb entrada preferent pels socis que portin el seu carnet).

En aquest acte hi haura una part de presentació de cada projecte, en la qual s’explicarà tot el que es cregui convenint referent a plantejaments, estrategies, part esportiva, social, etc.. i també es respondrà a una sèrie de preguntes que s’han fet arribar a ambdós grups. Finalment hi haurà un torn de preguntes obertes per part dels socis que ho desitgin.

Ens interessa que tots els socis i aficionats que vulguin donar el seu suport a aquesta iniciativa ho facin mitjançant les xarxes socials ( facebook : Lleida Pedra Picada o be al e-mail lleidapedrapicada@gmail.com), on també recollirem els seus suggeriments i opinions, així com tothom que vulgui manifestar la seva voluntat d’assitir a l’acte.

Aquesta iniciativa vol agraïr la bona acollida i resposta als administradors concursals i als grups d’Anabel Junyent i Sisco Pujol, així com el suport rebut per la Paeria.

Ben cordialment



Pedra Picada del Lleida

#2 CatisnotEsp1993

CatisnotEsp1993

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,141 posts
  • 0 topics
  • Ciutat o PoblacióBarcelona

Posted 13 June 2011 - 04:34 PM

Doncs no hi fallarem!

#3 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,164 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2011 - 04:36 PM

Doncs no hi fallarem!

Penseu els que vulgeu assistir-hi en confirmar assistència al correu electrònic que hi ha amb les dades personals noms cognoms etc, i portar el carnet d'aquest any de soci de la U.E.LLEIDA ja que es vol donar pas prioritari als socis actuals del club.

#4 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 13 June 2011 - 04:39 PM

Doncs no hi fallarem!

Penseu els que vulgeu assistir-hi en confirmar assistència al correu electrònic que hi ha amb les dades personals noms cognoms etc, i portar el carnet d'aquest any de soci de la U.E.LLEIDA ja que es vol donar pas prioritari als socis actuals del club.

Quines dades hem de posar? Nom, cognom, numero de soci i ja està?

#5 sktasuna

sktasuna

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,164 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2011 - 04:43 PM

Doncs no hi fallarem!

Penseu els que vulgeu assistir-hi en confirmar assistència al correu electrònic que hi ha amb les dades personals noms cognoms etc, i portar el carnet d'aquest any de soci de la U.E.LLEIDA ja que es vol donar pas prioritari als socis actuals del club.

Quines dades hem de posar? Nom, cognom, numero de soci i ja està?


Amb noms i cognoms ja n'hi ha prou si poseu numero de soci millor, l'important es que penseu en assistir a l'acte amb el carnet de soci perquè tindran prioritat els actuals socis.

#6 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 13 June 2011 - 09:25 PM

jo crec què es una molt bona iniciativa que ens ajudarà a aclarir molts dubtes, s'els podria preguntar si s'acaben fucionant que ho he vist avui a Lleida tv

#7 javirp

javirp

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 518 posts
  • 0 topics

Posted 13 June 2011 - 09:59 PM

Molt bona iniciativa! Jo també anire

#8 Enciam

Enciam

    Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 89 posts
  • 0 topics

Posted 14 June 2011 - 08:21 AM

Molt bona,

M'apunto!

#9 La veu de torres

La veu de torres

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,720 posts
  • 11 topics

Posted 14 June 2011 - 10:03 AM

Per motius laborals no podré assistir a l'assamblea organitzada per vosaltres. Demanaria si us plau que es pugués fer un resum o una transcripció de lo que és parlés a la reunió ja que ho trobo d'un interés cabdal per l'esdevenir del nostre Lleida

Gracies!

#10 Juanjo123

Juanjo123

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,360 posts
  • 0 topics

Posted 14 June 2011 - 10:25 AM

Jo tampoc podré assistir. Comptem amb els vostres resums per conèixer la situació.

#11 seguidor

seguidor

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,769 posts
  • 8 topics

Posted 14 June 2011 - 12:46 PM

Jo també vindré!

#12 IvN

IvN

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 4,823 posts
  • 0 topics

Posted 14 June 2011 - 01:21 PM

Jo per motius laborals tampoc podre asistir! tot i que m'encantaria! bona iniciativa!

ja fareu algun petit resum! :wink:

#13 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1,030 posts
  • 0 topics

Posted 14 June 2011 - 02:14 PM

siusplau algu que faijo un resum i ens ho exposi als que no podrem assistir, pregunteu tot el que fajo falta, volem estar informats!

#14 Munguit

Munguit

    Senior Member

  • Moderadors
  • 4,481 posts
  • 38 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida, Catalunya.
  • Primer partit vist del Lleida:1985

Posted 14 June 2011 - 04:08 PM

Si no passa res , hi aniré, demà envio el mail

#15 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,092 posts
  • 6 topics

Posted 14 June 2011 - 06:42 PM

Els que no podreu anar, deixe-ho les vostres preguntes aqui i nosaltres els hi farem arribar. si voleu

#16 timtim

timtim

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 315 posts
  • 0 topics

Posted 14 June 2011 - 06:54 PM

jo estic apuntat

#17 babunski

babunski

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,217 posts
  • 1 topics
  • Ciutat o PoblacióLleida

Posted 14 June 2011 - 07:47 PM

No hi faltaré.

#18 GTS

GTS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 3,037 posts
  • 8 topics
  • Ciutat o PoblacióCorró d'Avall / Sudanell

Posted 14 June 2011 - 07:54 PM

Jo segurament estigui a Barcelona, ja explicareu el què.

#19 polill

polill

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 519 posts
  • 1 topics

Posted 14 June 2011 - 08:25 PM

http://www.segre.com...soci-divendres/

#20 juanma369

juanma369

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2,840 posts
  • 0 topics

Posted 14 June 2011 - 08:31 PM

S'intentarà anar, tot depèn de com porti els examens.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users