Ir al contenido


Foto
- - - - -

UEFA Under 21 Championsip


  • You cannot start a new topic
  • Por favor inicia una sesión para responder
25 respuestas en este tema

#1 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 11 junio 2011 - 11:38

Obro aquest post perqué queden 5h i 23min. perqué comenci l'Europeu sub 21 de seleccions.

Web del torneig: http://es.uefa.com/under21/index.html


Posted Image Posted Image

#2 narmer

narmer

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.092 mensajes
  • 6 topics

Escrito 11 junio 2011 - 02:18

No la seguire gaire... No està la selecció catalana i no hi ha cap jugador del Lleida.

#3 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 11 junio 2011 - 03:45

No la seguire gaire... No està la selecció catalana i no hi ha cap jugador del Lleida.

Entenc que tinguis 15 anys, però no cal dir tantes tonteries juntes..


PD: Skinner, torno a dir-te que no cal fer un post d'ABSOLUTAMENT TOT.... -.-

#4 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 11 junio 2011 - 06:34

No la seguire gaire... No està la selecció catalana i no hi ha cap jugador del Lleida.

Entenc que tinguis 15 anys, però no cal dir tantes tonteries juntes..


PD: Skinner, torno a dir-te que no cal fer un post d'ABSOLUTAMENT TOT.... -.-


Shunsuke estic totalment d'acord amb tu en les 2 coses

#5 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 junio 2011 - 11:01

No la seguire gaire... No està la selecció catalana i no hi ha cap jugador del Lleida.

Entenc que tinguis 15 anys, però no cal dir tantes tonteries juntes..


PD: Skinner, torno a dir-te que no cal fer un post d'ABSOLUTAMENT TOT.... -.-


Shunsuke estic totalment d'acord amb tu en les 2 coses


Doncs jo crec que els 2 sou un parell de rucs, si no us agrada un post no el comenteu i enlloc de criticar a qui obre posts amb l'intencio de crear debat o parlar sobre un tema podriau agafar exemple i col·laborar en enriquir el forum enlloc de trolejar d'una manera tant pessima.

#6 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 12 junio 2011 - 11:23

No la seguire gaire... No està la selecció catalana i no hi ha cap jugador del Lleida.

Entenc que tinguis 15 anys, però no cal dir tantes tonteries juntes..


PD: Skinner, torno a dir-te que no cal fer un post d'ABSOLUTAMENT TOT.... -.-


Shunsuke estic totalment d'acord amb tu en les 2 coses


Doncs jo crec que els 2 sou un parell de rucs, si no us agrada un post no el comenteu i enlloc de criticar a qui obre posts amb l'intencio de crear debat o parlar sobre un tema podriau agafar exemple i col·laborar en enriquir el forum enlloc de trolejar d'una manera tant pessima.

a mi no em diguis ruc sabatot, xD

jo no trollejo. Simplement sóc l'únic que s'atreveix a dir-ho xD

#7 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 junio 2011 - 12:40

Si vols més qualitat al foro Nakamura el primer que podries fer es fer comentaris que aportin algo i no sempre criticar als altres. Al vago li dic el mateix. Quan vosaltres aporteu comentaris o informacions interessants podreu començar a criticar els altres.

A mi aquest post en certa manera m'agrada perque li dona una mica més de vidilla al foro però sóc de l'opinió d'en Narmer personalment no m'interessa molt perque no hi ha la selecció catalana.

#8 vago

vago

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 690 mensajes
  • 11 topics

Escrito 12 junio 2011 - 01:39

Si vols més qualitat al foro Nakamura el primer que podries fer es fer comentaris que aportin algo i no sempre criticar als altres. Al vago li dic el mateix. Quan vosaltres aporteu comentaris o informacions interessants podreu començar a criticar els altres.

A mi aquest post en certa manera m'agrada perque li dona una mica més de vidilla al foro però sóc de l'opinió d'en Narmer personalment no m'interessa molt perque no hi ha la selecció catalana.


Jo l'unic que indico és que no cal obrir un fil per qualsevol esdeveniment esportiu, perque en aquest fil cada cop es parlara més de qualsevol altra cosa que del Lleida.
Jo sóc culer a morir, però em fa bastanta ràbia veure que en posts com aquests tard o d'hora acaben apareixent equips com Barça i Madrid criticats perque perjudiquen la imatge del Lleida.
L'unic que demano és una mica més de serietat en tots aquests fils que s'obren, i que no cal parlar de qualsevol tema esportiu (futbol, basket, tenis, ...) quan per assabentar-nos de qualsevol cosa ja existeixen les webs com el marca i l'sport.

Referent al narmer; no sé com vols que hi hagi la selecció catalana. Actualment no existeix, i per tant no pot participar. Parles de que no hi ha jugadors del Lleida. És evident que no n'hi ha perque tots els jugadors de la selecció tenen nivell per jugar a 1a. Que consti que si existís la selecció catalana, aniria amb ella, però ara mateix no existeix, per tant la única selecció que em representa és la espanyola (m'agradi o no m'agradi).

PD: Sento la parrafada tant gran. Si algu s'ha sentit ofés, demano disculpes. No era la meva intenció. Jo tampoc la seguiré la competició :lol:

#9 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2011 - 02:41

Si vols més qualitat al foro Nakamura el primer que podries fer es fer comentaris que aportin algo i no sempre criticar als altres. Al vago li dic el mateix. Quan vosaltres aporteu comentaris o informacions interessants podreu començar a criticar els altres.

A mi aquest post en certa manera m'agrada perque li dona una mica més de vidilla al foro però sóc de l'opinió d'en Narmer personalment no m'interessa molt perque no hi ha la selecció catalana.


Jo l'unic que indico és que no cal obrir un fil per qualsevol esdeveniment esportiu, perque en aquest fil cada cop es parlara més de qualsevol altra cosa que del Lleida.
Jo sóc culer a morir, però em fa bastanta ràbia veure que en posts com aquests tard o d'hora acaben apareixent equips com Barça i Madrid criticats perque perjudiquen la imatge del Lleida.
L'unic que demano és una mica més de serietat en tots aquests fils que s'obren, i que no cal parlar de qualsevol tema esportiu (futbol, basket, tenis, ...) quan per assabentar-nos de qualsevol cosa ja existeixen les webs com el marca i l'sport.

Referent al narmer; no sé com vols que hi hagi la selecció catalana. Actualment no existeix, i per tant no pot participar. Parles de que no hi ha jugadors del Lleida. És evident que no n'hi ha perque tots els jugadors de la selecció tenen nivell per jugar a 1a. Que consti que si existís la selecció catalana, aniria amb ella, però ara mateix no existeix, per tant la única selecció que em representa és la espanyola (m'agradi o no m'agradi).

PD: Sento la parrafada tant gran. Si algu s'ha sentit ofés, demano disculpes. No era la meva intenció. Jo tampoc la seguiré la competició :lol:

Per això ho he ficat a ALTRES TEMES! :wink:

#10 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 12 junio 2011 - 02:58

Posted Image


Fase de Grups:

Grup A:

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiPts.
1. Bielorrússia Posted Image iiiiiiiiiiiii3
2. Suïssa Posted Image iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii3
3. Dinamarca Posted Image iiiiiiiiiiiiiiii0
4. Islàndia Posted Image iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii0

#11 AssistentdeWord

AssistentdeWord

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 2.025 mensajes
  • 3 topics

Escrito 12 junio 2011 - 03:02

Si vols més qualitat al foro Nakamura el primer que podries fer es fer comentaris que aportin algo i no sempre criticar als altres. Al vago li dic el mateix. Quan vosaltres aporteu comentaris o informacions interessants podreu començar a criticar els altres.

A mi aquest post en certa manera m'agrada perque li dona una mica més de vidilla al foro però sóc de l'opinió d'en Narmer personalment no m'interessa molt perque no hi ha la selecció catalana.


Jo l'unic que indico és que no cal obrir un fil per qualsevol esdeveniment esportiu, perque en aquest fil cada cop es parlara més de qualsevol altra cosa que del Lleida.
Jo sóc culer a morir, però em fa bastanta ràbia veure que en posts com aquests tard o d'hora acaben apareixent equips com Barça i Madrid criticats perque perjudiquen la imatge del Lleida.
L'unic que demano és una mica més de serietat en tots aquests fils que s'obren, i que no cal parlar de qualsevol tema esportiu (futbol, basket, tenis, ...) quan per assabentar-nos de qualsevol cosa ja existeixen les webs com el marca i l'sport.

Referent al narmer; no sé com vols que hi hagi la selecció catalana. Actualment no existeix, i per tant no pot participar. Parles de que no hi ha jugadors del Lleida. És evident que no n'hi ha perque tots els jugadors de la selecció tenen nivell per jugar a 1a. Que consti que si existís la selecció catalana, aniria amb ella, però ara mateix no existeix, per tant la única selecció que em representa és la espanyola (m'agradi o no m'agradi).

PD: Sento la parrafada tant gran. Si algu s'ha sentit ofés, demano disculpes. No era la meva intenció. Jo tampoc la seguiré la competició :lol:


Mira't tots els teus posts i repassats quins han estat interressant per a la resta d'usuaris. Li demano el mateixo al sr. Nakamura

Quan vosaltres col.laboreu una mica amb aquest forum perque aquest no sigui cada cop més penos tindreu dret a queixar-vos.

#12 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 13 junio 2011 - 03:43

No la seguire gaire... No està la selecció catalana i no hi ha cap jugador del Lleida.

Entenc que tinguis 15 anys, però no cal dir tantes tonteries juntes..


PD: Skinner, torno a dir-te que no cal fer un post d'ABSOLUTAMENT TOT.... -.-


Shunsuke estic totalment d'acord amb tu en les 2 coses


Doncs jo crec que els 2 sou un parell de rucs, si no us agrada un post no el comenteu i enlloc de criticar a qui obre posts amb l'intencio de crear debat o parlar sobre un tema podriau agafar exemple i col·laborar en enriquir el forum enlloc de trolejar d'una manera tant pessima.


+1

#13 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 13 junio 2011 - 07:25

Posted Image the adidas golden boot award


iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiGols
1. Adrián Posted Imageiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii2
2. Bořek Dočkal Posted Imageiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii2
3. Maxym Biliy Posted Imageiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii1

#14 Joven_Loops

Joven_Loops

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 298 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2011 - 12:02

Espanya va empatar contra Anglaterra i la Rep. Checa va guanyar a Ucrania al grup B.

La veritat, es que mirant els jugadors del combinat nacional...es un puto equipas :? :? :?

De Gea, Javi Martinez, Jeffren, Thiago, Didac, Bojan, Ander Herrera, Mata, Azpilicueta, Muniain, etc, etc... puf!!!

#15 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 14 junio 2011 - 08:45

Espanya va empatar contra Anglaterra i la Rep. Checa va guanyar a Ucrania al grup B.

La veritat, es que mirant els jugadors del combinat nacional...es un puto equipas :? :? :?

De Gea, Javi Martinez, Jeffren, Thiago, Didac, Bojan, Ander Herrera, Mata, Azpilicueta, Muniain, etc, etc... puf!!!


doncs si te un gran equip pero el primer partit va faltar mes encert de cara a porta

#16 xinxi01

xinxi01

    Veterà del forum.

  • Moderadors
  • 6.840 mensajes
  • 3 topics

Escrito 16 junio 2011 - 09:00

Espanya va empatar contra Anglaterra i la Rep. Checa va guanyar a Ucrania al grup B.

La veritat, es que mirant els jugadors del combinat nacional...es un puto equipas :? :? :?

De Gea, Javi Martinez, Jeffren, Thiago, Didac, Bojan, Ander Herrera, Mata, Azpilicueta, Muniain, etc, etc... puf!!!



Tenen el millor equip del torneig de llarg, de fet, si juguessin un campionat de seleccions absolutes tampoc farien mal paper, pero be, tandebo els donguin pel cul un rato i que guanyi Bielorrussia que m'esta agradant força.

#17 Shunsuke_Nakamura

Shunsuke_Nakamura

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 907 mensajes
  • 1 topics

Escrito 16 junio 2011 - 10:51

Espanya va empatar contra Anglaterra i la Rep. Checa va guanyar a Ucrania al grup B.

La veritat, es que mirant els jugadors del combinat nacional...es un puto equipas :? :? :?

De Gea, Javi Martinez, Jeffren, Thiago, Didac, Bojan, Ander Herrera, Mata, Azpilicueta, Muniain, etc, etc... puf!!!



Tenen el millor equip del torneig de llarg, de fet, si juguessin un campionat de seleccions absolutes tampoc farien mal paper, pero be, tandebo els donguin pel cul un rato i que guanyi Bielorrussia que m'esta agradant força.

Bielorrussia?

Després el que trolejo sóc jo eh? xDDDDDDDDD

#18 Skinner

Skinner

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.167 mensajes
  • 0 topics

Escrito 24 junio 2011 - 08:59

Final:
Posted Image Suissa - Espanya Posted Image





Podeu fer apostes (ningú guanya diners ni res) :D
La meva porra: 1-2


Tercer lloc:
Posted Image Rep. Txeca - Bielorrúsia Posted Image

La meva porra: 1-1....3-4 als penals :D

#19 IlerFran

IlerFran

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.487 mensajes
  • 4 topics

Escrito 24 junio 2011 - 12:44

Espanya va empatar contra Anglaterra i la Rep. Checa va guanyar a Ucrania al grup B.

La veritat, es que mirant els jugadors del combinat nacional...es un puto equipas :? :? :?

De Gea, Javi Martinez, Jeffren, Thiago, Didac, Bojan, Ander Herrera, Mata, Azpilicueta, Muniain, etc, etc... puf!!!


doncs si te un gran equip pero el primer partit va faltar mes encert de cara a porta


També tenen en Diego Capel

#20 KRLOS

KRLOS

    Senior Member

  • Usuaris
  • PipPipPip
  • 1.030 mensajes
  • 0 topics

Escrito 25 junio 2011 - 12:16

1-3 tenim uns grans jugadors, adrian es bonisim!




0 usuario(s) estan leyendo este tema

0 miembros, 0 invitados, 0 usuarios anónimos